Które kierunki uznano za najciekawsze dla turystyki biznesowej?
Jakie kierunki są najlepsze patrząc pod kątem turystyki biznesowej? A jakie mają szansę zostać takimi w przyszłości?
Sieć Global DMC Partners, skupiająca ponad 500 firm z sektora DMC, opublikowała Global Destination Index 2017 w którym prezentuje najlepsze kierunki dla sektora MICE.
Za najlepszą destynację biznesową, wskazano Meksyk, a konkretnie Cabo San Lucas i Riwierę Majów. Najlepsze 10 kierunków prezentuje się następująco:
- Meksyk (Cabo i Riwiera Majów)
- Włochy (Rzym)
- Zjednoczone Emiraty Arabskie (Dubaj)
- Bahamy
- Grecja (Ateny)
- Hiszpania (Barcelona i Madryt)
- Francja (Paryż)
- Kostaryka
- Austria (Wiedeń)
- Szwajcaria
Spotkania biznesowe, podróże motywacyjne, czy konferencje mają ogromny wpływ na gospodarkę światową. Pomagają one ułatwić bezpośrednią interakcję w celu budowania silniejszych i bardziej dochodowych relacji biznesowych, a także przyczyniają się w znacznym stopniu do rozwoju gospodarki na poziomie lokalnym. Wiele z wymienionych kierunków cieszyło się popularnością już od kilku lat kilku lat, jednak jest kilka miejsc, których popularność dynamicznie wystrzeliła. Mam na myśli takie miejsca jak Kolorado, Grecja, Kostaryka, Szwajcaria, czy Meksyk - powiedziała prezes Global DMC Partners, Catherine Chaulet.
Autorzy rankingu pokusili się także na stworzenie listy miejsc, których popularność może wzrosnąć w 2018 roku. Przewidywania te oparto na liczbie liczbie spotkań lub incentive-ów, które są bliskie finalizacji. Wśród tych kierunków została wymieniona także Polska.
Ameryka Północna
- Boston,
- Montreal,
- Park City,
- Puerto Rico
- Seattle
Ameryka Południowa
- Brazylia
Afryka
- Maroko
Europa
- Chorwacja
- Irlandia
- Malta
- Polska
- Portugalia
Azja
- Indonezja (Bali)
- Kambodża
- Wietnam
Jest tak wiele niesamowitych miejsc na całym świecie, o których nie wszyscy myślą w kontekście konferencji, spotkań biznesowych czy wyjazdów incentive. Ale po przeprowadzeniu rozpoznania, meeting plannerzy dochodzą do wniosku, że te miejsca są idealne z wielu ważnych powodów, takich jak, dostępność komunikacyjna, niewygórowane ceny, czy szereg doświadczeń, które są unikalne dla tego konkretnego kierunku - dodała Chaulet.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Ostatni dzwonek na zgłoszenie do Odysów 2018
Władze Rzymu ograniczają wjazd autokarów do centrum
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na wyjazdy
FlixBus zagrozi taksówkom, Uberowi i przewoźnikom na lokalnych trasach?
Rząd przedłuży ważność voucherów i odroczy termin zwrotów do TFZ
Polish Prestige Hotels dołącza do IGHP
Z jednym biletem na samolot i pociąg
Zakaz handlu w niedzielę będzie miał wpływ na hotelarstwo?
Dalsza pomoc dla turystyki wątpliwa
Ostatni dzwonek na zgłoszenia do Weekendu za pół ceny
Mniej klientów w biurach podróży