Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Sfinks będzie mógł wcześniej kupić całą Fabrykę Pizzy
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło czy Fabryka Pizzy, otrzymała zawiadomienie o przyjęciu jej oferty dotyczącej nabycia Fabryki Pizzy Sp. z o.o.
W rezultacie, 14 października br. dojdzie do zawarcia umowy sprzedaży wszystkich udziałów w tej spółce za cenę 8 mln zł. Finalizacja transakcji i dzień zapłaty przypadną na 15 kwietnia 2020 r.
W wyniku realizacji umowy, Sfinks Polska stanie się właścicielem całej sieci Fabryka Pizzy, w chwili obecnej obejmującej łącznie 19 lokali, z czego giełdowa spółka zarządza 10 restauracjami pod tym szyldem. Zawarcie umowy przed maksymalnym terminem, jaki przewidywała umowa inwestycyjna, przypadającym na 31 marca 2021 r., oznacza także korzyści finansowe dla Sfinksa szacowane na ok. 3 mln zł. Dzięki przyspieszeniu transakcji giełdowa spółka zapłaci niższą cenę za udziały w Fabryce Pizzy Sp. o.o. oraz zyska na przychodach generowanych przez przejęte restauracje w tym okresie.
Już w momencie podpisywania umowy inwestycyjnej w 2016 r. byliśmy przekonani o atrakcyjności i powtarzalności tego konceptu. W ciągu ostatnich 2 lat otworzyliśmy 10 restauracji Fabryka Pizza, w tym aż 4 w pierwszej połowie tego roku. W przygotowaniu mamy kolejne lokale. Fakt przejęcia całej sieci jest dla nas bardzo dobrą informacją, gdyż pozwoli nam skokowo urosnąć w już działających i rentownych punktach. Będziemy też mieli pełen wpływ na działalność całej sieci. To koncept, z którym wiążemy duże nadzieje także ze względu na jego atrakcyjność dla franczyzobiorców, popularność kuchni włoskiej wśród Polaków i sprawdzone menu w kanale delivery - komentuje Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska SA.
Fabryka Pizzy to sieć restauracji z segmentu kuchni włoskiej. W ich ofercie jest pizza, a także inne włoskie dania jak risotto, gnocchi i makarony. Charakterystycznym daniem sieci są bombery, czyli gorące buły pizzowe z różnymi dodatkami.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Dział prawo i podatki:
Bułgaria i Rumunia wchodzą do strefy
Nowy przewoźnik na czarnej liście
Lotnisko w Białymstoku utknęło w
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Rozporządzenie w sprawie cyfrowych certyfikatów COVID zaczyna obowiązywać
Prague Convention Bureau: Stan wyjątkowy nie wpływa na turystów ani bezpieczeństwo spotkań
Wakacje.pl przyglądają się walentynkowym wyjazdom
Czy spadek tureckiej liry powinien cieszyć polskich turystów?
Oficjalna inauguracja Emirates Flight Training Academy
Katastrofa na azjatyckim lotnisku
Północna Izba Gospodarcza: Przedsiębiorcy czują gigantyczny chaos
Chińscy turyści wydają coraz więcej
PHH apeluje do sieci hotelowych o wycofanie się z Rosji i Białorusi
IATA i ACI Europe przekonują, że ograniczanie podróżowania nie daje żadnych pozytywnych efektów
ETC: Europejska turystyka nabierze rozpędu
Port Lotniczy Gdańsk w czołówce najlepszych lotnisk świata
EasyJet nie będzie ratować włoskiego przewoźnika
Owocne Lato 2018 dla Enter Air
Małopolska startuje z kampanią promocyjną na zagranicznych rynkach
Nowe udogodnienie dla pasażerów w Kraków Airport
Zakaz noszenia bikini na plażach w Dubaju
z marco do Corwacji hotel Belveder .