Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Polski Bus wkurzonych klientów innym odsyła
Od blisko roku wkurzeni klienci Polskiego Busa zalewają agencję turystyczną z Poznania prośbami, groźbami i wyzwiskami. Bowiem na biletach przewoźnika widnieje nazwa firmy transportowej, której nie da się łatwo odnaleźć w internecie. Jest za to agencja turystyczna o takiej nazwie...
Polski Bus współpracuje z przewoźnikiem o nazwie Ideal Travel, którego nie sposób odnaleźć w internecie (po samej nazwie). Natomiast istnieje biuro turystyczne z Poznania o nazwie Ideal Travel (s.c.), które wobec braku informacji o jakimkolwiek innym podmiocie z turystyki o tej samej nazwie (pierwsza strona wyszukiwarki rządzi), zostaje posądzone o bycie przewoźnikiem. W biurze dzwonią telefony, nieznani ludzie wygrażają właścicielom awanturując się w dzień i w nocy na linii alarmowej (którą to biuro udostępnia dla swoich klientów).
W środę wieczorem zdenerwowany współwłaściciel biura napisał na publicznym profilu Polskiego Busa:
Szanowni Państwo ! PolskiBus.com Souter Holdings Poland Sp. z o.o. Jestem współwłaścicielem biura podróży Ideal Travel s.c. z siedzibą w Poznaniu. Nasza firma nigdy nie współpracowała z Polski Bus. Nie jesteśmy przewoźnikiem autokarowym. Od niespełna roku Państwa Klienci kontaktują się z naszą firmą powołując się na informacje, iż to my(Ideal Travel) jesteśmy przewoźnikiem wyszczególnionym na ich zakupionym bilecie autokarowym w Polski Bus. Niezliczona ilość telefonów, kilka tygodniowo, w nocy, maile od Klientów. Najróżniejszego rodzaju obelgi, które słyszymy w telefonie z powodu braku poprawnej obsługi Klienta przez Polski Bus. Telefony dzwonią całą dobę z powodu opóźnień, niepodstawienia autokaru, słabej jakości autokaru, awariach itd. Klienci twierdzą, że na bilecie mają wskazaną informację o przewoźniku Ideal Travel, więc szukają pomocy w internecie i trafiają na naszą stronę www.ideal-travel.pl Firma, która z Wami współpracuje nie posiada publicznego telefonu alarmowego, ani również strony internetowej. Nie można jej odnaleźć. Państwa procedury(w zasadzie ich brak) i błędne informowanie Klientów naruszają dobre imię naszej firmy - Ideal Travel s.c. Żądamy natychmiastowego wprowadzenia takich informacji na Waszych biletach autokarowych, aby Wasi Klienci nie kontaktowali się z nami w sytuacjach awaryjnych i z powodu słabej jakości obsługi Klienta przez Polski Bus. Mimo publikacji Gazety Wyborczej z dnia 09.01.2017 do tej pory nic się nie zmieniło. Dodam, że Gazeta Wyborcza sama znalazła problem i skontaktowała się z nami. http://wyborcza.pl/1,75398,21216893,pol Pragnę dodać, że jest nam bardzo przykro z powodu tej sytuacji. Zła jakość usług, chociażby autokarowych świadczonych w tym przypadku przez Polski Bus i Waszych partnerów negatywnie wpływa na ocenę innych podmiotów w branży: przewoźników, biur podróży i całej turystyki w Polsce. Liczymy na szybkie zajęcie się tą sprawą i naprawienie błędów proceduralnych w Polski Bus. Niniejszą wiadomość kierujemy ponadto do: Gazeta Wyborcza, Transport-Publiczny.pl, Tur-Info.pl, Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Z poważaniem, Adrian Schubert Pełny post www.facebook.com
Polski Bus dość szybko odpowiedział na Facebooku podając, iż na biletach znajduje się informacja o firmie Ideal Travel Wit LACZNY Spólka Jawna, ul. Rózana 18, 32-080 Zabierzów. Niestety jedyną informację jaką może znaleźć o tej firmie dociekliwy klient (poza KRS, NIP itp.) jest adres e-mail w Panoramie Firm idealtravel@wp.pl. Brak telefonów, brak strony www, czy choćby wizytówki lub strony Facebook, to w dzisiejszych czasach nie jest normalne w przypadku firm chcących mieć kontakt z klientami, więc można wysnuć uzasadniony wniosek, że ta firma najwyraźniej po prostu nie chce kontaktu.
