Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Sindbad wdraża technologię Salesforce
To ważny krok na drodze informatyzacji spółki, ponieważ nowe technologie będą służyć zarówno podniesieniu poziomu jakości komunikacji z pasażerami, współpracy z agentami i partnerami biznesowymi, jak również przyczynią się do integracji procesów biznesowych wewnątrz organizacji.
W czerwcu br., po kilku miesiącach od podpisania umowy, firma Sindbad finalizuje wdrożenie rozwiązań Salesforce.Mówiąc w największym uproszczeniu, narzędzia Salesforce pomogą nam zrealizować cel strategiczny, jakim jest przeniesienie koncentracji z tego co się dzieje w obszarze transakcji i ewidencji sprzedaży biletów na to, czego oczekują od nas klienci i nasi partnerzy w sieci dystrybucyjnej. Sindbad musi się digitalizować, ponieważ cały świat modyfikuje swoje działania i procesy biznesowe pod kątem transformacji cyfrowej - powszechnej mobilności i dostępu w czasie rzeczywistym do informacji w sieci. - mówi Bogdan Kurys, wiceprezes zarządu Sindbad Sp. z o.o.
Wszystkie wdrażane rozwiązania bazują na technologii uznanej za numer jeden na świecie w segmencie rozwiązań wspomagających zarządzanie relacjami z klientami (raport IDC z października 2017 r.: "Worldwide Semiannual Software Tracker").
Integracja danych udoskonali jakość obsługi i przyniesie oszczędności
Sindbad dotychczas wykorzystywał kilka specjalistycznych rozwiązań informatycznych: system finansowo-księgowy, dedykowane rozwiązanie do obsługi rezerwacji (system Voyager), aplikację do obsługi infolinii oraz szereg arkuszy kalkulacyjnych. Salesforce zintegruje dane, co przełoży się na kilka kluczowych korzyści. Po pierwsze, będziemy mieli dostęp w czasie rzeczywistym do dynamicznych informacji, co pozwoli nam szybko reagować i komunikować się z klientami i partnerami biznesowymi. Po drugie, uzyskujemy narzędzie wspierające automatyczną komunikację wewnętrzną - z siecią agentów oraz zewnętrzną - z klientami. Po trzecie, będziemy wykorzystywać narzędzia automatyzujące rejestrację zdarzeń w obszarze CRM i komunikację z klientami, co wyeliminuje błędy i mnóstwo operacji wykonywanych do dziś ręcznie. Wreszcie po czwarte, w miejsce arkuszy kalkulacyjnych uzyskamy świetną platformę raportującą, która pozwoli zarządowi i managerom liniowym podejmować trafniejsze decyzje- wylicza Bogdan Kurys.
Systemowe podejście do komunikacji
W Salesforce realizujemy to w następujący sposób: każdemu zdarzeniu nadawany jest numer sprawy. Sprawy ze względu na swoje kategorie są alokowane i trafiają do kolejek zadań przydzielanych pracownikom lub też system w sposób automatyczny będzie generował odpowiedzi. Zadania nie tylko się nie gubią w organizacji, ale dzięki przetwarzaniu informacji o czasie ich obsługi można wyciągać wnioski na temat efektywności prowadzonych w firmie procesów biznesowych i ciągle je doskonalić. Nadawanie numerów sprawom przyczyni się też do lepszej obsługi klientów przez infolinię.- mówi Paweł Sobczak, prezes zarządu Cloudity, partnera Salesforce odpowiedzialnego za wdrożenie rozwiązań w firmie Sindbad.
Komentarze
Tagi:
Dział aktualności dnia:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
MSiT chce 10 strategii dla
Dział transport:
LOT wprowadza odroczone
Nowe połączenie z Katowice
Enter Air powiększa bazę
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Nowy dyrektor operacyjny Brussels Airlines
Trzysetny franczyzowy salon Wakacje.pl
Spór Ryanaira z węgierskim rządem
Wojna, wojną, a biznes turystyczny się kręci
Linie Emirates zmieniają strategię obsługi pasażerów
Konferencja nt. miast historycznych w Krakowie
Hilton zapowiada nowe standardy sanitarne
Sprzedaż lata 2019 dalej poniżej oczekiwań organizatorów
Minister powołał nową Społeczną Radę Turystyki
Marka stworzona przez Air France zapowiada nowe kierunki
Tajlandia przywraca kwarantannę dla turystów
Komisja Europejska: wydłużenie terminu na zwroty narusza dyrektywę turystyczną
Gastronomia zamknięta do odwołania, możliwy pełny lockdown