TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Lew symbolem nowej kampanii Rainbow

2019-07-26

Symbolami najnowszej kampanii reklamowej Rainbow są lew jako Król Egzotyki oraz królewska korona.

r e k l a m a


Nasza nowa kampania wyraźne podkreśla pozycję lidera marki Rainbow w segmencie wyjazdów egzotycznych - mówi Milena Wysokińska, dyrektor marketingu w Rainbow Tours.

Kampania została przygotowana we współpracy z agencją Fat Baby. Różnorodność egzotycznej oferty Rainbow pokazana jest na przykładzie 11 destynacji z różnych kontynentów m.in. Meksyku, Dominikany, Wietnamu, Kenii i Australii.

Działania promocyjne obejmują: outdoor, siatki wielkoformatowe, Internet, nośniki na lotniskach Chopina i Katowice Airport oraz materiały BTL w oddziałach Rainbow. Warto wspomnieć, że nośniki lotniskowe (outdoor, plakaty, ekrany, CLP, proporce, drzwi) zostały w każdym przypadku dobrane kontekstowo.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
egzotyka rainbow kampania lew symbol promocja


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję