Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
DZT startuje z nową kampanią tematyczną
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) w 2019 r. rozpoczyna swoją ogólnoświatową kampanię z okazji 100 rocznicy założenia legendarnej szkoły Bauhausu w Weimarze. Biuro DZT zaplanowało wraz z "Bauhaus Verbund 2019" oraz regionalnymi organizacjami turystycznymi szereg działań promocyjnych.
Dzięki projektom cyfrowym DZT chciałoby podkreślić współczesny charakter obchodów jubileuszu Bauhausu. Z tego powodu została stworzona strona internetowa, która będzie główną platformą komunikacyjną kampanii. Zamieszczono na niej krótki film animowany przedstawiający wpływ Bauhausu na rozwój designu, architektury, sztuki i rzemiosła. Spot pokazuje najważniejsze miejsca powstawania i działalności Bauhausu - Weimar, Dessau oraz Berlin, jak również liczne miejsca związane są z tym ruchem. Cyfrowo odtworzony legendarny pokój Waltera Gropiusa będzie stanowił atrakcję VR (virtual reality) podczas spotkań branżowych i prasowych DZT. Jednym z projektów, który promuje rocznicę Bauhausu na arenie międzynarodowej, jest "Grand Tour of Modernity" (Wielki Szlak Modernizmu). To specjalna na tę okazję zaprojektowana trasa wycieczkowa, która umożliwi turystom lepsze poznanie idei Bauhausu.
Jubileusz założenia szkoły Bauhausu to doskonała okazja, by umocnić pozycję Niemiec jako najważniejszego celu podróży kulturalnych w Europie - stwierdza Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT. Wykorzystując technologię cyfrową i tworząc innowacyjne rodzaje wydarzeń chcemy podkreślić wciąż żywe dziedzictwo ruchu Bauhaus w Niemczech - dodaje.
Jeszcze przed rozpoczęciem jubileuszowego roku Bauhausu, w październiku, w Weimarze odbył się Incoming & Brand Summit, w którym wzięli udział eksperci, przedstawiciele mediów i influenserzy z ponad 20 krajów.
Kolejnym projektem służącym do promocji jubileuszu Bauhausu na wybranych rynkach jest projekt Tiny(BAU)haus. Projekt domu w stylu Bauhaus zostanie wykonany za pomocą druku 3D przy wykorzystaniu materiałów z recyklingu. Główny element projektu stanowi prostopadłościan o powierzchni 8 metrów kwadratowych. Wewnątrz budynku goście mogą poznać świat Bauhausu. Interaktywne instalacje przedstawiają miejsca związane z Bauhausem na terenie całych Niemiec. Tiny(BAU)haus po raz pierwszy zostanie zaprezentowany w lutym w Rotterdamie. Następnie posłuży w kampanii w innych krajach podczas wydarzeń prasowych i prezentacji prasowych DZT. Filmy i blogi opatrzone hasztagiem #CelebratingBauhaus udokumentują projekt w mediach społecznościowych.
Oprócz kampanii z okazji 100-lecia Bauhausu DZT przeprowadzi kampanie promocyjne swoich podstawowych tematów marketingowych: kultury i natury. W ramach projektu "German Summer Cities" nacisk zostanie położony na niemieckie metropolie i miejskie atrakcje. Tematami kampanii będą pulsujące metropolie, romantyczny weekend w mieście, urlop nad wodą, zwiedzanie zabytków oraz sztuka i kultura
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Dwaj europejscy przewoźnicy łączą siły
TFG: zwrócono podróżnym 85 mln zł. Wciąż występują rozbieżności we wnioskach
Dokąd Polacy chcą lecieć jesienią?
Lufthansa wzmacnia partnerstwo z globalnym internetowym biurem podróży
Wizz Air spodziewa się zysku, ale zapowiada zwolnienia
Francja nałoży podatek ekologiczny na bilety lotnicze
Wyjazdy rodzinne tańsze od zwykłych wyjazdów?
CPK wydrenuje porty regionalne?
IATA: konieczne szybsze łagodzenie ograniczeń podróży
Powstanie Szczecińska Kolej Metropolitarna
Lotnisko w jednej z europejskich stolic zostanie czasowo zamknięte
Air France wprowadza nową markę na rynek lotniczy
Krótkie pobyty dominowały wśród zimowych rezerwacji w Noclegowo.pl
Dane GUS pokazują skalę spadków w obiektach noclegowych
Rusza pierwsza tzw. `bańka turystyczna`
Zmiany w czołówce rankingu najsilniejszych paszportów
Najlepsze półrocze dla turystyki od lat?
Turecka turystyka skorzysta na rosnących kosztach życia w Europie?
Buty Nike Adidas Puma- Niska cena! Podkarpacie - wysyłka!
Szukamy pilota do berlina na 30.10
Serwis turystyczny Ostatniemiejsca.pl stawia na rozwój w Internecie