Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Trwa XVII edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi nabór do tegorocznej edycji konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny. W pierwszym etapie właściciele i zarządcy produktów mogą zgłaszać swoje oferty do regionalnych organizacji turystycznych.
Polska Organizacja Turystyczna od 17 lat co roku prowadzi konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny. Jego celem jest podnoszenie jakości i konkurencyjności oferty turystycznej poprzez promowanie produktów, które nie tylko wyróżniają się atrakcyjnością turystyczną, ale także są nowatorskie, przyjazne turystom i dają wiele możliwości spędzenia wolnego czasu. Przy ocenie kandydatur brane są pod uwagę między innymi: dostępność dla turysty, wykorzystanie nowoczesnych technologii czy innowacyjność w rozwoju produktów.
Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej stanowią rekomendację i gwarancję usług na najwyższym poziomie. Mogą o nie starać się zarówno obiekty, szlaki czy miejsca, jak również cykliczne wydarzenia i imprezy turystyczne. Zachęcam wszystkich przedsiębiorców i włodarzy, aby zgłaszali swoje produkty turystyczne do konkursu - powiedział prezes POT Robert Andrzejczyk.
Produkty turystyczne zgłoszone do konkursu ubiegają się o jeden z czterech rodzajów Certyfikatów. Najbardziej prestiżowym, którego wybór wzbudza najwięcej emocji, jest Złoty Certyfikat, który może otrzymać produkt turystyczny nie wcześniej niż po upływie trzech lat od daty otrzymania Certyfikatu POT. Co roku przyznawanych jest aż 10 Certyfikatów POT, dla produktów które spełniają wszelkie kryteria oceny i są na rynku dłużej niż dwa lata. Od ubiegłego roku kapituła konkursowa może także wyróżnić Certyfikatem Specjalnym produkty turystyczne, które są na rynku krócej niż przez dwa lata, ale już mają duży potencjał. Głos w konkursie POT mają także użytkownicy sieci i mediów społecznościowych. Tworzą oni co roku rodzaj ogólnopolskiej kapituły konkursowej. Kierując się subiektywną oceną i wrażeniami po odwiedzeniu danych miejsc, w głosowaniu internetowym wybierają jeden produkt, który otrzymuje Certyfikat Internautów.
Pierwszy etap konkursu trwać będzie do 10 września. Do tego dnia regionalne organizacje turystyczne mają czas, by desygnować swoich kandydatów do etapu ogólnopolskiego. Terminy składania zgłoszeń do ROT-ów mogą być inne dla każdego regionu. O dokładnym terminie rozpoczęcia i zakończenia etapu regionalnego decydują poszczególne regionalne organizacje turystyczne. Do I etapu konkursu będzie można zgłaszać produkty turystyczne przez stronę: konkurs.pot.gov.pl - powiedział Jacek Janowski, dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej w POT, a zarazem przewodniczący kapituły konkursu.
Posiadanie Certyfikatu POT jest cenną nagrodą - prestiżowo i wizerunkowo. Posiada też wartości praktyczne. Podnosi rangę produktu turystycznego, wzmacnia pozycję w ofertach dla klientów. Wszystkie certyfikowane produkty turystyczne zostają objęte programem promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej. Nagrodą dla zdobywcy Złotego Certyfikatu POT jest kampania promocyjna o wartości nie niższej niż 150 tys. złotych.
W ubiegłym roku laureatem głównej nagrody zostało Muzeum Powstania Warszawskiego, zgłoszone przez Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział hotele, pensjonaty:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
MSiT chce 10 strategii dla
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Novaturas: mniej klientów, mniejsze zyski
Wyjazdy do Portugalii i na Maltę droższe niż przed tygodniem
ITD rozpoczyna akcję protestacyjną
IATA: liczba pasażerów lotniczych wzrośnie dwukrotnie
Lufthansa Group żegna wieloletniego prezesa firmy
Grecja powoli przywraca aktywności wewnątrz lokali
Emirates zacznie pobierać opłaty za rezerwacje przez GDS
Czynniki, które wpłynęły na dynamiczny rozwój turystyki w drugiej połowie XX w
KLM wprowadza nowy koncept serwisu pokładowego
Tańsze bilety wstępu do krakowskich muzeów
eSky rozbudowuje aplikację mobilną
Tunel szansą dla zachodniopomorskiej turystyki
Na ferie wyjedzie więcej Polaków
Bułgaria otworzy swoje turystyczne przedstawicielstwo w Polsce