Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Kolejne miasto dołącza do konkursu AccorHotels
Dawne kamienice, widok na most zakochanych we Wrocławiu albo neonowy napis "Warszawa" oraz Pałac Kultury i Nauki odbijający się w samochodowym lusterku - to tylko niektóre z ponad 350 fotografii wykonanych dotychczas przez uczestników konkursu Miastonomia. Dotychczas w akcji wzięły udział Wrocław i Warszawa, a kolejne miasto to Gdynia.
Pocztówkowe zdjęcia nie zawsze pokazują prawdziwe piękno i klimat miejsc. Organizator konkursu, AccorHotels, wspólnie z mieszkańcami polskich miasta, chce pokazać to, czego nie widać na tradycyjnych zdjęciach i przewodnikowych fotografiach. Nikt nie zna polskich miast tak dobrze, jak ich mieszkańcy, dlatego to właśnie oni pokazują je ze swojej wyjątkowej perspektywy.
Miastonomia to konkurs fotograficzny realizowany na Instagramie, który od początku powstaje z mieszkańcami polskich miast i fanami. To to oni decydują, jakie miasto lub jego część chcą sfotografować i tym samym - poznać lepiej. Wystarczy wrzucić na swój Instagram zdjęcie miasta, oznaczyć tagami #miastonomia i #feelwelcome oraz oznaczyć na nim profil @accorhotels_polska. Najlepsza fotografia zostanie nagrodzona voucherem weekendowym do wybranego hotelu sieci, a autor zdjęcia przez tydzień będzie mógł prowadzić profil @accorhotels_polska.
Po Wrocławiu i Warszawie przyszła pora na Gdynię. W ciągu dwóch edycji uczestnicy wykonali już ponad 350 fotografii, na których pokazali piękno Wrocławia i Warszawy. Wszystkie zdjęcia można zobaczyć na Instagramie pod hashtagiem #miastonomia. Trzecia edycja Miastonomii potrwa od 16 do 27 lipca na Instagramie AccorHotels. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wrzucić zdjęcie ukazujące Gdynię.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
ECTAA wzywa do działań w odpowiedzi na wybuch epidemii koronawirusa
Amerykańska sieć kawiarni otwiera pierwszy lokal we Włoszech
Sejm przyjął wydłużenie bonów turystycznych
Długi rosną w horece, głównie w gastronomii
W Śniadaniach Wielkanocnych wzięło udział około 20 tysięcy Ukraińców
Poprawia się dojazd do Katowice Airport
Hotelarz odpowiada na zarzuty dziennikarki
Jadwiga Emilewicz wspomniała o możliwym terminie otwarcia granic
Turyści chcieli odszkodowania za opóźniony lot od touroperatora - wyrok sądu
Burger King wprowadził bezmięsnego burgera
Egipska turystyka doczeka się wsparcia
IATA: Projektowi Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej grozi załamanie