Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Apel o utworzenie unijnej grupy zadaniowej ds. hotelarstwa i gastronomii
Pandemia wirusa COVID-19 uderzyła mocno w Europę, wywołując głęboki kryzys w restauracjach, barach, hotelach, kawiarniach, pubach i klubach nocnych. Sektor hotelarsko-gastronomiczny znalazł się wśród najbardziej dotkniętych, ponieważ przedsiębiorstwa zostały zmuszone do zamknięcia w krótkim czasie w ramach wspólnej walki z wirusem, a wielu pracowników zostało zwolnionych tymczasowo lub na stałe - przekonują przedstawiciele międzynarodowych organizacji przedsiębiorców z sektora turystycznego i gastronomicznego.
Pod apelem do europejskich władz podpisali się m.in. przedstawiciele HOTREC, Euro Commerce, The Brewers of Europe, EFFAT, Serving Europe, Food Service Europe.
Autorzy listu podkreślają, że trudna sytuacja gastronomii i turystyki doprowadziła do dramatycznego efektu domina w stosunku do dostawców. Wiele podmiotów w łańcuchu dostaw żywności, takich jak rolnicy, przetwórcy, handlowcy, hurtownicy oraz producenci żywności i napojów, boryka się z poważnymi trudnościami. Sektory te, zapewniające miliony miejsc pracy, składają się głównie z MŚP i są nierozerwalnie związane z funkcjonowaniem sektora hotelarsko-gastronomicznego.
Zwracamy się ku nadchodzącym miesiącom, mając na uwadze główny cel, jakim jest stworzenie pewnej przewidywalności dla sektora hotelarsko-gastronomicznego i jego łańcucha dostaw. Jak tylko sytuacja epidemiologiczna na to pozwoli, potrzebujemy bezpiecznego, terminowego i zrównoważonego ponownego otwarcia, uznając ważną rolę, jaką turystyka i hotelarstwo mogą odegrać w odbudowie naszych wspólnot kulturowych, społecznych i gospodarczych. Bary, restauracje i kawiarnie pomagają przyciągnąć ludzi do dzielnic handlowych w centrach miast i podobnie, te miejsca zakupów pomagają przyciągnąć klientów do obiektów hotelarsko-gastronomicznych w centrach miast. Sektor hotelarsko-gastronomiczny i sektor dostaw powinny być traktowane jako partnerzy zapewniający - gdy sytuacja epidemiologiczna na to pozwoli - dobrze uregulowane, bezpieczne i zrównoważone ponowne otwarcie europejskich restauracji, barów, stołówek itp. - można przeczytać w treści apelu.
Poniżej treść listu.
Możesz także pobrać plik: turinfo_20210219_joint-letter-hospitality-value-chain-18-february-2021.pdf
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział hotele, pensjonaty:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
IGHP mianuje nową dyrektor regionalną
LOT stawia na ostrożną strategię
Kraków gościł zjazd anestezjologów
Co się działo na targach Meet The Bidder?
Spółka należąca do Rainbow zyskuje nowego inwestora
Orbis publikuje wyniki finansowe za 3 kwartały
Polska uznana w Chinach za jedną z topowych destynacji