TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Air France wprowadza nową markę na rynek lotniczy

2017-07-21

Znany holding lotniczy uruchamia nowe tanie linie lotnicze. Oferta ma być skierowana głównie dla millennialsów. Kim jest grupa docelowa? Czym będzie się wyróżniał nowy przewoźnik na tle innych linii lotniczych?

r e k l a m a


Air France KLM, które powstało z połączenia Air France i holenderskiego KLM uruchamia nowe linie lotnicze Joon. Szef Air France, Jean-Marc Janaillac już rok temu, w listopadzie ogłosił plany dotyczące utworzenia nowej linii lotniczej. Joon według wstępnych prognoz, ma konkurować z WizzAir-em i Ryanairem. Oferta ma być skierowana głównie dla młodych ludzi, między 18 a 35 rokiem życia.

Jako, że millennalsi to pierwsze pokolenie wychowane w świecie komputerów, przewoźnik stawia na nowoczesność, innowacyjność oraz spontaniczność. Wszystko ma być dopasowane do odbiorcy, łącznie z strojem załogi, który ma być elegancki ale i na luzie.

Już od 29 października br. młode osoby będą mogły skorzystać z przelotów Joon na średnich dystansach. Na trasy długodystansowe linie lotnicze zamierzają się wybrać w 2018 roku. Nie znamy jeszcze na jakich trasach będą latały linie oraz przewoźnik nie podał cen lotów, wiemy jednak, iż bazą ma być port lotniczy Paris-Charles de Gaulle. Więcej informacji Joon poda w wrześniu br.

Air France to jedna z największych linii lotniczych na świecie, która w swojej flocie ma ok. 500 maszyn, które obsługują ponad 328 różnych tras. Air France zatrudnia ponad 80 tys. ludzi, a jej przychody w 2016 roku przekroczyły 24 mld euro. W zeszłym roku linie przewiozły ok. 93 mln pasażerów. Na czele linii od lipca 2016 stoi Jean-Marc Janaillac, który wcześniej (2012-2016) był CEO międzynarodowej firmy z zakresu transportu publicznego, Transdev.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
air france klm nowa linia lotnicza młodzież nowoczesność millennalsi tanie połączenia przewoźnik nowy młodość




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję