Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRACA W TURCJI
- Specjalista d/s/turystyki ŁÓDŹ
- Poszukujemy pilotów wycieczek z całej Polski
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- MANAGER DZIAŁU OPERACYJNEGO
- MANAGER SIECI AGENCYJNEJ
- Pilot/ Pilotka / Rezydent / Rezydentka Biura w...
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY

WTTC: sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje turystykę
Światowa Rada Turystyki i Podróży (WTTC) uważa, iż sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować turystykę.
Pierwszy z serii raportów o sztucznej inteligencji ogłoszonych podczas wydarzenia globalnej organizacji turystycznej w FITUR i we współpracy z partnerem branżowym WTTC, firmą Microsoft, ma na celu na nowo zdefiniować standardy w zakresie podróży i turystyki oraz wezwać sektor do większej integracji takich technologii.
WTTC wierzy, że sztuczna inteligencja może odegrać kluczową rolę w zapewnianiu dostosowanych do indywidualnych potrzeb i ulepszonych doświadczeń teraz i w przyszłości. Technologia ta może zapewnić spersonalizowane rekomendacje i strategie marketingowe poprzez analizę danych podróżnych, optymalizację strategii cenowych poprzez korekty w czasie rzeczywistym oraz oferowanie natychmiastowych odpowiedzi i dopracowanych interakcji za pośrednictwem zaawansowanych chatbotów zasilanych sztuczną inteligencją.
W raporcie podkreślono również, że możliwości sztucznej inteligencji obejmują przewidywanie przyszłych wzorców popytu, efektywną alokację zasobów i zapewnianie cennych spostrzeżeń rządom oraz stronom zainteresowanym podróżami i turystyką. Wkład ten może mieć kluczowe znaczenie w promowaniu zrównoważonego rozwoju przy efektywnym zarządzaniu zasobami poprzez monitorowanie i minimalizowanie wpływu na środowisko, zapewniając bardziej odpowiedzialny i zrównoważony sektor.
W miarę poruszania się w stale zmieniającym się krajobrazie podróży i turystyki sztuczna inteligencja jawi się jako katalizator pozytywnych zmian. Możliwości transformacyjne podkreślone w tym raporcie pokazują, że sztuczna inteligencja to nie tylko postęp technologiczny, to strategiczne narzędzie, które może personalizować doświadczenie klienta, wprowadzać trwałe ulepszenia i tworzyć modele cenowe w czasie rzeczywistym - powiedziała Julia Simpson, prezes i dyrektor generalna WTTC.
Pomimo rosnącej liczby przykładów zastosowań sztucznej inteligencji w podróżach i turystyce raport WTTC pokazuje, że sektor ten pozostaje w tyle za innymi branżami skierowanymi do konsumentów pod względem wdrażania sztucznej inteligencji. Gwałtowny wzrost sztucznej inteligencji w różnych sektorach w zeszłym roku stał się obecnie istotną siłą, a sektor podróży i turystyki musi działać już teraz, aby wykorzystać jej wpływ.
Wyzwania, którym muszą stawić czoła firmy z branży turystycznej, obejmują niedobór pracowników wykwalifikowanych w zakresie sztucznej inteligencji, ograniczoną infrastrukturę sztucznej inteligencji oraz brak formalnej "strategii sztucznej inteligencji" w wielu biznesplanach.
Wśród obaw związanych z wpływem sztucznej inteligencji na miejsca pracy w raporcie odniesiono się do potencjału tworzenia miejsc pracy, uznając, że chociaż sztuczna inteligencja będzie destrukcyjna, z kolei stworzy nowe możliwości.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Rosną przychody greckich
ECTAA: Projekt reformy dyrektywy turystycznej oderwany od
Dział hotele, pensjonaty:
Bon turystyczny powróci, ale dla
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już
Zrównoważony rozwój ważny dla turystów?
Ryanair uznaje niemiecki związek zawodowy
Otwarcie kin przyspieszone, gastronomii już nie
Lufthansa przejmie udziały w ITA Airways?
Zaproszenie największe targi turystyki przyjazdowej w Niemczech
Kolejne hotele należące do PHH pomagają w walce z koronawirusem
Rozstrzyganie sporów z klientami - Brytyjczycy wdrażają nowy system
Rzecznik MŚP apeluje o otwarcie basenów
Kolejne obciążenia dla organizatorów turystyki
Ceny w biurach stabilizują się?
Marek Andryszak odchodzi z TUI Deutschland
Pracodawca wyśle pracownika na testy na COVID-19? Przedsiębiorcy sceptyczni
Jakie ubezpieczenie samochodu jest niezbędne przy wakacyjnym wyjeździe?
Ryanair wprowadza nową politykę ochrony środowiska
Jakie festiwale wybierają Polacy?
Karta stałego pobytu zwalnia z obowiązku wizowego?
Nowy terminal na lotnisku w Hurghadzie