Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki

Rusza kolejna edycja kampanii edukacyjnej dla touroperatorów
2019-02-22Jak powinien zareagować pilot wycieczki, kiedy turysta nagle zasłabnie? Jak pomóc w przypadku ataku padaczki albo zawału serca? W edukacji profesjonalnych touroperatorów pomoże polarnik Marek Kamiński.
r e k l a m a
"Pierwszej pomocy w razie potrzeby może udzielić pilot albo rezydent, ale w praktyce przedstawiciel biura podróży nie zawsze dysponuje odpowiednią wiedzą
z zakresu pierwszej pomoc przedmedycznej. W drugiej edycji kampanii "Medycyna na Krańcach Świata" postanowiliśmy więc skupić się na szkoleniu profesjonalnych tour operatorów. W projekt edukacyjny zaangażowała się Polska Izba Turystyki oraz ambasador kampanii polarnik Marek Kamiński" - mówi dr Sebastian Kołodziej z unique work, inicjator kampanii "Medycyna na Krańcach Świata".
Hasłem kampanii "Medycyna na Krańcach Świata" jest: "Z podróży możesz przywieźć wszystko, przywieź jednak tylko dobre wspomnienia". Zdaniem dr Sebastiana Kołodzieja, inicjatora kampanii, każda podróż wymaga odpowiedniego przygotowania: nie tylko ekstremalna wyprawa na najwyższe górskie szczyty, ale również kilkudniowe odwiedziny u przyjaciół w sąsiednim mieście. To szczególnie ważne, gdy w wyjeździe biorą udział dzieci, osoby starsze lub chore, wymagające szczególnej opieki i stałego przyjmowania leków, szczególnie narażone na ewentualne zagrożenia dla zdrowia.
Przed podróżą zawsze należy sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższa placówka medyczna, a także odpowiednio skompletować apteczkę wyposażoną w niezbędne środki przeciwbólowe, przeciwgorączkowe czy przeciwbiegunkowe, bandaże opatrunkowe oraz plastry na drobne urazy i skaleczenia.
Kampania "Medycyna na Krańcach Świata" po raz drugi uświadomi turystom, że rzeczy materialne: wygodny hotel, przegląd samochodu lub zakup sportowego obuwia są równie ważne, jak zadbanie o niespodziewane sytuacje losowe, w których zagrożone jest zdrowie, a nierzadko także życie podróżujących.
W drugiej edycji "Medycyny Krańca Świata" będą poruszane tematy, które zostały sygnalizowane organizatorom przez uczestników zeszłorocznej pierwszej odsłony kampanii. "Blogerzy podróżniczy, ale także indywidualni turyści podkreślali, że biura podróży często nie są w stanie udzielić profesjonalnej informacji dotyczącej optymalnego dla danej destynacji ubezpieczenia zagranicznego, rekomendowanych szczepień, praktycznego przygotowania podręcznej apteczki. Tymczasem to czynniki szczególnie ważne, zwłaszcza, kiedy wybieramy się na wakacje do krajów tropikalnych, należących do innej strefy klimatycznej. Coraz dalsze kierunki są coraz bardziej popularne wśród polskich turystów, a tym samym potrzeba edukacji i wiedzy jest coraz większa. Do drugiej edycji kampanii postanowiliśmy zaprosić Polską Izbę Turystyki - organizację, która zrzesza wszystkie największe biura podróży. Stworzyliśmy szkoleniową platformę e-learningową dla pracowników z branży travel - zależy nam, aby efektem kampanii był liczny zespół absolwentów szkolenia - pracowników biur podróży, w tym przede wszystkim pilotów wycieczek i rezydentów turystycznych, którzy będą wyposażeni w podstawową wiedzę medyczną. W przypadku zagrożenia zdrowia lub życia turystów, odpowiednie przeszkolenie pozwoli im skutecznie wezwać profesjonalną pomoc, a wcześniej udzielić niezbędnej pierwszej pomocy poszkodowanym" - podkreśla de Sebastian Kołodziej z unique work, inicjator kampanii.
Pierwszej edycji kampanii "Medycyna na Krańcach Świata" patronowała Martyna Wojciechowska - dziennikarka turystyczna i wielbicielka dalekich podróży. W drugiej odsłonie bierze udział Marek Kamiński, polarnik, który w przeciągu roku zdobył obydwa bieguny Ziemi.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Tajlandia zmieni przepisy
Dział przewodnicy i piloci:
Ogłoszono datę otwarcia Wielkiego Muzeum
ECTAA: Projekt reformy dyrektywy turystycznej oderwany od
Powstanie centrum koordynacji EuroVelo w
MSiT chce 10 strategii dla
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln pasażerów
Północna Izba Gospodarcza: jesienią wiele firm gastronomicznych może upaść
Ruszyła przedsprzedaż biletów na targi ITB
UNWTO: ożywienie turystyki przyspiesza nierównomiernie
Zrównoważona turystyka motywem przewodnim nowej kampanii DZT
Włochy nieoczywiste - zachęta do podróży
Wizowe ułatwienia dla chińskich turystów przyniosą zyski dla Europy?
Emirates przywracają loty do pięciu krajów afrykańskich
Za posiłek z dostawą można zapłacić bitcoinami
Rząd przedłuża ograniczenia covidowe
Orbis przedłuża umowę najmu hotelu
Włochy: do restauracji czy muzeum z certyfikatem COVID
Zapraszamy na Germany Travel Mart(tm)
Tyrol pozwany przez dużą grupę turystów
Nowa linia autobusowa na Węgry i Słowację
Popularna sieciówka ze spadkami
Nowoczesne apartamenty w Hajduszoboszló
Biuro podróży zatrudni specjalistę ds. turystyki w Oświęcimi