TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






POT promuje Polskę w Paryżu

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię we Francji, której celem jest przedstawienie Polski jako najlepszej destynacji wakacyjnej.


Początek roku to dla wielu Francuzów najlepszy okres na szukanie kierunków i miejsc do spędzania wolnego czasu, więc nie bez powodu wystartowano z kampanią właśnie w marcu.

Outdoorowa kampania pod hasłem "La Pologne c'est maintenant!" ma za zadanie wzmocnić pozytywny wizerunek Polski na zagranicznym rynku. Pierwszym krokiem kampanii jest reklama zewnętrzna na fasadzie kultowego miejsca, znanego na całym świecie - Galeries Lafayette przy Boulevard Haussmann. Reklama ukazuje Kraków i będzie umieszczona na najsłynniejszej galerii świata przez 7 dni.

Polska staje się dla francuskich obywateli coraz bardziej atrakcyjnym celem podróży - badania potwierdzają, że nasz kraj jest kierunkiem bezpiecznym i bogatym w wiele atrakcji turystycznych, zdarzeń kulturalnych i znakomitą gastronomię.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Polska Francja Paryż POT Kraków




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję