Kawa Starbucks na dowóz
2018-11-06Znana sieć kawiarni chce rozpocząć dostarczanie kawy do domów. Prezes podkreśla, że produkty mają zachować taką samą jakość jak te serwowane w lokalu.
r e k l a m a
Prezes Starbucks, Kevin Johnson ma w planach przeniesienie modelu delivery stosowany w Chinach do USA. Wszystko za pomocą współpracy Starbucks z platformą Alibaba. Rozszerzenie usług dostawy produktów Starbucks integruje aplikację Starbucks z cyfrowymi sieciami Alibaby.
Dla Starbucks umożliwienie dostawy na terenie Chin było próbą odparcia konkurencji Luckin Coffee, chińskiego start-upu. Firma, która rozpoczęła działalność w Pekinie w styczniu z dwoma sklepami, otworzyła od tego czasu ponad 800 oddziałów w 13 miastach w całym kraju. Jej współzałożyciel Guo Jinyi mówił, że chce przewyższyć Starbucks. Pan Guo, współzałożyciel Luckina, zwrócił uwagę, że Starbucks nie jest popularny w takich krajach jak Kanada, gdzie króluje sieć Tim Hortons oraz Wielka Brytania, gdzie dominuje Costa Coffee.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Turystyka budzi się nad
Mazowsze przyciągnęło więcej
Gastronomia: wzrost cen ograniczony przez dużą
Starsze aktualności:
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Nowe kierunki w ofercie EXIM
Wenecja idzie dalej z
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej
Jakie festiwale wybierają Polacy?
Karta stałego pobytu zwalnia z obowiązku wizowego?
Nowy terminal na lotnisku w Hurghadzie
Sprzedaż lata nieco lepsza, ale nadal słaba
KLM wprowadza nową usługę dla pasażerów
Sindbad wdraża technologię Salesforce
Otwarcie kin przyspieszone, gastronomii już nie
Lufthansa przejmie udziały w ITA Airways?
Zaproszenie największe targi turystyki przyjazdowej w Niemczech
Małopolscy kwaterodawcy i przewoźnicy z wyróżnieniami
Gdzie Polacy wypoczywają lecąc z Ryanair
Nowy dyrektor operacyjny Brussels Airlines