Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Sesja zdjęciowa dla dań koniecznością?
Czy menu w formie karty lub kilka zdjęć dań z imprez już nie wystarczą naszym gościom? Niestety raczej nie, dzięki mapom Google gość może łatwo oglądać zdjęcia potraw zrobione przez naszych klientów. Nie jest to wielka nowość, ale znaczenie tej funkcjonalności dla klientów będzie coraz większe i warto na nią zwrócić uwagę.
Niestety rewolucja techniczna oprócz korzyści niesie też zagrożenia. Jednym z nich jest nadmierna presja na doskonałość w każdym aspekcie. Wystarczy jeden niezadowolony klient, który wrzuci złe zdjęcia naszych dań i lokal ma problem. Problem leży tu nie tylko w wypadku, gdy podamy źle przygotowane danie, ale może się pojawić także przy dobrym daniu, ale nieudolnych zdjęciach! Źle zrobione zdjęcie może spowodować, że w oczach potencjalnych klientów świetne danie będzie wyglądać słabo i zniechęci ich do wizyty w lokalu.
Zdjęcia potraw z menu możemy wrzucać sami, jak i przy współpracy z klientami lub partnerami. Wiele osób jednak "je oczami" i atrakcyjne zdjęcia (choć nie koniecznie bijące po oczach obróbką graficzną) to ważna rzecz w momencie oceny lokalu. Dodatkowym problemem może być publikacja rzeczy niezbyt dobrze wyglądających ujęć (jak poniżej puste talerze, czy brudne stoły), jak i publikacja zdjęć robiona "na złość" np. rozgrzebane danie, nieestetyczny wygląd dania/stołu itp.
Zdroworozsądkowo taki zdjęcia nie powinny mieć znaczenia, jednak wiele osób nawet nieświadomie reaguje negatywnie na źle (dla nich) wyglądające zdjęcia.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Zdjęcia dań koniecznością?
[2018-10-25 13:59 83.17.160.*]
co zrobić z tymi , co nigdy u ciebie nie byli a dają 1* bez komentarza, albo konkurencja robi ci specjalnie złą opinię. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział aktualności dnia:
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Wojewoda wydał decyzję lokalizacyjną dla
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Szansa na otwarcie stoków narciarskich. Bez otwarcia obiektów noclegowych to jednak absurd
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów Polskich
Turyści zabierają coraz więcej elektronicznych gadżetów
Lotnisko w Hurghadzie zostanie przebudowane
Organizatorka strajku w LOT do zwolnienia
Przyznano Nagrody World`s Best 50 Restaurants 2017
Dolnośląska Organizacja Turystyczna uruchamia portal z wycieczkami po regionie
Jak złowić turystę w sieć? Sieciowe produkty turystyczne w czasach experience ekonomy
Lotnisko w Modlinie odpowiada PLL LOT
Turcja, Ukraina i Macedonia Północna dołączyły do systemu unijnych certyfikatów COVID
Emirates wznawia loty do Stambułu
Thomas Cook z półroczną stratą
Podwarszawski hotel rusza z nowym projektem kulturalnym