Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Kłopoty linii czarterowych mogą szkodzić opinii touroperatorów
Kolejna grupa turystów nie wyleciała na urlop. 260 osób miało wystartować z Warszawy na Dominikanę dzisiaj o godz. 14.00. Finalnie lot został odwołany. W ostatnim czasie coraz częściej słyszy się o awariach maszyn, które niestety uprzykrzają życie podróżującym, a przy tym szkodzą opinii touroperatorów.
Klient wykupuje wczas all inclusive, czeka z wytęsknieniem na wyjazd. W zamian dostaje opóźnienia lub całkowite odwołanie lotu oraz zmarnowany urlop. W ciągu tego tygodnia było głośno o dwóch komplikacjach linii lotniczych. Najpierw chodziło o ponad turystów, którzy mieli wylecieć z biurem podróży TUI na Dominikanę w środę. Lot był opóźniony, następnie przesunięto rejs na czwartek na 9.00. Okazało się jednak, że lot został kolejny raz przesunięty na godz. 14.00. Kiedy turyści wsiedli do samolotu, podczas próby odpalenia silników poszedł dym z lewego silnika i maszyna nie wystartowała. Podróżnych wyproszono z samolotu. Część turystów została zakwaterowana w hotelu, inni po prostu zrezygnowali z wycieczki. Rejs miał się odbyć liniami TUIFly. Jak podaje TVN 24 biuro wyjaśniło, że opóźnienie spowodowane jest problemami technicznymi samolotu Boeing 767-300 PH-OYI. TVN 24 poinformowało, że lot został całkowicie odwołany.
Kolejna przykra sytuacja zdarzyła się klientom biura Rainbow, którzy wczoraj mieli wylecieć o 6.55 z Gdańska do Dubrownika ale lot linii Travel Serwice Polska został odwołany. Tym samym wylot z chorwackiego Dubrownika został również przełożony w czasie. Emilia Bratkowska z biura prasowego Rainbow Tours w rozmowie z radiem poinformowała, że powodem opóźnienia wylotu z Dubrownika jest usterka samolotu w Katowicach.
W obu przypadkach przyczyną był zły stan techniczny samolotu, bądź usterka maszyny. W ostatnich miesiącach niejednokrotnie słyszeliśmy o problemach przewoźników czarterowych. Donoszą o tym media i takie informacje rozprzestrzeniają się bardzo szybko. Co jakiś czas słyszy się, że czarterowy lot został opóźniony bądź odwołany. Takie sytuacje powodują niepokój u klientów.
Wydaje się, że najbardziej poszkodowanymi w takich sytuacjach są rezydenci. Jako przedstawiciele biura, nie mogą za wiele zrobić. Za loty jest odpowiedzialny tylko i wyłącznie przewoźnik. Dodatkowo biura podróży nie są w stanie zdziałać cudów. Pomoc biura ogranicza się jedynie do zapewnianie ewentualnego noclegu czy ogólnej opieki. To w jakim stanie jest flota przewoźnika może napawać niepokojem.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Opóźnienia czarterowych linii lotniczych
[2018-08-22 08:38 5.184.10.*]
Tak się kończą niskobudżetowe imprezy. Można współczuć rezydentom , bo znając charakter naszych Klientów przeżywali katusze! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział aktualności dnia:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Enter Air zyskuje finansowanie dwóch Boeingów
Tragiczne trzęsienie ziemi w Meksyku
Enoturystyka rozwija się w Polsce
Zatrzymania i przeszukania w hotelach
Kolejka na Kasprowy Wierch będzie czasowo zamknięta
SITE Poland partnerem targów branży incentive
Turystyczne Mistrzostwa Blogerów - rozpoczyna się głosowanie internautów
KLM będzie obsługiwał pasażerów także przez Twittera
Chatbot obsłuży pasażerów Wizz Air na Messengerze
ESky podpisuje umowę z Rainbow
Zabytki archeologiczne nie są odpowiednio chronione
UFG radzi jak sprawdzić organizatora
Koniec plastikowych jednorazówek w UE
Koniec ze sprzedażą pamiątek ze straganów w Toruniu?