Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Jak przyciągnąć niemieckich turystów?
Marketing ofert luksusowych, produkcja doświadczeń gastronomicznych i generowanie poczucia swojskości - to wszystko aspekty turystyki, które mogą dobrze wróżyć podróżnym w "nowej rzeczywistości". Mogą one również również pomóc przyciągnąć dysponujących sporą siłą nabywczą niemieckich turystów, ponieważ coraz częściej wracają oni do zagranicznych podróży - uważają analitycy firmy GlobalData.
Niemcy były największym światowym rynkiem źródeł wyjazdowych w 2020 roku ze względu na wpływ COVID-19. Wiele organizacji związanych z turystyką będzie teraz starało się przyciągnąć jak najwięcej niemieckich turystów w 'nowej rzeczywistości', co może pomóc w przyspieszeniu ożywienia gospodarczego. - komentuje Ralph Hollister, analityk ds. podróży i turystyki w GlobalData.
Według badań konsumenckich przeprowadzonych przez GlobalData, w Niemczech ponad jedna czwarta respondentów zarabia ponad 50 000 euro, co stanowi roczny dochód gospodarstwa domowego przed opodatkowaniem. Jest to więcej niż w Belgii, Francji i Włoszech. Ten wyższy odsetek niemieckich gospodarstw domowych zarabiających ponad 50 000 euro oznacza, że większa część niemieckiego rynku może być w stanie pozwolić sobie na luksusowe produkty i usługi podczas wakacji, co dobrze wróży dla ekskluzywnych destynacji i firm turystycznych - dodaje Ralf Hollister.
Z danych GlobalData wynika, że 30% niemieckich turystów albo "zaczęło" gotować posiłki od podstaw w domu, albo "robi to częściej" z powodu pandemii. Gotowanie większej ilości posiłków od podstaw w domu może sprawić, że niemieccy konsumenci bardziej docenią szereg różnych kuchni i smaków. To większe uznanie może przełożyć się na zwiększony popyt na wycieczki gastronomiczne. Marketing doświadczeń gastronomicznych dla niemieckich turystów wzbogaca również produkt kulturowy danej destynacji. Próbując różnych lokalnych i międzynarodowych przepisów kulinarnych i kuchni, mogą oni przenieść się w czasie i podkreślić historyczne znaczenie danego miejsca. - przekonuje Ralf Hollister.
Jak podkreśla Global Data, ponad jedna piąta (22%) niemieckich podróżników zazwyczaj odbywa podróże kulturalne, co oznacza, że dodanie autentycznych doświadczeń gastronomicznych może wzmocnić wrażenia turystyczne.
GlobalData ujawnia, że 51% Niemców stwierdziło, że dokonując wyborów "często" lub "zawsze" kierują się tym, jak bardzo produkt/usługa jest im znana, godna zaufania i wolna od ryzyka. Ze względu na to, kraje dzielące podobną kulturę do niemieckiej, takie jak Holandia, Austria i Szwajcaria, będą miały wyraźną przewagę w przyciąganiu niemieckich podróżnych w nowej rzeczywistości - dodaje Hollister.
Chociaż inne destynacje nie mogą w pełni powielić niemieckiej kultury, mogą one być na bieżąco z innymi trendami, aby upewnić się, że doświadczenia, które otrzymują niemieccy turyści są znajome. 42% niemieckich respondentów stwierdziło, że z powodu pandemii będą nadal - lub zaczną - dokonywać transakcji bankowych online lub przejdą do banku internetowego. Dane te podkreślają rosnące zapotrzebowanie na cyfryzację na rynku niemieckim. Destynacje i firmy turystyczne konkurujące o niemieckich turystów muszą teraz zapewnić możliwość dokonywania płatności za wszystkie produkty i usługi związane z turystyką przez Internet. Dzięki temu niemieccy turyści będą bardziej obeznani z turystyką i będą mogli bezproblemowo korzystać z usług turystycznychkonkluduje Ralf Hollister.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Inspekcja Handlowa prezentuje wstępne wyniki kontroli lokali gastronomicznych
POT szuka dyrektorów trzech zagranicznych ośrodków
Czartery do Turcji i Tunezji wracają do Katowice Airport
Rada UE zaleca znoszenie ograniczeń podróżowania do Izraela
Wielkie Muzeum Egipskie prawie gotowe
Malezja wprowadzi podatek turystyczny
Nowe zalecenie Rady UE w sprawie podróży
Powstaje nowa organizacja turystyczna
14 miast chce ucywilizowania krótkoterminowego wynajmu mieszkań
Co wybierali klienci Exim Tours w 2022?
Kraków ubije zorganizowaną turystykę?
FlixBus wznawia działalność w krajach bałtyckich
Mistrzostwa wirtualnych biur podróży
Islandzki upadły przewoźnik wznawia działalność
Początek roku łaskawy dla biur podróży
Kiwi chce zarobić na odwołanych lotach
Jak Polacy finansują swoje wyjazdy turystyczne?
Exotic Center TOTALNA NIEKOMPETENCJA
Doradca Klienta ds. Turystyki - Salon ITAKA Toruń Copernicus