Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Travelist po raz pierwszy przyznał własne certyfikaty jakości
Travelist przyznał certyfikaty Travelist Quality Star. Otrzymały je hotele, które wyróżniają się jakością oferowanych usług oraz poziomem obsługi gości. W edycji 2017 takim tytułem wyróżniono 32 obiekty.
Certyfikat Travelist Quality Star otrzymały wyselekcjonowane obiekty, które są najlepiej oceniane przez użytkowników Travelist oraz przez sam serwis. W procesie oceny pod uwagę brane były przede wszystkim autentyczne opinie gości, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem strony, a także popularność obiektu wśród użytkowników oraz sukcesywne rozwijanie i umacnianie partnerstwa biznesowego na linii serwis - hotel.
Nasi użytkownicy mają do nas zaufanie, wystawiają nam dobre i bardzo dobre opinie. Ciężko na to pracowaliśmy i jest to nasz duży sukces. Teraz przyszedł czas, by nasza marka i nasza renoma pomagała w działaniach i rozwoju także naszym kontrahentom. Jesteśmy przekonani, że przyznane przez nas certyfikaty korzystnie wpłyną na wizerunek wyróżnionych hoteli - mówi Agata Arciszewska, Marketing Director Central & Eastern Europe.
Certyfikaty przyznano po raz pierwszy. Jak informuje serwis - w przyszłości będą przyznawane cyklicznie raz w roku.
Wyróżnione hotele (kolejność alfabetyczna):
- Aparthotel Czarna Góra
- Baltic Cliff Spa&Wellness
- Baltic Plaza Hotel Medi Spa ****
- Blue Marine Mielno
- Borowy Dwór Biznes SPA & Fun
- Czarna Góra Resort
- Czarny Potok Resort & SPA ****
- Diune Resort by Zdrojowa
- Dwa Potoki Hotels & Spa
- Golden Tulip Gdańsk Residence ****
- Grand Hotel Tiffi *****
- Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka *****
- Hotel Arłamów ****
- Hotel Astor ***
- Hotel Aubrecht Country SPA Resort ****
- Hotel Belweder *****
- Hotel Diva Spa ****
- Hotel Jantar ***
- Hotel Lidia Spa & Wellness ****
- Hotel Marina Club Destination SPA *****
- Hotel Olymp 3
- Hotel Perła Południa ***
- Hotel Piwniczna SPA & Conference ****
- Hotel Robert s Port **** Lake Resort & SPA
- Hotel Royal Baltic Luxury Boutique ****
- Hotel Skal ****
- Jutrzenka Medical SPA Wieniec Zdrój
- Kompleks Nosalowy Dwór *****
- Lemon Resort Spa
- Osada Śnieżka
- Przylądek Rosevia Resort
- Tristan Hotel & Spa ****
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Travelist nagradza hotele
[2017-07-20 14:29 77.79.232.*]
Pytanie kiedy Travelist przestanie oszukiwać z rabatami w swoich ofertach. Co się nie spojrzy na ofertę i na stronę hotelu, okazuje się, że nie ma 50 czy 60% rabatu, tylko 10-15%, bo ceny przed rabatem w Travelist są tak zawyżone, jak nigdzie indziej... odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział aktualności dnia:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Wracają połączenia z Kairu do Moskwy
ETC: turyści wciąż sceptyczni do dalekich podróży, ale widać progres
KLM będzie obsługiwał pasażerów także przez Twittera
Chatbot obsłuży pasażerów Wizz Air na Messengerze
ESky podpisuje umowę z Rainbow
Turcja przygotuje krajowy plan zrównoważonego rozwoju turystyki
Kłopoty linii czarterowych mogą szkodzić opinii touroperatorów
Sri Lanka Tourism przekonuje, że sytuacja w kraju wraca do normy
Branża przedstawiła w ministerstwie swoje postulaty