Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Nowa marka w portfolio Grupy Orbis
Orbis wprowadza nową markę hotelową na rynek Europy Wschodniej. Dzięki powiększeniu portfolio, Grupa Orbis dywersyfikuje rozwój sieci i wchodzi na rynek aparthoteli położonych w centrach miast, co będzie dźwignią jej dalszego rozwoju.
Orbis wprowadza Aparthotels Adagio - nową markę hotelową. Umowa licencyjna zawarta z Adagio SAS przyznaje Orbis SA prawo do prowadzenia hoteli pod następującymi markami: Adagio, Adagio Access oraz Adagio Premium w 8 państwach Europy Wschodniej: w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Serbii, Estonii, na Łotwie i Litwie. Umowa licencyjna została zawarta na okres 15 lat z możliwością jej przedłużenia na kolejne okresy pięcioletnie, umożliwiając Orbisowi dostęp do wszystkich usług, narzędzi, know-how i wsparcia Adagio SAS dla marek Adagio.
Aparthotels Adagio powstała w roku 2007 jako wspólne przedsięwzięcie dwóch liderów rynkowych z dwóch różnych branż: Grupy Pierre & Vacances Center Parcs, wiodącej firmy w branży apartamentowców wakacyjnych w Europie i AccorHotels, wiodącego globalnego operatora hotelowego. Agadio stanowi atrakcyjne rozwiązanie i nowoczesną odpowiedź na oczekiwania osób podróżujących w celach prywatnych, rodzinnych czy służbowych.
Adagio to najlepszy wybór dla osób poszukujących wygody apartamentu, jednak z dodatkowymi usługami hotelowymi dla większego komfortu. Adagio jest silną marką, oferującą nie tylko sam pokój hotelowy, a raczej przestrzeń w której toczy się życie. Koncepcja Aparthotels Adagio to dziś najlepsze rozwiązanie w przypadku średnich czy dłuższych pobytów - zapewnia wygodę, prywatność i niezależność. Dlatego jest tak popularna w Europie i w coraz większej liczbie państw na całym świecie. Nie ma wątpliwości, że włączenie tak lubianej i długo oczekiwanej w Europie Wschodniej marki do portfolio Orbisu otwiera nowe możliwości w ramach naszej strategii rozwojowej. - mówi Gilles Clavie, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Orbis SA.
W ostatnich latach zmieniły się wymagania klientów. Wielu gości sygnalizuje potrzebę większej elastyczności, przestrzeni i wolności, nie chcą też rezygnować z typowych usług hotelowych. Jednocześnie zmienił się model wykonywanej przez nich pracy, na bardziej projektowy, który wymaga dłuższych delegacji i częstszych podróży służbowych. Apartamenty Adagio umożliwiają im wybór, niezależność i dom z dala od domu, przy jednoczesnym zapewnieniu kluczowych usług hotelowych, zaufanie do ich jakości i gwarancję standardu. Koncepcja Aparthotels Adagio przewiduje gradację cen pozwalającą na kontrolę kosztów noclegu.
Współcześni podróżnicy coraz częściej wybierają aparthotele. Oferta "domu poza domem" staje się w Europie coraz bardziej atrakcyjna, tak dla turystów jak i dla biznesmenów. Adagio łączy w sobie autonomię życia w niezależnym mieszkaniu z gościnnością hotelu; obecnie oferuje 100 adresów w 11 krajach. Liczymy na rozwój sieci w krajach Europy Wschodniej, gdyż wielu naszych obecnych klientów korporacyjnych ma znaczne potrzeby mieszkaniowe w Polsce i w Europie Wschodniej. Z przyjemnością rozpoczynamy współpracę z Grupą Hotelową Orbis, największą siecią hoteli w Polsce i Europie Wschodniej.- powiedział Karim Malak, Wiceprezes Zarządu Aparthotels Adagio.
W cenę apartamentów wliczone są usługi: recepcja czynna przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, która wita gości i udzielania informacji, Internet w pomieszczeniach ogólnodostępnych i we wszystkich pokojach, codzienne sprzątanie, kącik biznesowy, centrum fitness, basen (w niektórych aparthotelach). Opcjonalnie dostępne są: śniadanie w formie bufetu, pralnia i prywatny parking.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Polski cydr może zniknąć z rynku w ciągu kilku lat?
Zaszczepieni turyści wjadą do Egiptu bez testów PCR
Balice: jest projekt przebudowy drogi na lotnisko
W październiku wyraźnie taniej
Travelist: sierpniowy długi weekend mniej popularny niż majówka
Czechy przechodzą na elektroniczne winiety
DZT szerzej wykorzystuje narzędzia cyfrowe w komunikacji
Niemcy mogą wprowadzić ograniczenia dla niezaszczepionych
Coraz większy ruch na greckich granicach lądowych
Rośnie hotelowe portfolio Grupy TUI
Polski Holding Hotelowy blisko zakupu Geovity
Zjednoczone Emiraty Arabskie wyjęte spod zakazu lotów
Małopolska zapowiada program pomocy dla samozatrudnionych