Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Warszawa promuje konkurs
Wygrana Warszawy w konkursie European Best Destinations w dużej mierze wydaje się być zasługą mobilizacji dzięki działaniom stołecznego ratusza.
Warszawa jako zwycięska destynacja otrzymała 140 tysięcy głosów, przy łącznie oddanych 686 tys. głosach. Drugie były Ateny z 91 tys. głosów, a trzeci Maribor z 68,6 tys. głosów. W tym plebiscycie każdy mógł głosować raz dziennie, a warszawscy urzędnicy promowali specjalną stronę www.glosujnawarszawe.pl , która prowadziła do strony głosowania, gdzie każdy mógł łatwo oddać głos na pozycję "21".
Niestety trudno oceniać ten plebiscyt pozytywnie - z uwagi na możliwość wielokrotnego głosowania tych samych osób oraz niewielką w skali Europy ilość głosów największą korzyść odnosi organizator konkursu. Sama możliwość wielokrotnego głosowania może prowadzić do znacznego wypaczenia wyników (przy tej liczbie głosów w dużych miastach do wypaczenia wyniku wystarczyłoby, aby codziennie głosowali urzędnicy).
Na minus należy także ocenić, iż na stronach z wynikami jest dużo reklam i są zaimplementowane komercyjne moduły w tym do rezerwacji hoteli, zakupu lotów, a brak jest bezpośredniego linku do zwycięskiego miasta, co utrudnia ocenę skuteczności promocyjnej konkursu (brak możliwości zliczenia odesłań). Strona wyników konkursu: www.europeanbestdestinations.com
Na plus należałoby zaliczyć informację, że 52% głosów zostało oddanych spoza Europy i ten rok jest pierwszym, w którym głosy spoza Europy były większością. Od strony technicznej miejmy nadzieję, że nie były to głosy z azjatyckich farm botów, które można kupić za grosze.
Jednak dzięki publikacjom z informacjami o wygranej, trud mieszkańców Warszawy powinien pozwolić zyskać Warszawie dodatkowych turystów i to z pewnością ma znaczenie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Warszawa promuje konkurs
[2023-02-15 12:33 198.50.152.*]
Oczywiście, że to wynik nieuczciwego, niezgodnego z jakimikolwiek racjonalnymi zasadami, głosowania! Promocja turystyczna naszego kraju w świecie w zasadzie zanikła od 2-3 lat. Środki, które rząd przeznacza na działalność Polskiej Organizacji Turystycznej są konsumowane przez Oddział Zamiejscowy POT w Wieliczce na płace aktywistów sekty Gowina, a od niedawna również działaczy Agrounii!!! Reszta wypływa do instytucji wskazanych przez ministra Bortniczuka...
. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Dział centra informacji i promocji:
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Starbucks wycofuje się z Rosji
Lufthansa z najlepszymi wynikami w historii
Prezydent podpisał ustawę wprowadzającą Tarczę 6.0
Wirtualny Poznań za pół ceny dotarł do ponad 100 tysięcy osób
Dubaj bliski przedpandemicznych wyników
Novasol wprowadza nowy kierunek
Udział last minute w sprzedaży gorszy niż przed rokiem
Linie Germanwings kończą działalność
Zakaz wynajmu domów dla turystów na hiszpańskiej wyspie
ESky.pl: Polacy nie przestają podróżować
Ryanair przewiózł w listopadzie ponad 10 mln pasażerów
Katowice podbiły serca zagranicznych podróżnych?
TravelCamp po raz pierwszy w Zakopanem
Egipt w ostatniej chwili usunięty z listy krajów z których będzie można przylecieć bez kwarantanny
Rynek podróży służbowych rośnie
Klienci biur podróży wolą Egipt od Grecji?
Zamknięto popularną drogę tranzytową na Słowacji
Ryanair wprowadzi 17 nowych tras z Polski