Kiwi chce zarobić na odwołanych lotach
Kiwi.com wprowadza pakiet usług eliminujących najistotniejsze problemy, z jakimi borykają się klienci podczas rezerwacji lotów. Są nimi brak przejrzystości cenowej, trudności z odprawą oraz stres związany z dotarciem do miejsca docelowego ze względu na opóźnienia czy odwołanie lotów, a także wszelkie kwestie związane ze zwrotem kosztów.
Kiwi.com wprowadza opcję umożliwiającą przekierowanie użytkownika bezpośrednio na stronę WWW linii lotniczej, jeszcze przejrzyściej prezentuje ceny oraz zmienia swój dotychczasowy model działania jako internetowego biura podróży (OTA). Kiwi.com zapewnia konsumentom najszerszy wybór połączeń lotniczych różnych przewoźników wraz z jasno zaprezentowanymi cenami, a także oferuje przekierowanie na stronę danej linii lotniczej, jeśli oferta Kiwi.com nie jest najatrakcyjniejsza - co nie stanowi standardowego podejścia w modelu OTA.
Firma przygotowała nową opcję Kiwi.com Guarantee, która pozwala za niewielką dopłatą m.in. zarezerwować lot zastępujący odwołane połączenie - a wszystko w ramach tej samej taryfy lotniczej. Gwarancja ta pozwala wyeliminować problemy, z jakimi klienci borykają się podczas rezerwacji lotów. Klienci w przypadku odwołania lotu mogą skorzystać z lotu zastępczego lub otrzymają natychmiastowy zwrot pieniędzy w formie kredytu Kiwi.com. Dzięki temu nie będą musieli wypełniać długich wniosków o zwrot kosztów i czekać na ich uzyskanie od przewoźnika. Zamiast tego wirtualne pieniądze w formie kredytu Kiwi.com pozwolą natychmiast zarezerwować zastępcze loty w innych liniach lotniczych. W ramach rezerwacji z Kiwi.com Guarantee klienci nie będą musieli się martwić o odprawienie się i uzyskanie kart pokładowych. Kiwi.com zapewnia automatyczną odprawę - co znacznie ułatwia podróżowanie i eliminuje lęk o zdążenie z odprawą w odpowiednim momencie, wyznaczanym przez każdą linię lotniczą w inny sposób.
Decyzja o rezygnacji ze standardowego modelu OTA oraz wzmocnieniu atrakcyjności opcji Kiwi.com Guarantee wynika z doświadczeń naszych klientów oraz ich potrzeb. Chcą oni mieć możliwość znalezienia najlepszych opcji lotów w jednym miejscu, z przejrzystymi cenami i bez ukrytych opłat, a także mieć pewność, że ich problemy dotyczące odwołania lotów, zwrotów kosztów, procesu odprawy oraz dostępności obsługi klienta będą kompleksowo rozwiązane - wyjaśnia Oliver Dlouhý, współzałożyciel i CEO Kiwi.com. Czuję się bardzo dumny z naszego podejścia, które postawiło doświadczenie klientów jako kluczowe w procesie zmian, jakie podejmujemy przy wprowadzaniu nowych produktów i usług. Jest to zgodne z naszym zobowiązaniem do budowania silniejszych relacji z liniami lotniczymi dla dobra konsumentów.
Opcja przekierowania użytkownika bezpośrednio na strony linii lotniczych i usługa Kiwi.com Guarantee będą początkowo dostępne na kluczowych rynkach w Europie Środkowej, takich jak Czechy, Węgry, Polska, Rumunia i Słowacja, dla różnych kierunków podróży. Na dalszych etapach rozwoju usługi zostaną również wprowadzone w innych krajach.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Kiwi chce zarobić na odwołanych
Letni wypoczynek: o czym należy
Nowy trend szansą dla
Czy Polacy przejmują się ekologią
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Małopolska rozpoczyna nowy projekt
Wieliczka osiąga już milion
Organizacja kongresów wpisana do Zintegrowanego Systemu
PARP rozszerza grupę odbiorców wsparcia w ramach
Rzecznik Praw Obywatelskich zwraca uwagę na problemy z lex
Malezja wprowadzi podatek turystyczny
Cisza nocna na Lotnisku Chopina
Rośnie sprzedaż Tunezji i Egiptu
Enter Air podpisuje nową umowę z TUI Poland
Północna Izba Gospodarcza: Przedsiębiorcy nie przetrzymają drugiego lockdownu
Ryanair zwolni z opłat za dodatkowy bagaż podręczny
Komunikat MSZ w sprawie pożarów w Grecji
Co wybierali klienci Exim Tours w 2022?
Kraków ubije zorganizowaną turystykę?
Grecja bije rekordy popularności wśród turystów
Emirates rozszerzają siatkę połączeń
W Muzeum Auschwitz powstanie nowe Centrum Obsługi Odwiedzających