Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Hilton zapowiada nowe standardy sanitarne
Hilton ogłosił szczegóły nowego programu, którego zadaniem będzie określenie nowych standardów czystości i dezynfekcji w hotelach grupy na całym świecie.
Hilton rozpocznie współpracę z RB - producentem Lysolu i Dettolu, oraz połączy siły z Mayo Clinic w celu opracowania bardziej zaawansowanych procedur oraz szkoleń dla pracowników.
Program, który w Ameryce Północnej będzie nazywał się "Hilton CleanStay with Lysol Protection", przyjmie kształt rygorystycznego systemu stworzonego z wykorzystaniem sprawdzonej wiedzy i naukowego podejścia firmy RB do praktyk w obszarze czystości oraz oferty produktowej. Eksperci z zespołu ds. kontroli i zapobiegania infekcjom Mayo Clinic będą natomiast służyć poradą i pomocą w kwestii ulepszania procedur sprzątania i dezynfekcji w hotelach marki Hilton.
Celem uruchomienia programu Hilton CleanStay jest zapewnienie gości o tym, że podczas pobytu w każdym z 6100 obiektów działających pod 18 markami mogą czuć się bezpiecznie. Inicjatywa zapewni jeszcze większe skoncentrowanie na zachowaniu czystości, które będzie widoczne dla gości hotelowych zarówno w pokojach, jak i restauracjach, salach fitness oraz innych częściach wspólnych hoteli.
Hilton CleanStay opracowano po to, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów w czasach pandemii COVID-19. Badania pokazują, że konsumenci zwracają dziś baczniejszą uwagę na higienę podczas swoich podróży. Dlatego też zaufanie względem przyjętych standardów czystości będzie kluczowe w procesie ich powrotu do regularnego podróżowania.
W czasie, gdy wszystkie szczegóły dotyczące programu są jeszcze opracowywane i czekają na rychłe ogłoszenie, standardy higieny obowiązujące w hotelach należących do Hiltona obejmują:
- Oznakowanie Hilton CleanStay- dodatkowe zapewnienie dla gości hotelowych w formie specjalnego oznakowania drzwi pokojowych świadczące o tym, że nikt nie przebywał w ich pokoju po dezynfekcji.
- 10 często używanych, dodatkowo czyszczonych powierzchni- dodatkowa dezynfekcja 10 najczęściej dotykanych miejsc - włączników światła, klamek, pilotów telewizyjnych, termostatów i innych.
- Rezygnacja z Artykułów Papierniczych - zaprzestanie korzystania z długopisów, papieru, menu i zastąpienie ich sprzętem elektronicznym lub udostępnianie ich na życzenie.
- Koncentracja na salach fitness - ulepszone procedury dezynfekcji, może zamykanie sali kilka razy dziennie w celu przeprowadzenia dezynfekcji oraz ograniczanie liczby gości korzystających z sali w tym samym czasie.
- Sprzątanie i jeszcze raz sprzątanie - zwiększenie częstotliwości sprzątania części wspólnych.
- Dostępność chusteczek do dezynfekcji - stanowiska z chusteczkami do dezynfekcji umieszczane przy głównych wejściach oraz w najbardziej uczęszczanych miejscach, np. pozwalające gościom na zdezynfekowanie przycisku windy przed jego wciśnięciem.
- Bezkontaktowe zameldowanie - Hilton zintensyfikuje swoje działania w obszarze technologii Digital Key (cyfrowy klucz) dla gości, którzy życzą sobie bezkontaktowego zameldowania w hotelu. Goście mogą zameldować się, wybrać swój pokój, otworzyć drzwi za pomocą cyfrowego klucza oraz wymeldować się z hotelu korzystając z własnego urządzenia mobilnego, jak również aplikacji Hilton Honors w hotelach, które z niej korzystają. Hilton będzie kontynuował działania zmierzające do umożliwienia wykorzystania cyfrowego klucza do otwierania drzwi w częściach wspólnych oraz punktach dostępu w całym hotelu.
- Innowacyjne technologie dezynfekcji - Hilton sprawdza aktualnie możliwości wykorzystania nowych technologii, takich jak rozpylacz elektrostatyczny wykorzystujący mgiełkę dezynfekującą, jak również światło ultrafioletowe, w celu odkażania powierzchni i przedmiotów.
Pracownicy hotelowi wykonujący czynności sprzątające będą wyposażeni w sprzęt ochronny, jak również zostaną specjalnie przeszkoleni w celu ochrony własnego zdrowia podczas świadczenia niezrównanej jakości gościnności spod znaku Hilton.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Samolot zapalił się podczas lądowania.
Więcej pasażerów korzysta z tureckich lotnisk
Akcja wsparcia dla restauratorów w dobie koronawirusa powraca
Tajlandia przywraca kwarantannę dla turystów
Komisja Europejska: wydłużenie terminu na zwroty narusza dyrektywę turystyczną
Nowy dyrektor operacyjny Brussels Airlines
Trzysetny franczyzowy salon Wakacje.pl
Spór Ryanaira z węgierskim rządem
Wojna, wojną, a biznes turystyczny się kręci
Niebezpieczne pomysły na obniżenie kosztów
Nepalski rząd realizuje plany budowy megalotniska
Picie na stokach potępiane niejednoznacznie
Sprzedaż lata 2019 dalej poniżej oczekiwań organizatorów
Minister powołał nową Społeczną Radę Turystyki
Marka stworzona przez Air France zapowiada nowe kierunki
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury Gastronomicznej
Linie Emirates zmieniają strategię obsługi pasażerów
Konferencja nt. miast historycznych w Krakowie
Grzegorz Gwiazda! Sex-rezydent, uwodziciel z Rainbow Tours w Tunezji.