Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- STARSZY SPECJALISTA D/S TURYSTYKI - dział...
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
Costa Cruises zmienia identyfikację wizualną
Największą zmianą w identyfikacji wizualnej jest logotyp firmy - litera "C", która od ponad 70 lat towarzyszy wszystkim statkom Costa pływających po morzach całego świata. Badanie konsumenckie wykazało, że jest to najbardziej rozpoznawalny element brandingu armatora i jego ulubiony element.
Nowe pozycjonowanie marki oznacza dla Costy wielką modernizację, która dotyczy także sposobu komunikacji. Najbardziej znaczącą zmianą jest nowy logotyp. Nowe logo nie rezygnuje z historycznej wartości i związku z tradycją firmy, jest jednak dopasowane do współczesnych standardów i jest innowacyjne - powiedział Francesco Muglia, wiceprezes ds. globalnego marketingu Costa Cruises.
W nowej wersji logotypu, wygląd historycznego "C" został uaktualniony, stając się bardziej nowoczesnym, dynamicznym i dostosowanym do kontekstu cyfrowego symbolem. Nowe logo łączy dwa motywy w sinusoidalnym układzie: żółtą ziemię, widoczną w dolnej części logotypu oraz niebieskie morze w górnej części. Logotyp prezentuje ideę podróży jako sposobu na łączenie i integrację kultur, umożliwiającą ciągły rozwój dzięki czerpaniu unikalnych doświadczeń z rejsów.
Dobór kolorów logotypu łączy przeszłość z nowoczesną tonacją: żółty i niebieski są nadal obecne, jednak w bogatszych i bardziej eleganckich odcieniach. Zmienione zostało także liternictwo - w kierunku bardziej współczesnego i cyfrowego języka, wzbogaconego o żółte elementy interpunkcyjne oraz o inne drobne, ale znaczące elementy.
Nowy logotyp Costa wraz z systemem identyfikacji wizualnej został stworzony przez ArteficeGroup.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Dział dla turystów:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Starsze aktualności:
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
eSky zawalczy o rynek
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
MSZ aktualizuje ostrzeżenie dotyczące Turcji
Utracone zyski trzeba dokładnie udokumentować
LOT Metropolia Lublin wydała nowy informator turystyczny
Zmiany dyrektorów hoteli w Grupie Orbis
Nowa sieć hotelowa wejdzie do Polski
Tunezyjska turystyka odbija się od dna
Rada UE rekomenduje znoszenie ograniczeń podróżowania wobec Ukrainy
Dwaj duzi przewoźnicy łączą siły
Wizz Air: 90 procent załogi po szczepieniu
Itaka wprowadza nowości do oferty
Gdzie Polacy spędzą tegoroczną Wielkanoc?
Brytyjskie lotniska wprowadzą skanery 3D
Accor szykuje nowe certyfikaty sanitarne
Koniec kryzysu egipskiej turystyki
Społeczność podróżników olneo.pl
Na których lotniskach zanotowano najwięcej opóźnień?
Osiołki na Santorini nie będą dźwigać ciężkich turystów?
Więcej greckich regionów objętych dodatkowymi środkami bezpieczeństwa
Jakie trendy w wyszukiwaniach związanych z turystyką widzi Google?
Rainbow powiększa swoją bazę hotelową
Polacy dalej zainteresowani Chorwacją