Arabskie linie lotnicze i formuła 1 przedłużają umowę
Na podstawie nowej umowy, która weszła w życie na początku obecnego sezonu w marcu tego roku przy okazji Grand Prix Australii 2018 w Melbourne, linie Emirates zostaną sponsorem tytularnym dzisiejszego wyścigu Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie oraz Grand Prix Niemiec w Hockenheim, który odbędzie się w dniach 20-22 lipca.
Emirates i Formuła 1 poinformowały o przedłużeniu i rozszerzeniu współpracy do końca 2022 r. Linie Emirates, które współpracują z F1 w charakterze partnera globalnego od 2013 r., w ramach przedłużonej umowy skorzystają ze zwiększonej ekspozycji marki i zyskają możliwość aktywizacji konsumentów podczas przeszło 15 wyścigów Mistrzostw Świata Formuły 1 w Europie, Azji, Australii, Ameryce Północnej i Ameryce Południowej.
Emirates i Formuła 1 doskonale do siebie pasują, począwszy od globalnego zasięgu naszej siatki połączeń i miast, w których rozgrywane są wyścigi, po koncentrację na innowacyjności i technologii, które leży u podstaw tej dyscypliny oraz naszego podejścia do opracowywania produktów i usług dla naszych klientów. Ponadto światowa popularność Formuły 1 sprawia, że możemy cieszyć się wyścigami wspólnie z milionami kibiców, którzy często korzystają z naszych linii - powiedział Thierry Antinori, wiceprezes i dyrektor handlowy Emirates.
Sean Bratches, dyrektor zarządzający ds. transakcji handlowych Formuły 1 powiedział: - Cieszymy się z przedłużenia naszej długofalowej współpracy z Emirates, naszym lojalnym partnerem i kibicem od 2013 roku. Przed nami nowa, innowacyjna era w historii Formuły i cieszymy się, że wkraczamy w nią wspólnie z tak słynną i wybitną marką jak Emirates.
Tytuł partnera globalnego Formuły 1 w ciągu najbliższych pięciu lat będzie wiązał się z ekspozycją logo Emirates wzdłuż torów podczas wyścigów, w strefie dla gości Paddock Club, w trakcie interaktywnych działań aktywizujących fanów w strefach kibica F1 i na festiwalach kibiców F1 przy okazji wybranych wyścigów oraz w cyklu Supercar Hot Laps podczas ośmiu wyścigów, a także obecnością marki w mediach internetowych. Ponadto przewoźnik umożliwi członkom swojego programu lojalnościowego wymianę mil na udział w ekskluzywnych wydarzeniach dla VIP-ów w trakcie różnych wyścigów.
Obecnie linie Emirates wykonują loty do ponad 155 kierunków na sześciu kontynentach ze swojego portu macierzystego w Dubaju i mogą zaoferować pasażerom połączenia do większości krajów organizujących wyścigi, m.in. do Austrii, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Włoch, Belgii, Węgier, Singapuru, Japonii, Australii, Rosji, Brazylii i USA. Pełny kalendarz wyścigów znajduje się tutaj.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Z Krakowa do Oslo... autobusem
Jakie trendy mają obowiązywać w gastronomii w tym roku?
Nadchodzą zmiany w branży zorganizowanej turystyki wyjazdowej
Chorwację odwiedza coraz więcej turystów
PKP Intercity blokuje sprzedaż biletów w przypadku braku miejsc siedzących?
Jak tanio wypożyczyć samochód?
Listopadowe długie weekendy szansą
Warszawa w czołówce najtańszych miast Europy
Air France skonsultuje się z pracownikami
Too Good To Go będzie walczyć z marnowaniem jedzenia w Polsce
Polacy będą kupować w biurach podróży...
Wybrano najpopularniejsze zamki w Polsce
Na co skarżą się turyści w związku z epidemią?
ULC publikuje wytyczne dla podróży samolotem
FlixMobility wchodzi na kolejne rynki
Trwają przygotowania do Tour Salonu
Dobre perspektywy branży hotelarskiej nad Wisłą
Dlaczego Polacy wyjeżdżają za granice