Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Małopolska startuje z kampanią promocyjną na zagranicznych rynkach
Obecnie największym wyzwaniem dla turystyki jest odbudowa ruchu zagranicznego, szczególnie w tak ważnych ośrodkach jak Kraków. W tym celu Województwo Małopolskie wraz z Miastem Kraków w kooperacji z Małopolską Organizacją Turystyczną w roli Lidera, przygotowało projekt "Małopolska - cel podróży". Projekt realizowany jest w całości z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, a jego budżet wynosi 16 000 000,00 zł. Wszystkie zadania zaplanowane w projekcie zostaną zrealizowane do końca 2023 r.
Głównym celem kampanii jest promocja Krakowa i Małopolski na arenie międzynarodowej. Początkowo zaplanowano działania na rynku niemieckim i brytyjskim, a w dalszej perspektywie także na rynkach austriackim, szwajcarskim, włoskim, skandynawskim i amerykańskim. Zakres działań jest bardzo szeroki, realizowane będą między innymi ambienty, misje gospodarcze, kampanie w Internecie, kampanie w tematyce MICE czy też stworzenie landing page i mediów społecznościowych w dwóch językach: niemieckim i angielskim.
Już w 2021 roku powstała koncepcja kreatywna wraz z briefem strategicznym, którego autorem jest krakowska agencja kreatywna Admind. Gościnność to słowo klucz oraz punkt wyjścia całej koncepcji. Gościnność to na pewno coś, co wyróżnia Polskę w ogóle - i to nie jest zaskoczenie. Ale Małopolskę wyróżnia także otwartość, czyli coś znacznie więcej. Autorzy kampanii chcą podkreślać tę otwartość nie tylko przez ludzi, krajobrazy czy znane i mniej znane symbole. Jednym z najważniejszych elementów wybranej kampanii jest gest otwartych dłoni, który podkreśla hasło kampanii: "Wide open "/"Unglaubliche vielfalt ".
W oparciu o koncepcję kreatywną powstało szereg materiałów w tym m.in. charakterystyczne kolaże, spoty promocyjne czy też landing page i media społecznościowe. Wszystkie elementy będą wykorzystywane podczas szerokiej kampanii promocyjnej w Internecie, która ruszyła
1 maja! Przez kolejnych 6 miesięcy mieszkańcy Niemiec i Wielkiej Brytanii dowiedzą się co zwiedzić, czego posmakować czy też jakie trasy rowerowe wybrać, aby w najbardziej udany sposób spędzić czas w Małopolsce. Kampania dedykowana jest turyście indywidualnemu, ale nie zapomniano także o branży turystycznej. Dzięki szerokim działaniom promocyjnym w zakresie sektora MICE realizowanym przez Miasto Kraków dotrzemy z promocją Krakowa i Małopolski także do klienta biznesowego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Czy spadek tureckiej liry powinien cieszyć polskich turystów?
Oficjalna inauguracja Emirates Flight Training Academy
Katastrofa na azjatyckim lotnisku
Poznań wysoko w konkursie European Best Destination
Największy europejski właściciel hosteli otworzy obiekt w Polsce
Cypr przestanie wymagać testów od zaszczepionych turystów
Strajk instytucji kulturalnych w Attyce
PHH apeluje do sieci hotelowych o wycofanie się z Rosji i Białorusi
IATA i ACI Europe przekonują, że ograniczanie podróżowania nie daje żadnych pozytywnych efektów
ETC: Europejska turystyka nabierze rozpędu
Modlin zostanie dokapitalizowany
Nowe udogodnienie dla pasażerów w Kraków Airport
Zakaz noszenia bikini na plażach w Dubaju
Rada UE podjęła decyzję w sprawie wiz dla Ukraińców
Rekomendacje Poland Convention Bureau przedłużone
Zmiany w turystyce przyjazdowej do Nowej Zelandii
Przewoźnik lotniczy ogłasza upadłość
Białowieża - Pizzeria Siciliana >> UNIKAJCIE