TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Od lewej: Dariusz Górzny, prezes Wakacje.pl, Justyna Dudziak, właścicielka 300. salonu Wakacje.pl, Krzysztof Zych, wiceprezes ds. sprzedaży Wakacje.pl
Od lewej: Dariusz Górzny, prezes Wakacje.pl, Justyna Dudziak, właścicielka 300. salonu Wakacje.pl, Krzysztof Zych, wiceprezes ds. sprzedaży Wakacje.pl

Zobacz także

Ceny wycieczek lekko w górę

Wakacje 2025 dobrze się zapowiadają

Spadek cen zwalnia

Co dalej z Thomas Cook?

Itaka podpisuje nową umowę z Wakacje.pl

Trzysetny franczyzowy salon Wakacje.pl

Wakacje.pl świętowały właśnie uruchomienie trzysetnego salonu franczyzowego w Swadzimiu koło Poznania. W otwarciu wzięli przedstawiciele zarządu spółki.


Wakacje.pl jako multiagent działalność rozpoczął w 1999 roku, początkowo tylko na rynku e-commerce, 12 lat później, w 2011 roku uruchomił koncept stacjonarnych salonów franczyzowych. Pierwszy został otwarty w Przemyślu. Od tego czasu na mapie Polski z każdym rokiem robiło się coraz bardziej niebiesko od szyldów Wakacje.pl. Dziś spółka z dumą ogłasza otwarcie 300. salonu pod swoją marką. Firma w dalszym ciągu dostrzega potencjał w tym segmencie działalności szczególnie we wschodniej i północno-wschodniej części Polski.

Oferta z wylotami z lotnisk lokalnych z każdym rokiem jest coraz szersza, a jak wynika z ogólnopolskich badań przeprowadzonych na zlecenie Wakacje.pl, Polacy chętnie korzystają z tych opcji. Chętnie też zasięgają porady w biurze znajdującym się w okolicy ich miejsca zamieszkania. Naszym celem, jako lidera rynku, jest być blisko klientów, dlatego jesteśmy otwarci na kolejne współprace franczyzowe mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.

Współpraca z popularnym multiagentem ma być korzystna z wielu powodów. Przedsiębiorca powinien sam prowadzić własny biznes, zachowując autonomiczność, z drugiej strony, zawsze może liczyć na wsparcie partnera w wielu obszarach - od sprzedażowego, przez produktowe aż po marketingowe i technologiczne. Ugruntowana marka Wakacje.pl jest też gwarancją bezpieczeństwa biznesu i powodzenia inwestycji.
Franczyzobiorcy Wakacje.pl doceniają przede wszystkim rozpoznawalność naszej marki na rynku. Niemniej istotne są wiarygodność i poczucie bezpieczeństwa podkreśla Wioletta Zarzycka.

Obserwowany na rynku efekt ROPO (ang. Research Online, Purchase Offline), polegający na poszukiwaniu informacji o produkcie w internecie, a następnie zakupie w sklepie stacjonarnym, niewątpliwie pomaga naszym franczyzobiorcom, którzy w ten sposób mogą zdobyć nowych klientów. Z naszej strony łatwo dowiedzą się, gdzie najbliżej ich miejsca zamieszkania znajduje się salon Wakacje.pl tłumaczy Wioletta Zarzycka.
W dobie pędzącej cyfryzacji, szybkiego życia i braku czasu wydawałoby się, że sprzedaż stacjonarna może cieszyć się mniejszą popularnością niż internetowa. Nic bardziej mylnego! W przypadku Wakacje.pl wszystkie kanały dystrybucji funkcjonują na równie wysokim poziomie.

Klienci chcą wybrać, gdzie zakupią wycieczkę, a my dajemy im taką możliwość. Osoby preferujące bezpośredni kontakt z doradcą wybierają salony stacjonarne, inni kupują w pełni samodzielnie w sklepie internetowym, a jeszcze inni przez call center. Wybór wymarzonych wakacji z gąszcza ofert nie jest łatwym zadaniem, a dla wielu profesjonalne wsparcie wykwalifikowanego doradcy w biurze stacjonarnym jest nieocenione. To sprawia, że sprzedaż w kanale tradycyjnym nadal nie tylko się sprawdza, ale i dynamicznie rozwija mówi Wioletta Zarzycka.

Partnerzy multiagenta na współpracy korzystają na kilka sposobów: otrzymują gotowy scenariusz na sprawdzony model działania, wytyczne dotyczące standardów - od wyglądu salonu, przez sposób obsługi aż po procedury biznesowe, dostęp do bogatej oferty czy szeroki zakres szkoleń produktowych i sprzedażowych.

Franczyzobiorcami mogą zostać zarówno przedsiębiorcy dopiero rozpoczynający działalność w turystyce, jak i ci związani z nią od lat. Ci ostatni skorzystają ze wsparcia finansowego sięgającego nawet jednej trzeciej inwestycji. Wszyscy mogą liczyć na szkolenia w różnych obszarach, dzięki czemu mogą poprawiać jakość świadczonych usług.





O tym dlaczego warto przystąpić do sieci franczyzowej Wakacje.pl opowiada właścicielka 300. salonu sprzedaży multiagenta - Justyna Dudziak. Do tej pory działałam w zupełnie innej branży, ale chciałam sprawdzić się w nowym obszarze biznesowym i zdywersyfikować swoje przychody. Działalność w branży turystycznej w moim przypadku, jest połączeniem pracy z pasją. tłumaczy Justyna Dudziak.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
wakacje.pl trzysetny salon Justyna Dudziak




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję