Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Francuskie linie lotnicze po raz kolejny wyróżnione
Już drugi rok z rzędu linie lotnicze Air France zostały docenione za wysiłki w budowaniu i zarządzaniu relacjami z klientem, otrzymując pierwsze miejsce w testach konsumenckich we Francji.
Dwie międzynarodowe agencje konsultingowe zajmujące się doradztwem i analizą rynku w relacji "firma - klient" - BearingPoint oraz Kantar TNS - rokrocznie przeprowadzają ankietę konsumencką sprawdzając zadowolenie z usług firm różnych branż. W opinii klientów, Air France zajmuje wiodącą pozycję w sektorze transportowym, jeśli chodzi o wysiłki i inwestycje w relacje z klientem, za co linie otrzymały pierwszą nagrodę we wspomnianym rankingu. Prestiżową nagrodę w 13-tej edycji konkursu wręczył linii Minister Transportu i Gospodarki Francji. Przyznane wyróżnienie jest zwieńczeniem wysiłków wielu zespołów, aby każde doświadczenie i kontakt z firmą był dla klientów pozytywnym doświadczeniem. Przede wszystkim liczy się troskliwy i pełen uwagi stosunek w bezpośrednich relacjach z klientami, ale też wszelkiego rodzaju usprawnienia technologiczne i dbałość o zachowanie wysokich standardów.
Przyjmując tą nagrodę w imieniu Air France jestem niezmiernie dumna ze wszystkich oddanych pracowników naszej firmy, którzy każdego dnia z zaangażowaniem i należną uwagą pomagają naszym pasażerom na każdym etapie ich podróży i służą profesjonalnym wsparciem - powiedziała Anne Rigail, Zastępca Dyrektora Wykonawczego ds. Klienta w Air France.
Starania i inwestycje Air France w relacje z klientem zostały docenione nie po raz pierwszy. W ubiegłych latach (2016, 2011, 2010, 2008 i 2007) pierwsza lokata Air France w rankingu wśród firm transportowych była efektem między innymi wprowadzenia wielokanałowej obsługi klienta, która jest dostępna przez 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę oraz digitalizacji usług z wykorzystaniem najnowszych technologii: np. aplikacje mobilne do zarządzania rezerwacją lotniczą, czy serwis Air France Connect.
Ankieta została przeprowadzona w 2016 roku przez dwie międzynarodowe agencje konsultingowe zajmujące się doradztwem i analizą rynku w relacji "firma - klient" - BearingPoint oraz Kantar TNS na grupie 4000 konsumentów we Francji.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
EASA i ECDC przestają rekomendować noszenie maseczek w samolotach
Obiekty noclegowe zanotowały wzrost liczby gości w pierwszym półroczu
Portal rezerwacyjny przejęty przez Szallas.hu
Sfinks Polska ujawnia nową strategię
13 mln pasażerów na polskich lotniskach w pierwszych trzech kwartałach roku
Łódzka Kolej Aglomeracyjna wprowadza płatności mobilne
Egipt droższy do Grecji i Turcji
Obchodzimy Światowy Dzień Turystyki
Zbiórka na rzecz uchodźców w krakowskich hotelach
Ceny w biurach znowu niższe niż przed tygodniem
Zapał Europejczyków do podróży nie słabnie
Zimowy rozkład lotów na wrocławskim lotnisku
IGGP uruchamia nowy kanał zakupów dla gastronomii
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej odwołany
Wrześniowe wyjazdy nie drożeją
Ceny wycieczek w październiku znów bardziej korzystne dla organizatorów
Turecka atrakcja z turystycznym rekordem
Rada Przemysłu Spotkań i i Wydarzeń: nie wyszliśmy jeszcze z pierwszego lockdownu
PLL LOT podsumowują akcję Lot do domu
Holandia: nowa funkcja byłego pałacu królewskiego Soestdijk