TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Szef dla Młodych Talentów - podsumowanie akcji

Dziewięć spotkań edukacyjnych, ponad 1500 uczestników z całej Polski, setki doświadczeń, tysiące inspiracji i niezliczona ilość wiedzy - Makro Polska podsumowuje trzecią edycję Szefa dla Młodych Talentów - programu odpowiedzialności społecznej skierowanego do szkół gastronomicznych.


Szef dla Młodych Talentów to program mający na celu wprowadzanie pozytywnych zmian w polskiej gastronomii. W jego ramach Makro Polska integruje szkoły gastronomiczne z sektorem HoReCa oraz wspiera młodych adeptów sztuki kulinarnej, stwarzając im możliwości nauki od najlepszych szefów kuchni.

W ciągu dziewięciu miesięcy, od października 2018 do czerwca 2019 roku, sieć hurtowni zorganizowała dziewięć Mikserów Kulinarnych - bezpłatnych spotkań edukacyjnych dla uczniów szkół gastronomicznych - w których udział wzięło ponad 1500 uczestników z całej Polski. Dzięki warsztatom i pokazom kulinarnym, prezentacjom oraz prelekcjom mieli oni okazję rozwijać swoją wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności.

Trzecia edycja programu zainicjowała odsłonę wyjazdowych spotkań. Ekipa programu gościła w: Krakowie, Łowiczu, Zakopanem oraz Olsztynie, a także zorganizowała 5 spotkań w Warszawie. Zależy nam na dotarciu i kształceniu młodzieży w całej Polsce. Postanowiliśmy więc, że spotkania dla uczniów odbędą się nie tylko w warszawskiej Akademii Inspiracji Makro, ale również w niektórych szkołach na terenie kraju - mówi Jakub Matelski, koordynator programu Szef dla Młodych Talentów.

Spośród najbardziej wyróżniających się uczestników Mikserów Kulinarnych Makro Polska wyłoniło trzech, którzy dołączyli do grona junior ambasadorów programu. Joanna Wieczorek z Warszawy, Paweł Kosiorek z Łowicza i Krystian Sak z Trąbaczewa w nowej roli wspierali szefów kuchni podczas organizowanych przez Makro Polska wydarzeniach.

Tegoroczny Szef dla Młodych Talentów to również dwie edycje konkursu Wyzwanie Makro Chefa, do udziału w których sieć hurtowni zaprosiła szkoły gastronomiczne z całej Polski. Zakwalifikowane zespoły złożone z uczniów i nauczycieli miały za zadanie przygotować autorski przepis z wykorzystaniem m.in. produktów dostarczonych przez organizatora. Sieć hurtowni wyłoniła 6 zwycięzców, którym przekazała zestawy noży oraz bony na zakupy do Makro.

Jesienią br. rozpocznie się kolejna edycja spotkań z cyklu Szef dla Młodych Talentów. Do tej pory w ramach programu odbyło się 27 wydarzeń, w których udział wzięło ponad 4600 uczestników.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
szef dla młodych talentów makro polska odpowiedzialność społeczna gastronomia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję