TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Grecos ruszył z nową kampanią reklamową

13 listopada 2017 roku ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna Grecosa, promująca ofertę wczesnej rezerwacji - F!RST DEAL! 2018.


W tegorocznej odsłonie kampanii pojawia się nowa platforma komunikacji marki: "Otwórz się na Wielkie Greckie Wakacje", w ramach której poznajemy różne oblicza Grecji. Przez te różnorodne światy Grecji prowadzi przewodnik - Grecos, który otwierając stare greckie drzwi, daje nam szansę poznać nieznaną Grecję.

Celem tegorocznej kampanii jest edukowanie i zachęcanie Polaków do wczesnego planowania letnich wakacji oraz wzmocnienie wizerunku Grecosa jako specjalisty od Wielkich Greckich Wakacji. - mówi Bogna Jaśkowiak, Marketing Manager w Grecos Holiday. To kolejny krok w konsekwentnie budowanej komunikacji marki touroperatora - specjalisty, odróżniającej Grecosa od touroperatorów multidestynacyjnych - dodaje.

Agencja Skyboat stworzyła kreację i zrealizowała ją we współpracy z domem produkcyjnym Selfish3. Spoty wyreżyserował Piotr Kumik. Kampania obejmuje stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne oraz popularne serwisy VOD, a w kolejnych etapach również radio, kina, DOOH, OOH i Social Media.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
biuro podróży kampania reklamowa grecos first minute




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję