Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Lufthansa wzmacnia partnerstwo z globalnym internetowym biurem podróży
Partnerzy postawili sobie za wspólny cel wspieranie innowacji w szybko zmieniającym się technologicznie środowisku, aby wyszukiwanie lotów było dla klientów łatwiejsze i bardziej przyjazne.
Lufthansa Group i Travix podpisały wieloletnią umowę, łączącą jedno z internetowych biur podróży bezpośrednio z systemem Lufthansa Group w standardzie NDC, umożliwiającym zarządzanie zamówieniami. Wzmocniona współpraca, która będzie częścią programu Lufthansa Group NDC Partner Programme, zapewni szeroki wachlarz korzyści dla klientów poprzez wyświetlanie bogatej zawartości oraz oferowanie najbardziej konkurencyjnych taryf i usług dodatkowych linii Lufthansa Group (Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa oraz Swiss) poprzez kanały dystrybucji oparte na NDC pod nazwą Lufthansa NDC Smart Offer.
Travix oraz Lufthansa Group łączą siły, aby aktywnie kształtować szybko rozwijający się i dynamiczny krajobraz podróży rezerwowanych online, który wymaga ulepszonych rozwiązań technologicznych większej elastyczności i przejrzystości. Dla klientów Travix oznacza to tańsze oferty przelotów oraz większą przejrzystość w ofercie połączeń, jak np. to czy dana taryfa zawiera bagaż rejestrowany lub czy możliwa jest zmiana biletu lub wybór miejsca.
John Mangelaars, Dyrektor Generalny Travix International BV powiedział: Jest to wyjątkowa okazja, aby zmodernizować dystrybucję podróży lotniczych w kierunku zorientowania na doświadczenia klientów. Travix był kluczowym motorem napędowym i wczesnym użytkownikiem udostępniającym szeroką ofertę i dostosowane pakiety Lufthansa Group. W oparciu o system Lufthansa Group NDC Offer & Order Management, obaj partnerzy podążają ścieżką innowacji i manifestują swoją wiodącą rolę na zmieniającym się rynku.
Jako pionierzy cyfryzacji w swoich branżach, Travix i Lufthansa Group postawili sobie za wspólny cel wspieranie innowacji w szybko zmieniającym się technologicznie środowisku, aby wyszukiwanie lotów było dla klientów łatwiejsze i bardziej przyjazne.
Heike Birlenbach, Dyrektor Działu Sprzedaży Sieciowych Linii Lotniczych Lufthansa Group i Dyrektor Handlowy Hubu we Frankfurcie podkreśla: Zbliżające się wprowadzenie projektu NDC Partner Programme to kolejny krok naprzód w kierunku nowoczesnych modeli sprzedaży detalicznej usług linii lotniczych. Wszystko to dzięki preferowanej, jakościowej ofercie obejmującej technologię, obsługę, oferty, a w przyszłości - strategiczne komponenty współpracy - dedykowanej agentom.
Dzięki zintensyfikowanej współpracy, Lufthansa Group i Travix podejmują kolejny ważny krok na drodze do ukształtowania krajobrazu dystrybucji w przyszłości. Wdrażanie już się rozpoczęło, a pierwszych rezerwacji możemy spodziewać się latem 2018 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Powstanie Szczecińska Kolej Metropolitarna
Lotnisko w jednej z europejskich stolic zostanie czasowo zamknięte
Air France wprowadza nową markę na rynek lotniczy
Riwiera Francuska walczy z ogniem
Brak zgody na zakaz wiz dla Rosjan
Najlepsze półrocze dla turystyki od lat?
Turecka turystyka skorzysta na rosnących kosztach życia w Europie?
Sieć hotelarska przystępuje do Lokalnej Organizacji Turystycznej
IGHP mianowała nowego dyrektora regionalnego
Wakacje.pl o wyjazdach w końcówce lata
AmRest przejmuje większość udziałów spółki Restaurant Partner Polska
Znamy zwycięzcę Konkursu Fair Play Turystyki Polskiej o Kryształowy Globus
Wizz Air spodziewa się zysku, ale zapowiada zwolnienia
Francja nałoży podatek ekologiczny na bilety lotnicze
Wakacje z dojazdem własnym - Skisun Travel zaprasza do współpracy
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej chronione
Polskie Koleje Linowe otwierają kolejne ośrodki