Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Ryanair umożliwia bezkosztową zmianę terminu, Wizz Air usprawnia proces zwrotu
W ciągu ostatniego tygodnia rozprzestrzenianie się wirusa Covid-19 i związane z nim ograniczenia podróży wprowadzane przez rządy poszczególnych krajów, miały znaczący i negatywny wpływ na rozkłady lotów wszystkich linii lotniczych.
Ryanair spodziewa się, że skutkiem tych ograniczeń będzie uziemienie większości floty samolotów w Europie w ciągu najbliższych 7-10 dni. Irlandzki przewoźnik umożliwi zmianę terminu wyjazdu kwietniowych wyjazdów. Po stronie pasażera pozostanie różnica w cenie biletu, natomiast przewoźnik nie będzie pobierał z tego tytułu dodatkowych opłat. Bezpłatna zmiana daty lotu będzie miała zastosowanie tylko do pierwotnej trasy. Zmiana daty na inną datę kwietniową nie będzie możliwa.
Z kolei Wizz Air ogłosił, że w wyniku znacznej liczby odwołanych lotów spowodowanych ograniczeniami podróży mającymi na celu powstrzymanie rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19, został zautomatyzowany proces zwrotu 120% pierwotnej ceny rezerwacji w środkach WIZZ na konta WIZZ dla klientów indywidualnych.
Wraz z wprowadzeniem automatycznego procesu zwrotów, najpóźniej do 14 kwietnia 2020 roku, zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online. Pozwoli to usprawnić obsługę ponad 100 razy więcej otrzymywanych codziennie anulowań. Wizz Air zapewnia, że nawet jeśli potrwa to dłużej niż zwykle, wszelkie roszczenia zostaną rozpatrzone, a klienci otrzymają zwrot kosztów po odwołanym lotach. Z powodu prowadzenia prac nad automatyzacją procesu zwrotu pieniędzy dla biur podróży, przewoźnik prosi biura o kontakt z telecentrum.
Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji - włącznie z internetowymi biurami podróży - powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.
W tym nietypowym czasie, aby zminimalizować ruch w naszych przeciążonych telecentrach, uprzejmie prosimy Państwa o kontakt z nami poprzez nasze platformy samoobsługowe, o których informujemy w wiadomościach e-mails - podaje przewoźnik w komunikacie.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Polski Holding Hotelowy kupi Interferie
Większe mandaty za kąpiel w włoskich fontannach
Ewakuowano dwie miejscowości na greckiej wyspie
Greckie problemy z certyfikatami
Litwa wprowadza kwarantannę dla przyjeżdżających z Polski
Malta przywróci ruch turystyczny
Sfinks podejmuje decyzję w sprawie wykupu sieci gastronomicznej
Bon turystyczny do odstrzału, czy redukcji?
Minister Gut-Mostowy podpisał Dekalog dobrych praktyk OSAT-u
Opolszczyzna zaprezentuje swoje kulinarne skarby
Sukces internetowej rezerwacji w kolejnym parku narodowym
Jakie trendy widać w majówkowych rezerwacjach?
Wielka Brytania zniesie zakaz lotów do Szarm el-Szejk?
COVID-19: Polska przywraca ograniczenia w niektórych powiatach