Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Koordynator Procesów Franczyzowych
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA


Wstępne porozumienie pomiędzy PAŻP a kontrolerami
2022-05-27Rośnie szansa na to, że tegoroczny sezon letni nie zostanie przerwany z powodu strajku kontrolerów lota. Związek Zawodowy Kontrolerów Ruchu Lotniczego i Polska Agencja Żeglugi Powietrznej w ramach rokowań sporu zbiorowego wstępnie porozumiały się w zakresie zmian do regulaminu pracy i do regulaminu wynagrodzeń postulowanych przez stronę społeczną. Oba projekty zostaną przedstawione do konsultacji ze stroną społeczną oraz z Ministerstwem Infrastruktury.
r e k l a m a
Wypracowane zmiany zgłaszane przez ZZKRL uporządkowały kwestie stanowisk pracy i zmierzają w kierunku minimalizacji liczby nadgodzin kontrolerów oraz eliminacji uznaniowości. Nowy aneks do regulaminu pracy limituje wzrost dodatków, zmienia zasady wynagradzania kontrolerów nie tylko w Warszawie, ale w całym kraju, zmniejszając dysproporcje w poziomach przychodów między pracownikami.
Strony dążą do sytuacji, w której liczba godzin nadliczbowych przepracowanych w związku ze szczególnymi potrzebami pracodawcy nie będzie mogła przekraczać dla pracowników zatrudnionych na stanowisku kontrolera ruchu lotniczego 150 godzin w roku kalendarzowym, a dla informatorów służby informacji powietrznej 240 godzin w roku kalendarzowym.
Przekroczenie dobowej normy czasu pracy dopuszczalne jest wyłącznie za zgodą danego pracownika operacyjnego lub w przypadku, gdy szczególna potrzeba jest następstwem zdarzenia, które nie mogło być przewidziane przez pracodawcę przed rozpoczęciem dyżuru operacyjnego przez danego pracownika.
Ponadto Polska Agencja Żeglugi Powietrznej jest w trakcie tworzenia i wdrażania 24 postulatów dotyczących procedur bezpieczeństwa w PAŻP sformułowanych przez ZZKRL. Strony prowadzą prace nad kodeksem etyki oraz pozostałymi kwestiami socjalnymi.
Rozmowy były prowadzone są w sposób merytoryczny w atmosferze wzajemnego szacunku i dialogu, z wyważeniem swoich racji i z nadzieją odbudowania wzajemnego zaufania.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Wstępne porozumienie PAŻP i ZZKRL
[2022-05-27 15:50 192.95.4.*]
A ja wiem swoje...
Jak w zawartym porozumieniu pozostawi się 1 /jeden!/ procent szansy na spieprzenie całej umowy, to funkcjonariusz PiS Horała na 100% to spieprzy, jak to do niego trafi!
Już widzę ten nadchodzący orgasmus w jego kaprawych oczkach.
- jeden z kontrolerów
. odpowiedz »r e k l a m a
Dział biura turystyczne:
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur
Dział prawo i podatki:
Wyrok dla pasażera, który zakłócił lot
Decyzji w sprawie transakcji na rynku dostaw
Stanowisko Rzecznika MŚP w sprawie
Zmarnowane pieniądze z KPO? Trwają kontrole i śledztwo
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali sami na
Jak Polacy jeżdżą na
Nowa trasa z łódzkiego
Air France z bezpłatnym
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Pracodawca wyśle pracownika na testy na COVID-19? Przedsiębiorcy sceptyczni
Jakie ubezpieczenie samochodu jest niezbędne przy wakacyjnym wyjeździe?
Ryanair wprowadza nową politykę ochrony środowiska
Jakie festiwale wybierają Polacy?
Karta stałego pobytu zwalnia z obowiązku wizowego?
AirHelp porównuje ceny parkingów przy lotniskach
Zrównoważony rozwój ważny dla turystów?
Ryanair uznaje niemiecki związek zawodowy
Otwarcie kin przyspieszone, gastronomii już nie
WTTC: sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje turystykę
Kolejne hotele należące do PHH pomagają w walce z koronawirusem
Rozstrzyganie sporów z klientami - Brytyjczycy wdrażają nowy system
Rzecznik MŚP apeluje o otwarcie basenów
Kolejne obciążenia dla organizatorów turystyki
Wyjazd na narty z biurem Olimp z Krakowa