Co więcej okazuje się, że Polski Bus podał nieprawidłowe dane firmy, bowiem 7 czerwca zmieniła się nazwa spółki, a kilka miesięcy wcześniej właściciele spółki i jej siedziba. Obecnie w KRS pod numerem 0000515133 widnieje spółka IDEAL TRAVEL MARIA MYRNA SPÓŁKA JAWNA 31-150 KRAKÓW UL. ŚW. FILIPA 23/4. Liczących na kontakt z firmą Ideal Travel Sp. j. od razu informujemy, że adres spółki to tzw. wirtualne biuro firmy Archeion, więc ani Marii Myrnej, ani Salomii Myrnej tam raczej nie zastaną.
Patrząc na niewesołe perypetie agencji Ideal Travel s.c. wracamy tu trochę do tematyki wyboru i ochrony nazwy firmy, którą poruszaliśmy przy okazji zastrzegania nazw hoteli (w drugiej części tekstu) Jak zablokować reklamy booking.com na moją nazwę?, jednak wątpliwe, aby takie działania post factum przyniosły właściwy skutek. Jednak każdemu, kto tworzy nową markę/firmę, niech te perypetie dadzą do myślenia, że warto się zawczasu zabezpieczyć.
Miejmy nadzieję, że Polski Bus szybko przystąpi do poprawy biletów (po przez dodanie np. nr telefonu alarmowego) i sytuacja wróci do normy nim właścicielom spółki z Poznania puszczą już mocno nadwyrężone nerwy.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ideal Travel - problematyczna firma
[2017-07-04 18:08 164.127.96.*]
"poprzez" pisze się łącznie, a nie "po przez"... redaktorzyno odpowiedz »
Ideal Travel - problematyczna firma
[2017-08-15 15:14 89.74.76.*]
Miałam zamówione bilety z Warszawy do Lwowa- niestety dla mnie i dla piątki innych pasażerów zabrakło miejsc. Bilety kupiłam przez polskiego busa, licząc że skoro sprzedają bilety pośrednika- Ideal Travel to jest z nimi wszystko w pożądku. Od kierowcy bardzo ciężko było uzyskać jakiekolwiek informacje (bariera językowa i brak chęci współpracy). Zdezelowany bus nie miał jakichkolwiek napisów w alfabecie łacińskim, oprócz małej naklejki Polskiego Busa- ciągle zasłoniętej przez dziką kolejkę. Kierowca nie miał żadnej listy przewozowej- nie miał pojęcia ile osób i z jakimi biletami powinno się stawić na przystankach. Po telefonie do biura podano nam numer rzekomo do przewoźnika z którym był brak jakiegokolwiek kontaktu. Horrendalnie drogie połączenia z infolinią polskiego busa nie pomogły nam nic załatwić, aż w końcu kierowca odjechał pozostawiając nas z informacją, że na pewno jest jakiś inny bus do Lwowa.
Straciłam pieniądze za rezerwacje biletów, hotel i cały planowany urlop. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział prawo i podatki:
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Ogłoszono nominacje do MP Power Venue
Jak klienci zamawiają posiłki z dostawą?
Rozpoczyna się rejestracja partnerów do Weekendu za pół ceny
Nadmorska turystyka poszkodowana rządowymi wyliczeniami?
Jadwiga Emilewicz wspomniała o możliwym terminie otwarcia granic
Turyści chcieli odszkodowania za opóźniony lot od touroperatora - wyrok sądu
Martyna Wojciechowska w lutym we Wrocławiu!!
Upały krakowskim dorożkarzom nie straszne?
Wyniki kontroli lokali gastronomicznych mogą szokować klientów
Rzecznik MŚP: Gospodarka musi zostać odmrożona przed 1 lipca
Kolejne miasto dołącza do konkursu AccorHotels
Kto otrzymał Odysy i Penelopy w tym roku?
Gut-Mostowy: pracujemy nad kolejnymi instrumentami wsparcia dla turystyki
Martyna Wojciechowska w lutym we Wrocławiu!!
Zasady dodatkowego wynagrodzenia nie mogą dyskryminować pracujących w niepełnym wymiarze
Grecja chce wesprzeć branżę turystyczną na Samos
Rośnie sprzedaż piwa bez alkoholu
ECTAA wzywa do działań w odpowiedzi na wybuch epidemii koronawirusa
Amerykańska sieć kawiarni otwiera pierwszy lokal we Włoszech
MAM OGROMNY PROBLEM KTO POMOŻE ??
poszukuje przewodnika po Wenecji