Burger King wprowadził bezmięsnego burgera
We wtorek, 12 listopada sieć Burger King w 25 europejskich krajach wprowadziła bezmięsnego burgera. W dotychczasowej historii marki, nie wprowadzała ona żadnego produktu, aż na tak dużą skalę.
Nowo wprowadzona bezmięsna kanapka nosi nazwę Rebel Whopper i jej głównym elementem jest kotlet sojowy wyprodukowany przez The Vegetarian Butcher, holenderskiego producenta zamienników produktów mięsnych, który został zakupiony przez Unilever pod koniec 2018 roku.
Nowy produkt został wprowadzony m.in. w Niemczech, Polsce, Włoszech, Portugalii, czy Hiszpanii, a niedługo trafi także do Wielkiej Brytanii.
Przygotowany z soi, pszenicy, oleju roślinnego i przypraw Rebel Whopper, jest bezmięsną alternatywą dla klasycznego Whoppera, ale niekoniecznie mniej kaloryczną. Dla przykładu, sprzedawany w Szwajcarii Rebel Whopper, ma 608 kcal, podczas gdy jego oryginalna, mięsna wersja ma około 640 kcal.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Ryanair powiększa swoje centrum serwisowe we Wrocławiu
Ryanair utrzymuje dobre wyniki
FlixBus odmraża część połączeń
Przyspieszenie greckiej turystyki
Będzie można zwiedzać Kopiec Kościuszki także wieczorem
Weryfikacja zaszczepionych problemem dla przedsiębiorców
Długi rosną w horece, głównie w gastronomii
W Śniadaniach Wielkanocnych wzięło udział około 20 tysięcy Ukraińców
Poprawia się dojazd do Katowice Airport
Hotelarz odpowiada na zarzuty dziennikarki
Lotnisko Chopina zapowiada usprawnienie kontroli bezpieczeństwa
Czy podróże kosmiczne będą możliwe?
Alarm bombowy w samolocie lecącym z Gruzji do Warszawy