Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Co się działo na targach Meet The Bidder?
10 marca w hotelu Novotel Warszawa Airport, podczas 27. edycji Meet The Bidder SMART Fairs, 27 zagranicznych wystawców z 5 kontynentów spotkało się z przedstawicielami agencji MICE z Polski.
Kilkunastu sesjom spotkań B2B towarzyszyło wiele atrakcji. Dzień rozpoczął się od prezentacji dot. tego, jak współpracować z polskim rynkiem MICE. Wykład i sesję Q&A poprowadziły ekspertki z SITE Poland: Prezes Grażyna Grot-Duziak oraz Dorota Cholewa. Marcowa edycja MTB odbyła się pod hasłem "RELATIONS MATTER!", nie mogło zatem zabraknąć mistrza nawiązywania relacji - Grzegorza Turniaka, który poprowadził sesję networkingową dla wystawców i gości.
Dzień targów był równocześnie dla wszystkich dniem trudnej refleksji, jak z każdą chwilą zmienia się świat - nie tylko MICE - w obliczu zagrożenia koronawirusem. Organizatorzy MTB wyszli naprzeciw potrzebom związanym z niepewnością branży o przyszłość swoich firm, zapewniając niezbędną dawkę wiedzy. Podczas wydarzenia odbyły się dwa ważne spotkania branżowe dotyczące znaczenia wirusa dla branży MICE. Podczas pierwszego z nich eksperci ze stowarzyszeń branżowych i linii lotniczych przedstawili działania wdrożone do tej pory przez branżę incentive travel. Drugie spotkanie, otwarte dla wszystkich gości, poprowadził znany epidemiolog, dr Paweł Grzesiowski, który przedstawił medyczne fakty i mity dot. wirusa oraz odpowiedział na pytania publiczności. Spotkanie było transmitowane na żywo na Facebooku Meet The Bidder. Stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo uczestników, organizatorzy wdrożyli wzmożone środki prewencyjne: większe stoliki do spotkań B2B, zachęcanie do powitań bez podawania ręki, dostępność płynów dezynfekcyjnych.
W sytuacji nasilonej rezygnacji klientów z wyjazdów incentive, a także w obliczu odwołania kilku większych targów międzynarodowych, MTB postawiło sobie za cel utrzymanie ciągłości biznesu naszej branży i nie zrezygnowało z przeprowadzenia wydarzenia. Goście targów docenili nieugiętość organizatorów i frekwencja dopisała.
Dla wystawców wydarzenie rozpoczęło się już dzień wcześniej powitalnym koktajlem w CulinaryOn - nowej niezwykłej przestrzeni eventowej Warszawy. Goście wzięli udział w grze degustacyjnej Wine Casino, która wyłoniła najwytrawniejszego sommeliera tego wieczoru.
Dzień targowy zakończyła kolacja networkingowa w wyjątkowym miejscu - Muzeum Życia w PRL. Organizatorzy wieczoru - Adventure Warsaw - zaangażowali gości w fabularyzowaną grę przenoszącą nas w klimaty czasów minionych i przewieźli uczestników zabytkowymi "ogórkami". Poza tradycyjnym polskim jedzeniem nie mogło zabraknąć również niezawodnego wysokoprocentowego lekarstwa na wszelkie wirusy.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Turyści szukają bezpieczeństwa?
Turcja wprowadzi podatek turystyczny
Kobiety też mogą latać w kokpicie
Polak pokieruje europejskim niebem
Ryanair zatrudnia nowych pilotów
Północna Izba Gospodarcza: `Paragony grozy` to incydentalne przypadki
Kraków gościł zjazd anestezjologów
Kolejna edycja konkursu kulinarnego SSCC już jesienią
MEN apeluje o sprawdzanie organizatorów wyjazdów kolonijnych
Facebook wydał przewodnik kulinarny po Krakowie
Best Western wprowadza na rynek nową markę
Czy opłaca się jeździć na nartach w Polce, Europie a może do Kanady?
Spółka należąca do Rainbow zyskuje nowego inwestora
Orbis publikuje wyniki finansowe za 3 kwartały
Polska uznana w Chinach za jedną z topowych destynacji
Zamknięto popularną trasę na Mont Blanc
Wybrano najlepsze produkty zrównoważonej turystyki
Poznań walczy o tytuł najlepszej europejskiej destynacji turystycznej