Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Berlińska grupa hostelowa podsumowuje 2018 rok
Jedna z niemieckich sieci hostelowych zamyka 2018 rok i z nadzieją patrzy w kolejny.
Nowo otwarte obiekty w Pradze i Frankfurcie, pierwsze zakupione obiekty w Polsce, na Węgrzech i Hiszpanii, własna hala wystawową w Lipsku oraz szeroko zakrojony remake samej marki oraz jej designu - to niektóre z sukcesów marki a&o Hostels osiągniętych w ubiegłym roku.
Wszelkie działania przełożyły się na zwiększenie liczby udzielonych noclegów do około 5 milionów oraz zwiększenie obrotu przedsiębiorstwa o 15%.
"Pięć milionów noclegów i obrót rzędu 152 milionów euro - to nawet więcej niż oczekiwaliśmy" - podsumował CEO sieci Oliver Winter. "Remake marki, wprowadzenie nowej koncepcji designerskiej, dwa nowo otwarte obiekty, nabycie pierwszych obiektów w Polsce, na Węgrzech i w Hiszpanii, a na dodatek wzrost poziomu zadowolenia naszych klientów o 2%" - nie kryje zadowolenia
Na chwilę obecną a&o posiada 35 obiektów, łącznie 26 000 łóżek w 21 miastach, w 6 krajach na świecie (w tym 25 obiektów w samych Niemczech). Średnie obłożenie obiektu wynosi 66%.
W zeszłym roku obiekty należące do sieci obsłużyły 125 000 wyjazdów rodzinnych, 13 000 wycieczek szkolnych i 7000 grupowych, z liczbą uczestników powyżej 9 osób. W 2018 r. przyjazdy grupowe stanowiły główną część dokonywanych rezerwacji.
Cele wyznaczone na kolejne lata to wzrost obecności marki w europejskich metropoliach. Ekspansja jest planowana na Europę Południową i Wschodnią. Testowane są również cyfrowe rozwiązania, jak np.: mobilny check-in, mobilny klucz oraz wyszukiwanie głosowe.
Od 2017 r. właścicielem a&o jest amerykański inwestor TPG Real Estate. Natomiast samo przedsiębiorstwo jest kierowane niezmiennie od 18 lat przez swojego założyciela.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Na turystyce krajowej też można zarobić
Czy lipiec był przychylnym miesiącem dla branży turystycznej?
Egipt zacznie wymagać testów PCR także od turystów
British Airways odwołują kolejne loty z Heathrow
Ceny w hotelach w styczniu szły w górę
Wejdą w życie nowe zasady nazewnictwa alkoholi w UE
Branża noclegowa niegotowa na Lex Kamilek
Schroniska młodzieżowe z Niemiec szukają nowych klientów
Popyt na razie zawodzi optymistycznie nastawionych organizatorów
Sprzedajesz polisy? Pamiętaj o OWU
Pinta: Cel crowdfundingowej zbiórki został osiągnięty
Emirates uruchamiają powietrzne taksówki
ERGO Ubezpieczenia Podróży chroni klientów również w pandemii
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i kultura
Nekera promowana przez nową gwiazdę
Włoskie regiony chcą większej samodzielności
Singiel szuka singielki do Czarnogóry