Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Zobacz także
Turyści odwołali wyjazdy i starali się o zwroty z gwarancji po upadku touroperatora
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z VAT
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
Turyści będą mogli ubiegać się o zwrot VAT drogą cyfrową?
Amadeus zainwestował w start-up Refundit, który wprowadza narzędzie pozwalające uzyskać zwrot podatku VAT drogą elektroniczną, oraz uniknąć uciążliwej papierkowej roboty i kolejek na lotnisku.
Amadeus zainwestował w projekt 9,8 mln dolarów i jest największym z inwestorem start-upu.
Po urlopie i zakupach podróżni nie mają ochoty na stres związany z próbą odzyskania podatku VAT od zakupionych produktów. JAk przekonują założyciele Refundit, każdego roku do turystów w całej UE nie trafia ok. 90% zwrotów VAT (23 mld EUR).
Za pomocą rozwiązania cyfrowego oferowanego przez ten start-up turyści odwiedzający Europę mogą uzyskać zwrot VAT drogą elektroniczną. Rozwiązanie, którego pilotażowa wersja jest właśnie testowana w Belgii, ma wyeliminować długie kolejki i papierkową pracę, tak aby ubieganie się o zwrot VAT było procesem całkowicie cyfrowym.
Aby uzyskać zwrot VAT za pomocą aplikacji mobilnej Refundit, turyści spoza UE muszą zrobić zdjęcie paragonu, karty pokładowej i paszportu, a następnie złożyć wniosek o zwrot VAT drogą cyfrową. Urząd skarbowy danego kraju rozpatrzy wniosek cyfrowo i wyśle podróżnemu cyfrowe potwierdzenie.
Główną innowacją wyróżniającą Refundit na tle konkurencji jest całkowicie cyfrowy proces zarówno dla podróżnego, jak i urzędu skarbowego. Dotychczas bowiem w większości państw UE podróżni musieli wypełniać formularze i stać w kolejce na lotnisku, co wiązało się z dodatkowym stresem i przedłużało czas podróży.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział prawo i podatki:
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Modlin inwestuje i zwiększy
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Na wrocławskim lotnisku zostanie otwarty punkt testów na COVID19
Włochy najmocniej narażone na brak rąk do pracy w turystyce
Kampery przy Dolinie Kościeliskiej?
3/4 Polaków ma plany na wakacje
Co przygotowali organizatorzy TT Warsaw?
Wizz Air podnosi opłaty za bagaż
Premier zapowiedział m.in. otwarcie restauracji
Niewielki spadek liczby pasażerów na tureckich lotniskach
Nowe Muzeum Tyskich Browarów Książęcych już otwarte
Islandia otworzy granice dla wszystkich zaszczepionych
Polska zniesie kwarantannę wjazdową i żegna obowiązkowe maseczki
Wyjazdy turystyczne droższe niż przed tygodniem
Nowe połączenia Ryanair z polskich lotnisk
IGHP: W hotelach brakuje pracowników
Niemiecka turystyka wyjazdowa przekroczy przedpandemiczne poziomy w ciągu 2 lat?
Nowy portal turystyczny wchodzi na rynek
Linie Emirates wesprą tajlandzką turystykę
UNESCO chce wpisania Wenecji na listę zagrożonego dziedzictwa