Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Zobacz także
Wakacje.pl doceniają pracowników
Trzysetny franczyzowy salon Wakacje.pl
Wakacje.pl świętowały właśnie uruchomienie trzysetnego salonu franczyzowego w Swadzimiu koło Poznania. W otwarciu wzięli przedstawiciele zarządu spółki.
Wakacje.pl jako multiagent działalność rozpoczął w 1999 roku, początkowo tylko na rynku e-commerce, 12 lat później, w 2011 roku uruchomił koncept stacjonarnych salonów franczyzowych. Pierwszy został otwarty w Przemyślu. Od tego czasu na mapie Polski z każdym rokiem robiło się coraz bardziej niebiesko od szyldów Wakacje.pl. Dziś spółka z dumą ogłasza otwarcie 300. salonu pod swoją marką. Firma w dalszym ciągu dostrzega potencjał w tym segmencie działalności szczególnie we wschodniej i północno-wschodniej części Polski.
Oferta z wylotami z lotnisk lokalnych z każdym rokiem jest coraz szersza, a jak wynika z ogólnopolskich badań przeprowadzonych na zlecenie Wakacje.pl, Polacy chętnie korzystają z tych opcji. Chętnie też zasięgają porady w biurze znajdującym się w okolicy ich miejsca zamieszkania. Naszym celem, jako lidera rynku, jest być blisko klientów, dlatego jesteśmy otwarci na kolejne współprace franczyzowe mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.
Współpraca z popularnym multiagentem ma być korzystna z wielu powodów. Przedsiębiorca powinien sam prowadzić własny biznes, zachowując autonomiczność, z drugiej strony, zawsze może liczyć na wsparcie partnera w wielu obszarach - od sprzedażowego, przez produktowe aż po marketingowe i technologiczne. Ugruntowana marka Wakacje.pl jest też gwarancją bezpieczeństwa biznesu i powodzenia inwestycji.
Franczyzobiorcy Wakacje.pl doceniają przede wszystkim rozpoznawalność naszej marki na rynku. Niemniej istotne są wiarygodność i poczucie bezpieczeństwa podkreśla Wioletta Zarzycka.
Obserwowany na rynku efekt ROPO (ang. Research Online, Purchase Offline), polegający na poszukiwaniu informacji o produkcie w internecie, a następnie zakupie w sklepie stacjonarnym, niewątpliwie pomaga naszym franczyzobiorcom, którzy w ten sposób mogą zdobyć nowych klientów. Z naszej strony łatwo dowiedzą się, gdzie najbliżej ich miejsca zamieszkania znajduje się salon Wakacje.pl tłumaczy Wioletta Zarzycka.
W dobie pędzącej cyfryzacji, szybkiego życia i braku czasu wydawałoby się, że sprzedaż stacjonarna może cieszyć się mniejszą popularnością niż internetowa. Nic bardziej mylnego! W przypadku Wakacje.pl wszystkie kanały dystrybucji funkcjonują na równie wysokim poziomie.
Klienci chcą wybrać, gdzie zakupią wycieczkę, a my dajemy im taką możliwość. Osoby preferujące bezpośredni kontakt z doradcą wybierają salony stacjonarne, inni kupują w pełni samodzielnie w sklepie internetowym, a jeszcze inni przez call center. Wybór wymarzonych wakacji z gąszcza ofert nie jest łatwym zadaniem, a dla wielu profesjonalne wsparcie wykwalifikowanego doradcy w biurze stacjonarnym jest nieocenione. To sprawia, że sprzedaż w kanale tradycyjnym nadal nie tylko się sprawdza, ale i dynamicznie rozwija mówi Wioletta Zarzycka.
Partnerzy multiagenta na współpracy korzystają na kilka sposobów: otrzymują gotowy scenariusz na sprawdzony model działania, wytyczne dotyczące standardów - od wyglądu salonu, przez sposób obsługi aż po procedury biznesowe, dostęp do bogatej oferty czy szeroki zakres szkoleń produktowych i sprzedażowych.
Franczyzobiorcami mogą zostać zarówno przedsiębiorcy dopiero rozpoczynający działalność w turystyce, jak i ci związani z nią od lat. Ci ostatni skorzystają ze wsparcia finansowego sięgającego nawet jednej trzeciej inwestycji. Wszyscy mogą liczyć na szkolenia w różnych obszarach, dzięki czemu mogą poprawiać jakość świadczonych usług.
O tym dlaczego warto przystąpić do sieci franczyzowej Wakacje.pl opowiada właścicielka 300. salonu sprzedaży multiagenta - Justyna Dudziak. Do tej pory działałam w zupełnie innej branży, ale chciałam sprawdzić się w nowym obszarze biznesowym i zdywersyfikować swoje przychody. Działalność w branży turystycznej w moim przypadku, jest połączeniem pracy z pasją. tłumaczy Justyna Dudziak.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Starsze aktualności:
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Minister powołał nową Społeczną Radę Turystyki
Marka stworzona przez Air France zapowiada nowe kierunki
Tajlandia przywraca kwarantannę dla turystów
Komisja Europejska: wydłużenie terminu na zwroty narusza dyrektywę turystyczną
Gastronomia zamknięta do odwołania, możliwy pełny lockdown
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała przedsiębiorcę
Akcja wsparcia dla restauratorów w dobie koronawirusa powraca
Niebezpieczne pomysły na obniżenie kosztów
Nepalski rząd realizuje plany budowy megalotniska
HomeToGo przejmuje swojego największego konkurenta
HOTREC: czas przywrócić hotelarstwo na właściwe tory
Niebawem bułgarskie kurorty będą gotowe na przyjęcie turystów?
Spór Ryanaira z węgierskim rządem
Wojna, wojną, a biznes turystyczny się kręci
Linie Emirates zmieniają strategię obsługi pasażerów
Konferencja nt. miast historycznych w Krakowie
Itaka przygotowuje kolejny rok
Sieć sklepów stawia stacje do dezynfekcji przy popularnych plażach
Grzegorz Gwiazda! Sex-rezydent, uwodziciel z Rainbow Tours w Tunezji.