TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Jak przyciągnąć niemieckich turystów?

Marketing ofert luksusowych, produkcja doświadczeń gastronomicznych i generowanie poczucia swojskości - to wszystko aspekty turystyki, które mogą dobrze wróżyć podróżnym w "nowej rzeczywistości". Mogą one również również pomóc przyciągnąć dysponujących sporą siłą nabywczą niemieckich turystów, ponieważ coraz częściej wracają oni do zagranicznych podróży - uważają analitycy firmy GlobalData.


Niemcy były największym światowym rynkiem źródeł wyjazdowych w 2020 roku ze względu na wpływ COVID-19. Wiele organizacji związanych z turystyką będzie teraz starało się przyciągnąć jak najwięcej niemieckich turystów w 'nowej rzeczywistości', co może pomóc w przyspieszeniu ożywienia gospodarczego. - komentuje Ralph Hollister, analityk ds. podróży i turystyki w GlobalData.

Według badań konsumenckich przeprowadzonych przez GlobalData, w Niemczech ponad jedna czwarta respondentów zarabia ponad 50 000 euro, co stanowi roczny dochód gospodarstwa domowego przed opodatkowaniem. Jest to więcej niż w Belgii, Francji i Włoszech. Ten wyższy odsetek niemieckich gospodarstw domowych zarabiających ponad 50 000 euro oznacza, że większa część niemieckiego rynku może być w stanie pozwolić sobie na luksusowe produkty i usługi podczas wakacji, co dobrze wróży dla ekskluzywnych destynacji i firm turystycznych - dodaje Ralf Hollister.

Z danych GlobalData wynika, że 30% niemieckich turystów albo "zaczęło" gotować posiłki od podstaw w domu, albo "robi to częściej" z powodu pandemii. Gotowanie większej ilości posiłków od podstaw w domu może sprawić, że niemieccy konsumenci bardziej docenią szereg różnych kuchni i smaków. To większe uznanie może przełożyć się na zwiększony popyt na wycieczki gastronomiczne. Marketing doświadczeń gastronomicznych dla niemieckich turystów wzbogaca również produkt kulturowy danej destynacji. Próbując różnych lokalnych i międzynarodowych przepisów kulinarnych i kuchni, mogą oni przenieść się w czasie i podkreślić historyczne znaczenie danego miejsca. - przekonuje Ralf Hollister.

Jak podkreśla Global Data, ponad jedna piąta (22%) niemieckich podróżników zazwyczaj odbywa podróże kulturalne, co oznacza, że dodanie autentycznych doświadczeń gastronomicznych może wzmocnić wrażenia turystyczne.

GlobalData ujawnia, że 51% Niemców stwierdziło, że dokonując wyborów "często" lub "zawsze" kierują się tym, jak bardzo produkt/usługa jest im znana, godna zaufania i wolna od ryzyka. Ze względu na to, kraje dzielące podobną kulturę do niemieckiej, takie jak Holandia, Austria i Szwajcaria, będą miały wyraźną przewagę w przyciąganiu niemieckich podróżnych w nowej rzeczywistości - dodaje Hollister.

Chociaż inne destynacje nie mogą w pełni powielić niemieckiej kultury, mogą one być na bieżąco z innymi trendami, aby upewnić się, że doświadczenia, które otrzymują niemieccy turyści są znajome. 42% niemieckich respondentów stwierdziło, że z powodu pandemii będą nadal - lub zaczną - dokonywać transakcji bankowych online lub przejdą do banku internetowego. Dane te podkreślają rosnące zapotrzebowanie na cyfryzację na rynku niemieckim. Destynacje i firmy turystyczne konkurujące o niemieckich turystów muszą teraz zapewnić możliwość dokonywania płatności za wszystkie produkty i usługi związane z turystyką przez Internet. Dzięki temu niemieccy turyści będą bardziej obeznani z turystyką i będą mogli bezproblemowo korzystać z usług turystycznychkonkluduje Ralf Hollister.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
niemcy turystyka analiza big data




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję