Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki

Kłopoty linii czarterowych mogą szkodzić opinii touroperatorów
2018-08-17Kolejna grupa turystów nie wyleciała na urlop. 260 osób miało wystartować z Warszawy na Dominikanę dzisiaj o godz. 14.00. Finalnie lot został odwołany. W ostatnim czasie coraz częściej słyszy się o awariach maszyn, które niestety uprzykrzają życie podróżującym, a przy tym szkodzą opinii touroperatorów.
r e k l a m a
Klient wykupuje wczas all inclusive, czeka z wytęsknieniem na wyjazd. W zamian dostaje opóźnienia lub całkowite odwołanie lotu oraz zmarnowany urlop. W ciągu tego tygodnia było głośno o dwóch komplikacjach linii lotniczych. Najpierw chodziło o ponad turystów, którzy mieli wylecieć z biurem podróży TUI na Dominikanę w środę. Lot był opóźniony, następnie przesunięto rejs na czwartek na 9.00. Okazało się jednak, że lot został kolejny raz przesunięty na godz. 14.00. Kiedy turyści wsiedli do samolotu, podczas próby odpalenia silników poszedł dym z lewego silnika i maszyna nie wystartowała. Podróżnych wyproszono z samolotu. Część turystów została zakwaterowana w hotelu, inni po prostu zrezygnowali z wycieczki. Rejs miał się odbyć liniami TUIFly. Jak podaje TVN 24 biuro wyjaśniło, że opóźnienie spowodowane jest problemami technicznymi samolotu Boeing 767-300 PH-OYI. TVN 24 poinformowało, że lot został całkowicie odwołany.
Kolejna przykra sytuacja zdarzyła się klientom biura Rainbow, którzy wczoraj mieli wylecieć o 6.55 z Gdańska do Dubrownika ale lot linii Travel Serwice Polska został odwołany. Tym samym wylot z chorwackiego Dubrownika został również przełożony w czasie. Emilia Bratkowska z biura prasowego Rainbow Tours w rozmowie z radiem poinformowała, że powodem opóźnienia wylotu z Dubrownika jest usterka samolotu w Katowicach.
W obu przypadkach przyczyną był zły stan techniczny samolotu, bądź usterka maszyny. W ostatnich miesiącach niejednokrotnie słyszeliśmy o problemach przewoźników czarterowych. Donoszą o tym media i takie informacje rozprzestrzeniają się bardzo szybko. Co jakiś czas słyszy się, że czarterowy lot został opóźniony bądź odwołany. Takie sytuacje powodują niepokój u klientów.
Wydaje się, że najbardziej poszkodowanymi w takich sytuacjach są rezydenci. Jako przedstawiciele biura, nie mogą za wiele zrobić. Za loty jest odpowiedzialny tylko i wyłącznie przewoźnik. Dodatkowo biura podróży nie są w stanie zdziałać cudów. Pomoc biura ogranicza się jedynie do zapewnianie ewentualnego noclegu czy ogólnej opieki. To w jakim stanie jest flota przewoźnika może napawać niepokojem.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Opóźnienia czarterowych linii lotniczych
[2018-08-22 08:38 5.184.10.*]
Tak się kończą niskobudżetowe imprezy. Można współczuć rezydentom , bo znając charakter naszych Klientów przeżywali katusze! odpowiedz »
r e k l a m a
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział aktualności dnia:
Influencerzy mają promować atrakcje
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Enter Air zyskuje finansowanie dwóch Boeingów
Tragiczne trzęsienie ziemi w Meksyku
Enoturystyka rozwija się w Polsce
Zatrzymania i przeszukania w hotelach
Kolejka na Kasprowy Wierch będzie czasowo zamknięta
SITE Poland partnerem targów branży incentive
Turystyczne Mistrzostwa Blogerów - rozpoczyna się głosowanie internautów
KLM będzie obsługiwał pasażerów także przez Twittera
Chatbot obsłuży pasażerów Wizz Air na Messengerze
ESky podpisuje umowę z Rainbow
Zabytki archeologiczne nie są odpowiednio chronione
UFG radzi jak sprawdzić organizatora
Koniec plastikowych jednorazówek w UE
Koniec ze sprzedażą pamiątek ze straganów w Toruniu?