Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Zobacz także
Czeskie wyciągi przygotowują się na wyzwania pogodowe
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000 roku
Turyści odwołali wyjazdy i starali się o zwroty z gwarancji po upadku touroperatora
Co przyciąga arabskich turystów do Polski?
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
Na co skarżą się turyści w związku z epidemią?
Do tej pory Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) odnotowała ponad 5000 zapytań związanych z epidemią koronawiurusa. Odwołane loty, brak możliwości skorzystania z hotelu, to podstawowe problemy, z jakimi mierzą się konsumenci.
60% skarg, które trafiło do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce dotyczyło umów zawartych z włoskim przedsiębiorcą bądź usług realizowanych we Włoszech (najczęściej wyjazdy na narty).
Europejskie Centrum Konsumenckie we Włoszech przekazało informacje dotyczące wprowadzenia w tym kraju specjalnego prawa: konsument ma prawo do zwrotu poniesionych kosztów za rezerwacje hotelu lub otrzymania vouchera (ważny 1 rok od momentu wydania) - przedsiębiorca decyduje jednak, którą opcje wybierze, pieniądze za zakup biletów na usługi rekreacyjne i kulturalne (takie jak dostęp do muzeów) zostają konsumentom zwrócone za pomocą vouchera.
Skargi, które wpłynęły do ECC-Net dotyczyły:
- 2138 (41 %) zapytań - usługi transportowe (z czego 2024 zapytań dotyczyła transportu lotniczego),
- 1236 (24 %) zapytań - wycieczki zorganizowane,
- 1013 (19 %) zapytań - usługi zakwaterowania,
- 78 zapytań - wydarzenia kulturalno-sportowe,
- 25 zapytań - wypożyczalnie samochodów,
Charakter reklamacji:
- większość zapytań w zakresie transportu lotniczego dotyczyła: rezygnacji z lotu przez pasażera (808 zapytań) oraz odwołania lotu przez linię (533 zapytań),
- 1832 (35 %) - rozwiązanie umowy oraz odstąpienia od umowy,
- 798 zapytań - uzyskanie informacji,
- 186 zapytań - problemy z dostawą (w tym 164 - brak dostawy),
- 165 zapytań - inne.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Jakie trendy mają obowiązywać w gastronomii w tym roku?
Nadchodzą zmiany w branży zorganizowanej turystyki wyjazdowej
Chorwację odwiedza coraz więcej turystów
PKP Intercity blokuje sprzedaż biletów w przypadku braku miejsc siedzących?
Jak tanio wypożyczyć samochód?
Listopadowe długie weekendy szansą
Air France skonsultuje się z pracownikami
Too Good To Go będzie walczyć z marnowaniem jedzenia w Polsce
Polacy będą kupować w biurach podróży...
Wybrano najpopularniejsze zamki w Polsce
Korzystny dla Ryanair wyrok sądowy
Rosną przychody sieci Focus Hotels