Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Grecos ruszył z nową kampanią reklamową
13 listopada 2017 roku ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna Grecosa, promująca ofertę wczesnej rezerwacji - F!RST DEAL! 2018.
W tegorocznej odsłonie kampanii pojawia się nowa platforma komunikacji marki: "Otwórz się na Wielkie Greckie Wakacje", w ramach której poznajemy różne oblicza Grecji. Przez te różnorodne światy Grecji prowadzi przewodnik - Grecos, który otwierając stare greckie drzwi, daje nam szansę poznać nieznaną Grecję.
Celem tegorocznej kampanii jest edukowanie i zachęcanie Polaków do wczesnego planowania letnich wakacji oraz wzmocnienie wizerunku Grecosa jako specjalisty od Wielkich Greckich Wakacji. - mówi Bogna Jaśkowiak, Marketing Manager w Grecos Holiday. To kolejny krok w konsekwentnie budowanej komunikacji marki touroperatora - specjalisty, odróżniającej Grecosa od touroperatorów multidestynacyjnych - dodaje.
Agencja Skyboat stworzyła kreację i zrealizowała ją we współpracy z domem produkcyjnym Selfish3. Spoty wyreżyserował Piotr Kumik. Kampania obejmuje stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne oraz popularne serwisy VOD, a w kolejnych etapach również radio, kina, DOOH, OOH i Social Media.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TFG cieszy się z rekordowego 2024
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Arabskie linie lotnicze i formuła 1 przedłużają umowę
Na co skarżą się turyści w związku z epidemią?
ULC publikuje wytyczne dla podróży samolotem
FlixMobility wchodzi na kolejne rynki
Trwają przygotowania do Tour Salonu
Dobre perspektywy branży hotelarskiej nad Wisłą
Dlaczego Polacy wyjeżdżają za granice
Z Krakowa do Oslo... autobusem
Jakie trendy mają obowiązywać w gastronomii w tym roku?
Nadchodzą zmiany w branży zorganizowanej turystyki wyjazdowej
Chorwację odwiedza coraz więcej turystów
PKP Intercity blokuje sprzedaż biletów w przypadku braku miejsc siedzących?
Jak tanio wypożyczyć samochód?
Listopadowe długie weekendy szansą
Warszawa w czołówce najtańszych miast Europy
Air France skonsultuje się z pracownikami
Too Good To Go będzie walczyć z marnowaniem jedzenia w Polsce
Polacy będą kupować w biurach podróży...
Wybrano najpopularniejsze zamki w Polsce
Korzystny dla Ryanair wyrok sądowy
"Egipt w przekroju" z Alfa Star w sierpniu - czy warto?