Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Hilton zapowiada nowe standardy sanitarne
Hilton ogłosił szczegóły nowego programu, którego zadaniem będzie określenie nowych standardów czystości i dezynfekcji w hotelach grupy na całym świecie.
Hilton rozpocznie współpracę z RB - producentem Lysolu i Dettolu, oraz połączy siły z Mayo Clinic w celu opracowania bardziej zaawansowanych procedur oraz szkoleń dla pracowników.
Program, który w Ameryce Północnej będzie nazywał się "Hilton CleanStay with Lysol Protection", przyjmie kształt rygorystycznego systemu stworzonego z wykorzystaniem sprawdzonej wiedzy i naukowego podejścia firmy RB do praktyk w obszarze czystości oraz oferty produktowej. Eksperci z zespołu ds. kontroli i zapobiegania infekcjom Mayo Clinic będą natomiast służyć poradą i pomocą w kwestii ulepszania procedur sprzątania i dezynfekcji w hotelach marki Hilton.
Celem uruchomienia programu Hilton CleanStay jest zapewnienie gości o tym, że podczas pobytu w każdym z 6100 obiektów działających pod 18 markami mogą czuć się bezpiecznie. Inicjatywa zapewni jeszcze większe skoncentrowanie na zachowaniu czystości, które będzie widoczne dla gości hotelowych zarówno w pokojach, jak i restauracjach, salach fitness oraz innych częściach wspólnych hoteli.
Hilton CleanStay opracowano po to, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów w czasach pandemii COVID-19. Badania pokazują, że konsumenci zwracają dziś baczniejszą uwagę na higienę podczas swoich podróży. Dlatego też zaufanie względem przyjętych standardów czystości będzie kluczowe w procesie ich powrotu do regularnego podróżowania.
W czasie, gdy wszystkie szczegóły dotyczące programu są jeszcze opracowywane i czekają na rychłe ogłoszenie, standardy higieny obowiązujące w hotelach należących do Hiltona obejmują:
- Oznakowanie Hilton CleanStay- dodatkowe zapewnienie dla gości hotelowych w formie specjalnego oznakowania drzwi pokojowych świadczące o tym, że nikt nie przebywał w ich pokoju po dezynfekcji.
- 10 często używanych, dodatkowo czyszczonych powierzchni- dodatkowa dezynfekcja 10 najczęściej dotykanych miejsc - włączników światła, klamek, pilotów telewizyjnych, termostatów i innych.
- Rezygnacja z Artykułów Papierniczych - zaprzestanie korzystania z długopisów, papieru, menu i zastąpienie ich sprzętem elektronicznym lub udostępnianie ich na życzenie.
- Koncentracja na salach fitness - ulepszone procedury dezynfekcji, może zamykanie sali kilka razy dziennie w celu przeprowadzenia dezynfekcji oraz ograniczanie liczby gości korzystających z sali w tym samym czasie.
- Sprzątanie i jeszcze raz sprzątanie - zwiększenie częstotliwości sprzątania części wspólnych.
- Dostępność chusteczek do dezynfekcji - stanowiska z chusteczkami do dezynfekcji umieszczane przy głównych wejściach oraz w najbardziej uczęszczanych miejscach, np. pozwalające gościom na zdezynfekowanie przycisku windy przed jego wciśnięciem.
- Bezkontaktowe zameldowanie - Hilton zintensyfikuje swoje działania w obszarze technologii Digital Key (cyfrowy klucz) dla gości, którzy życzą sobie bezkontaktowego zameldowania w hotelu. Goście mogą zameldować się, wybrać swój pokój, otworzyć drzwi za pomocą cyfrowego klucza oraz wymeldować się z hotelu korzystając z własnego urządzenia mobilnego, jak również aplikacji Hilton Honors w hotelach, które z niej korzystają. Hilton będzie kontynuował działania zmierzające do umożliwienia wykorzystania cyfrowego klucza do otwierania drzwi w częściach wspólnych oraz punktach dostępu w całym hotelu.
- Innowacyjne technologie dezynfekcji - Hilton sprawdza aktualnie możliwości wykorzystania nowych technologii, takich jak rozpylacz elektrostatyczny wykorzystujący mgiełkę dezynfekującą, jak również światło ultrafioletowe, w celu odkażania powierzchni i przedmiotów.
Pracownicy hotelowi wykonujący czynności sprzątające będą wyposażeni w sprzęt ochronny, jak również zostaną specjalnie przeszkoleni w celu ochrony własnego zdrowia podczas świadczenia niezrównanej jakości gościnności spod znaku Hilton.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Samolot zapalił się podczas lądowania.
Więcej pasażerów korzysta z tureckich lotnisk
Akcja wsparcia dla restauratorów w dobie koronawirusa powraca
Niebezpieczne pomysły na obniżenie kosztów
Nepalski rząd realizuje plany budowy megalotniska
Nowy dyrektor operacyjny Brussels Airlines
Trzysetny franczyzowy salon Wakacje.pl
Spór Ryanaira z węgierskim rządem
Wojna, wojną, a biznes turystyczny się kręci
Linie Emirates zmieniają strategię obsługi pasażerów
Konferencja nt. miast historycznych w Krakowie
Itaka przygotowuje kolejny rok
Sprzedaż lata 2019 dalej poniżej oczekiwań organizatorów
Minister powołał nową Społeczną Radę Turystyki
Marka stworzona przez Air France zapowiada nowe kierunki
Tajlandia przywraca kwarantannę dla turystów
Komisja Europejska: wydłużenie terminu na zwroty narusza dyrektywę turystyczną
Gastronomia zamknięta do odwołania, możliwy pełny lockdown
Grzegorz Gwiazda! Sex-rezydent, uwodziciel z Rainbow Tours w Tunezji.