Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Tarnowska Organizacja Turystyczna z dotacją na promocję enoturystyki
Enoturystyka w Polsce rozwija się w bardzo szybkim tempie. Tarnowska Organizacja Turystyczna postawiła na rozwój winnic i utworzenie nowego produktu turystycznego w okolicach Tarnowa.
Ministerstwo Sportu i Turystyki przeznaczyło 255 tys. zł na projekt "Opracowanie strategii turystyki winiarskiej jako nowej marki turystycznej Pogórza". W ramach projektu zaplanowano szereg innowacyjnych kroków związanych z sieciowaniem marek terytorialnych w oparciu o działające winnice i ich ofertę turystyczną.
Projekt zakłada opracowanie strategii dla nowej marki turystycznej Pogórza. Koncepcja kładzie nacisk na promocje związaną z rozwojem enoturystyki na terenie Pogórza, organizując:
- Międzynarodowy Festiwal Wina TuchoViniFest (Tuchów-pierwszy weekend sierpnia)
- Kiermasze winiarskie w ramach wystawy producentów wina i winorośli
(Pleśna, Ciężkowice w wakacje) - Pleśnieński Bachus (Pleśna-połowa lipca)
- Dionizje w Tarnowie i regionie Pogórza (Tarnów i gminy ościenne w listopadzie)
- Niedziele z winiarzami - cykl działań promocyjno - edukacyjnych przy Skamieniałym Mieście w Ciężkowicach (od czerwca do września)
- Sesja wykładowo-dyskusyjna (przykładowe tematy: Rola winiarskich produktów lokalnych w budowaniu wizerunku, Enoturystyka, Dobre praktyki.
(Ciężkowice) - Spotkania z winem w regionach południowej Polski (Tarnów, Wrocław,
Rzeszów, Kielce, Rzuchowa) - szereg działań promocyjnych, m.in.: (spot reklamowy, konkurs na pamiątkę z regionu, publikacje i materiały drukowane, social media terytorialnych w oparciu o działające winnice i ich ofertę turystyczną.
Parterami TOT w projekcie, oprócz lokalnych winiarzy, są gminy i miasta: Tarnów, Pleśna, Ciężkowice i Tuchów. Najbliższe spotkanie z winem już w sobotę 20 maja w Rzuchowej, znajdującej się 9 km od centrum Tarnowa, w miejscowym Centrum Produktu Lokalnego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Szef IATA ustąpi ze stanowiska
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Śmierć trójki Polaków na Dominikanie
Nocne zwiedzanie dla każdego - weekendowa Noc Muzeów
Nad Bałtykiem gotowi na ferie zimowe
Turyści bardziej boją się lockdownu niż COVID-19
Problemy po upadku niemieckiego touroperatora
Somalia: Atak na hotel w Kismaju
Największe miasta zdominowały miejską turystykę weekendową
Wizz Air zapowiada 4 nowe połączenia z polskich lotnisk
Letnia oferta lotów Air France KLM
Co się działo na targach WorldHotel i EuroGastro?
Nowy projekt IGHP ma promować bezpośrednie rezerwacje
Będzie można oprowadzać po Izraelu bez licencji?
Kujawsko-Pomorskie zachęca do zwiedzania regionu z aplikacją
Flix Bus uruchamia Ukraine Desk
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony lot
Targi Lato impreza rodzinna w Warszawie - kwiecień 2011