Sri Lanka Tourism przekonuje, że sytuacja w kraju wraca do normy
Sri Lanka powraca do normalności po tragicznych wydarzeniach wielkanocnej niedzieli - przekonuje w swoim oświadczeniu Biuro Promocji Lankijskiej Turystyki.
Turystyka to strategicznie kluczowy sektor w stale rozwijającej się gospodarce Sri Lanki. Jest to obecnie trzeci co do wielkości generator przychodów dla kraju i szacuje się, że zależy od niego 500.000 osób. Od rybaków, poprzez rolników, rolników, kierowców autoriksz, po sprzedawców kokosów na poboczu drogi, wszyscy oni czerpią korzyści z branży turystycznej. Z drugiej strony, tysiące ludzi jest bezpośrednio zatrudnionych w sektorze hotelarskim. Dlatego też wielu mieszkańców Sri Lanki z różnych środowisk jest interesariuszami branży turystycznej. Mieliśmy gorsze dni, ale zawsze odbijaliśmy się po nich lepsi i mocniejsi. Nasza odporność jako narodu jest bezkonkurencyjna. To nasza siła i pokażemy światu, że Sri Lanka po raz kolejny będzie najlepszym miejscem do odwiedzenia - przekonuje lankijski minister turystyki, przyrody i religii chrześcijańskiej, John Amaratunga.
Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony wszystkim mieszkańcom Sri Lanki jest jednym z priorytetów rządu Sri Lanki. Natychmiast po ataku terrorystycznym rozmieszczono na całej wyspie oddziały sił specjalnych. Potwierdzono, że wszyscy zamieszani w organizację ataku zostali zidentyfikowani i ujęci.
W maju odbyła się wspólna konferencja prasowa dla branży turystycznej. Pełną informację na temat bezpieczeństwa przekazał Kishu Gomes, prezes Sri Lanka Tourism oraz prezesi kluczowych organizacji branżowych THASL i SLAITO. Przewodniczący ds. turystyki na Sri Lance poprowadził panel i poinformował różnych interesariuszy o następujących kwestiach:
- Wdrożeniu protokołu na wypadek sytuacji kryzysowej w turystyce na Sri Lance
- Dostępie do informacji i ich rozpowszechnianiu
- Nowych procedury bezpieczeństwa i ochrony, które koncentrują się na szkoleniu ludzi, definiowaniu procedur i instalowaniu zaawansowanych urządzeń zabezpieczających.
- Procesie zarządzania kryzysowego i zamówień na usługi
- Przyspieszeniu poprawy sytuacji na rynku docelowym poprzez ukierunkowany i strategiczny marketing.
- Agresywnych strategiach promocyjnych
Sri Lanka Tourism współpracuje z władzami lotniczymi i lotniczymi w celu zminimalizowania niedogodności spowodowanych przez te ulepszone procedury bezpieczeństwa. W celu zapewnienia bardziej przyjaznego dla użytkownika i wydajnego doświadczenia podczas przylotów, autokar na lotnisku Bandaranayke International Airport (BIA) jest teraz otwarty dla posiadaczy zezwoleń, po 24-godzinnym potwierdzeniu dla władz lotniska. Parkingi na terminalu są teraz otwarte dla osób parkujących i odbierających pasażerów, z ograniczeniem jedynie do lobby przylotów. W dalszym ciągu funkcjonuje usługa dowozu do odległego parkingu, a nowa droga została specjalnie zbudowana, aby odebrać pasażerów z terminalu przylotów.
W 2019 roku zaplanowano 34 study tours, z czego 4 zostały już zakończone. Pozostałe 30 odbędzie się zgodnie z planem. Oprócz pokazów objazdowych, Sri Lanka Tourism poprowadzi działania marketingowe na 62 targach turystycznych na całym świecie.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział aktualności dnia:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Tragiczne trzęsienie ziemi w Meksyku
Enoturystyka rozwija się w Polsce
Zatrzymania i przeszukania w hotelach
Kolejka na Kasprowy Wierch będzie czasowo zamknięta
SITE Poland partnerem targów branży incentive
Turystyczne Mistrzostwa Blogerów - rozpoczyna się głosowanie internautów
Chatbot obsłuży pasażerów Wizz Air na Messengerze
ESky podpisuje umowę z Rainbow
Zabytki archeologiczne nie są odpowiednio chronione
UFG radzi jak sprawdzić organizatora
Koniec plastikowych jednorazówek w UE
Koniec ze sprzedażą pamiątek ze straganów w Toruniu?
Wypadek polskiego autokaru na Litwie