Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Zaczekamy na turystów i będziemy gotowi na ich przyjęcie
#CityWillWait to wspólne hasło, pod którym cztery metropolitalne organizacje turystyczne w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Łodzi zainicjowały aktywne działania związane z przeciwstawianiem się negatywnym skutkom kryzysu wywołanego przez obecną pandemię koronawirusa. Działania pod hasłem #CityWillWait koncentrują się na promocji miast w sferze on-line. Do akcji już przyłączył się Lublin, a i kolejne miasta wyrażają zainteresowanie.
Światowa Organizacja Turystyki szacuje, że światowa branża turystyczna może stracić od 30 do 50 miliardów dolarów z powodu kryzysu zdrowotnego i gospodarczego wywołanego pandemią koronawirusa SARS-CoV 2. To turystyczne trzęsienie ziemi nie ominęło Polski, dlatego organizacje turystyczne działające w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Łodzi podjęły wspólne działania mające na celu przeciwdziałanie skutkom postępującego kryzysu.
Jednym z przedsięwzięć jest wspólna kampania, która jest realizowana poprzez kanały on-line organizacji turystycznych (social media i portale turystyczne) oraz podmiotów członkowskich organizacji. Założeniem działań kampanijnych jest podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród odbiorców stron i fanpage y oraz zaproszenie ich do miast po zniesieniu obowiązujących obecnie ograniczeń w podróżowaniu.
W akcji promowane są przede wszystkim produkty turystyczne i atrakcje zrzeszone w miejskich lokalnych organizacjach turystycznych, takie jak: muzea, instytucje kultury, hotele i obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia. Nie zabrakło jednak także zachęt do odkrywania miast online za pomocą wirtualnych spacerów, panoram, gier miejskich.
Akcja rozpoczęła w połowie marca Gdańska Organizacja Turystyczna pod hasłem #GdanskWillWait. Inicjatywa i hasło zostały następnie rozszerzone na kolejne miasta. Tym samym do kampanii przystąpiły organizacje w Warszawie, Poznaniu i Łodzi. Do tej pory cztery miasta opublikowały w jej ramach 56 postów postów na Facebooku i Instagramie, które dotarły do 700 tysięcy odbiorców. Kampania #CityWillWait jest formułą otwartą, co oznacza, że w każdej chwili działania mogą zostać poszerzone o kolejne polskie miasta. Właśnie dołącza do niej miasto Lublin, a współudział zadeklarował także Toruń.
Kampania to również swego rodzaju obietnica dla turystów, że miasta będą przygotowane na ich goszczenie po okresie epidemii. O sile przekazu może również stanowić fakt, że cztery organizacje turystyczne zrzeszają w sumie około 500 podmiotów działających w branży turystycznej.
Koronawirus oraz związany z nim kryzys gospodarczy są z pewnością ogromnym wyzwaniem dla polskiej branży turystycznej, być może największym w historii polskiej turystyki.
Bardzo cieszymy się, że tak wielu turystów odwiedza każdego roku Gdańsk i inne polskie miasta. Jednak zawsze ich zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Dlatego Gdańska Organizacja Turystyczna zainicjowała akcję #CityWillWait". Chcemy, aby goście chętnie nas odwiedzali, ale dopiero wówczas, kiedy obecna sytuacja się uspokoi i wszyscy znów będziemy bezpieczni. Gdańsk może poczekać jeszcze trochę na turystów. W końcu ma ponad 1000 lat. - skomentował Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Jako miejskie LOTy współpracujemy ze sobą już od dłuższego czasu, ale po raz pierwszy zjednoczyliśmy siły tak mocno. To, co najważniejsze w tej akcji, to wsparcie, jakie sobie wzajemnie dajemy, ale też akt solidarności z każdym, kto znalazł się w tej sytuacji. Warszawa jako miasto na przełomie lat przeszła już niejedno i chcieliśmy naszym przekazem przypomnieć o jej magicznej sile odradzania się i dodać motywacji do działania pozostałym - dodaje Barbara Tutak, prezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
Chcielibyśmy pokazać, że w momencie, gdy z powodu koronawirusa nie możemy Gości zaprosić na realne zwiedzanie, to jednak będziemy cierpliwie czekać. Łódź jako miasto ma już prawie 600 lat, z czego blisko 200 lat przypada na czas intensywnego rozwoju miasta przemysłowego, co stanowi dzisiaj nasz wyróżnik i powód do dumy. Jak tylko kryzys się skończy, turyści ponownie będą w naszych miastach bardzo mile widziani - skomentował Tomasz Koralewski, prezes Łódzkiej Organizacji Turystycznej.
Kluczem akcji jest współpraca, zarówno lokalnie, z branżą turystyczną, która przeżywa kryzys, ale także z innymi miastami. #WeWillWait to jednak nie tylko kampania wizerunkowa, ale także pretekst do wymiany doświadczeń i zainicjowania wspólnych działań w przyszłości. To wreszcie sposób w jaki komunikujemy dziś nowe terminy przekładanych konferencji i kongresów, co jest dobrze odbierane przez organizatorów i uczestników, bo w tym trudnym czasie daje nadzieję na powrót do czerpania radości ze spotkań. - wskazał Jan Mazurczak, prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Miasta zaczekają na turystów
[2020-04-21 00:31 83.168.124.*]
dlaczego akcja nazywa się po angielsku? co z ustawą o języku polskim? odpowiedz »
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Długie weekendy listopadowe również
Sierpień będzie lepszy od
Dział hotele, pensjonaty:
Jakie trendy w europejskich
Listopad trochę rozczarował, a grudzień nie wygląda
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Starsze aktualności:
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
PLL LOT rozszerza siatkę połączeń do Niemiec
Ruszyły zapisy na 12. edycję New Trends in Tourism
Ceny wyjazdów na lato idą w górę
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze podróży?
Zakaz lotów z Wielkiej Brytanii opublikowany
Oświadczenie Polskiego Holdingu Hotelowego w sprawie informacji dotyczących przejmowania hoteli
Szef dla Młodych Talentów - podsumowanie akcji
Rada UE zatwierdziła przedłużenie przepisów dot. bezpłatnego roamingu
W biurach podróży końcówka Lata 2018 należy do Egiptu
Czy Polacy chętnie nawiązują wakacyjne znajomości?
Ukraina ponownie otworzyła granice
Rada Przedsiębiorczości: blokowanie budżetu UE przekreśli szanse na szybkie wyjście z kryzysu
Stacje narciarskie będą otwarte w zimie
Możliwy paraliż lotniska w Tel Avivie
UNWTO publikuje wskazówki do ponownego uruchomienia turystyki
McDonald`s wygrał sprawę w opolskim sądzie
Styczniowe wyniki Katowice Airport
Singapore Airlines podpisał nową umowę codeshare z europejskim przewoźnikiem
Cypr przywraca obowiązek noszenia maseczek w zamkniętych pomieszczeniach