Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Hollywoodzkie gwiazdy promują Dubaj
Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu (Dubai Tourism) wystartował z nową międzynarodową kampanią pt. Dubai Presents, promowaną przez hollywoodzkie gwiazdy - Jessicę Albę i Zaca Efrona.
Celem kampanii jest zachęcenie turystów, blogerów podróżniczych i artystów do przeżycia filmowej przygody: opowiedzenia historii ze sobą w roli głównej i napisania do niej scenariusza, w którym tłem będą dubajskie scenerie.
Filmy, tworzące kampanię Dubai Presents, zostały wyreżyserowane przez Craiga Gillespie, uhonorowanego Nagrodą Amerykańskiej Gildii Reżyserów Filmowych. Składają się z serii sześciu krótkich filmów z Jesicca Albą i Zaciem Efronem w rolach głównych, reprezentujących różne gatunki, z których każdy zabiera widzów w intrygującą podróż po mieście. Serię rozpoczyna szpiegowski film akcji, a następne będą publikowane w ciągu kolejnych czterech miesięcy.
Dubai Tourism kontynuuje współpracę z kluczowymi rynkami międzynarodowymi, aby utrzymać zainteresowanie podróżnych. Po serii cyfrowych kampanii, takich jak #TillWeMeetAgain, #ReadyWhenYouAre i #LiveYourStory, Dubai Presents promuje miasto jako bezpieczną, obowiązkową destynację, jednocześnie prezentując międzynarodowym podróżnym różnorodną ofertę turystyczną.
W serii krótkich filmów pokazujemy atrakcyjne miasto, imponujące krajobrazy, bogatą i różnorodną kulturę, zapraszając podróżników z całego świata do odwiedzenia Dubaju i stworzenia własnej epickiej przygody. Dzięki tej produkcji opowiadamy o Dubaju na zupełnie nowym poziomie: pokazujemy miasto, w którym mieszka ponad 200 narodowości, miasto, które zapewnia dostęp do różnorodnych doświadczeń dla całej rodziny, będąc najlepszym na świecie miejscem do życia, pracy i odwiedzin. Filmy ukazują także nasze drapacze chmur i punkty orientacyjne, podpowiadając jak przeżyć tu niezapomniane wakacje i podzielić się ze światem swoją ekscytującą historią z Dubaju. W tym trudnym dla branży turystycznej okresie, nowa kampania daje także świadectwo silnej współpracy z miejskimi interesariuszami i z ponad trzema tysiącami globalnych partnerów turystycznych, wszystko po by jeszcze bardziej wzmocnić nasze synergiczne podejście do promocji Dubaju. - powiedział Issam Kazim, dyrektor generalny Dubai Tourism.
Międzynarodowa kampania Dubai Presents będzie realizowana na 27 rynkach, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, Indiach, Chinach, Niemczech czy Rumunii. Kampania startuje 5 sierpnia w ponad 15 językach, w tym m.in. w języku angielskim, polskim, rumuńskim, niemieckim, francuskim, arabskim, chińskim czy rosyjskim. W Polsce kampania będzie obecna w mediach cyfrowych i kanałach społecznościowych. Oprócz sześciu materiałów filmowych z udziałem gwiazd, kampania zawiera również także serię zwiastunów, podkreślających atrakcje gastronomiczne, przyrodnicze i sportowe Dubaju.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Abu Zabi obniża opłaty turystyczne
Polski Bus wkurzonych klientów innym odsyła
Zasady dodatkowego wynagrodzenia nie mogą dyskryminować pracujących w niepełnym wymiarze
Grecja chce wesprzeć branżę turystyczną na Samos
Rośnie sprzedaż piwa bez alkoholu
ECTAA wzywa do działań w odpowiedzi na wybuch epidemii koronawirusa
Martyna Wojciechowska w lutym we Wrocławiu!!
Rozpoczyna się nabór partnerów do akcji Poznań za pół ceny
Ogłoszono nominacje do MP Power Venue
Jak klienci zamawiają posiłki z dostawą?
Rozpoczyna się rejestracja partnerów do Weekendu za pół ceny
Nadmorska turystyka poszkodowana rządowymi wyliczeniami?
Jadwiga Emilewicz wspomniała o możliwym terminie otwarcia granic
Ryanair wprowadzi kolejne zmiany dot. przewozu bagażu
Upały krakowskim dorożkarzom nie straszne?
Wyniki kontroli lokali gastronomicznych mogą szokować klientów
Rzecznik MŚP: Gospodarka musi zostać odmrożona przed 1 lipca
Kolejne miasto dołącza do konkursu AccorHotels
MAM OGROMNY PROBLEM KTO POMOŻE ??
poszukuje przewodnika po Wenecji