Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
DZT startuje z nową kampanią tematyczną
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) w 2019 r. rozpoczyna swoją ogólnoświatową kampanię z okazji 100 rocznicy założenia legendarnej szkoły Bauhausu w Weimarze. Biuro DZT zaplanowało wraz z "Bauhaus Verbund 2019" oraz regionalnymi organizacjami turystycznymi szereg działań promocyjnych.
Dzięki projektom cyfrowym DZT chciałoby podkreślić współczesny charakter obchodów jubileuszu Bauhausu. Z tego powodu została stworzona strona internetowa, która będzie główną platformą komunikacyjną kampanii. Zamieszczono na niej krótki film animowany przedstawiający wpływ Bauhausu na rozwój designu, architektury, sztuki i rzemiosła. Spot pokazuje najważniejsze miejsca powstawania i działalności Bauhausu - Weimar, Dessau oraz Berlin, jak również liczne miejsca związane są z tym ruchem. Cyfrowo odtworzony legendarny pokój Waltera Gropiusa będzie stanowił atrakcję VR (virtual reality) podczas spotkań branżowych i prasowych DZT. Jednym z projektów, który promuje rocznicę Bauhausu na arenie międzynarodowej, jest "Grand Tour of Modernity" (Wielki Szlak Modernizmu). To specjalna na tę okazję zaprojektowana trasa wycieczkowa, która umożliwi turystom lepsze poznanie idei Bauhausu.
Jubileusz założenia szkoły Bauhausu to doskonała okazja, by umocnić pozycję Niemiec jako najważniejszego celu podróży kulturalnych w Europie - stwierdza Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT. Wykorzystując technologię cyfrową i tworząc innowacyjne rodzaje wydarzeń chcemy podkreślić wciąż żywe dziedzictwo ruchu Bauhaus w Niemczech - dodaje.
Jeszcze przed rozpoczęciem jubileuszowego roku Bauhausu, w październiku, w Weimarze odbył się Incoming & Brand Summit, w którym wzięli udział eksperci, przedstawiciele mediów i influenserzy z ponad 20 krajów.
Kolejnym projektem służącym do promocji jubileuszu Bauhausu na wybranych rynkach jest projekt Tiny(BAU)haus. Projekt domu w stylu Bauhaus zostanie wykonany za pomocą druku 3D przy wykorzystaniu materiałów z recyklingu. Główny element projektu stanowi prostopadłościan o powierzchni 8 metrów kwadratowych. Wewnątrz budynku goście mogą poznać świat Bauhausu. Interaktywne instalacje przedstawiają miejsca związane z Bauhausem na terenie całych Niemiec. Tiny(BAU)haus po raz pierwszy zostanie zaprezentowany w lutym w Rotterdamie. Następnie posłuży w kampanii w innych krajach podczas wydarzeń prasowych i prezentacji prasowych DZT. Filmy i blogi opatrzone hasztagiem #CelebratingBauhaus udokumentują projekt w mediach społecznościowych.
Oprócz kampanii z okazji 100-lecia Bauhausu DZT przeprowadzi kampanie promocyjne swoich podstawowych tematów marketingowych: kultury i natury. W ramach projektu "German Summer Cities" nacisk zostanie położony na niemieckie metropolie i miejskie atrakcje. Tematami kampanii będą pulsujące metropolie, romantyczny weekend w mieście, urlop nad wodą, zwiedzanie zabytków oraz sztuka i kultura
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Dwaj europejscy przewoźnicy łączą siły
TFG: zwrócono podróżnym 85 mln zł. Wciąż występują rozbieżności we wnioskach
Dokąd Polacy chcą lecieć jesienią?
Lufthansa wzmacnia partnerstwo z globalnym internetowym biurem podróży
Wizz Air spodziewa się zysku, ale zapowiada zwolnienia
Francja nałoży podatek ekologiczny na bilety lotnicze
Wyjazdy rodzinne tańsze od zwykłych wyjazdów?
CPK wydrenuje porty regionalne?
IATA: konieczne szybsze łagodzenie ograniczeń podróży
Powstanie Szczecińska Kolej Metropolitarna
Lotnisko w jednej z europejskich stolic zostanie czasowo zamknięte
Air France wprowadza nową markę na rynek lotniczy
Krótkie pobyty dominowały wśród zimowych rezerwacji w Noclegowo.pl
Dane GUS pokazują skalę spadków w obiektach noclegowych
Rusza pierwsza tzw. `bańka turystyczna`
Zmiany w czołówce rankingu najsilniejszych paszportów
Najlepsze półrocze dla turystyki od lat?
Turecka turystyka skorzysta na rosnących kosztach życia w Europie?
Buty Nike Adidas Puma- Niska cena! Podkarpacie - wysyłka!
Serwis turystyczny Ostatniemiejsca.pl stawia na rozwój w Internecie