Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Blog Grecosa nagrodzony
"Grecja na żywo", blog tworzony przez pracowników Grecosa, znalazł się ponownie w gronie laureatów konkursu Power of Content Marketing.
Wyróżnienie branży marketingowej zostało przyznane touroperatorowi w kategorii "Portal tematyczny dla klientów". Nagroda dla www.grecjanazywo.pl jest w tej edycji konkursu jedyną dla firmy z branży turystycznej.
Power of Content Marketing Awards (początkowo pod nazwą Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jury konkursu tworzą eksperci content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki
oraz dziennikarstwa. Specjaliści oceniają nadsyłane prace i przyznają złote, srebrne i brązowe odznaczenia. Blog "Grecja na żywo" zdobył Brąz w kategorii "Portal tematyczny dla klientów". Jury przyznało też Złoto - dla technologicznego LenovoZone.
Celem konkursu - według organizatorów Power of Content Marketing - jest "upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich". "Za bardzo ciekawy projekt, estetyczne i nowoczesne wykonanie
oraz zachęcające do podróżowania myślami zdjęcia" - tak brzmiała argumentacja wyróżnienia dla "Grecji na żywo", gdy rok temu blog został nagrodzony dwoma Złotami, także w kategorii "Content marketing - turystyka".
"Grecja na żywo" to jedyny tak rozbudowany blog touroperatora dotyczący jednego kraju - tłumaczy Bogna Jaśkowiak, dyrektor marketingu w Grecosie. Tworzymy go siłami zespołu działu marketingu, przy ogromnym udziale naszych kolegów. Unikalność bloga budują z zaangażowaniem
prawdziwi grekomaniacy: rezydenci, piloci i animatorzy Grecosa, ale też nasi klienci i przyjaciele marki- dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Rząd rozważa obowiązkowe szczepienia m.in dla pracowników gastronomii
Krakowski Tramwaj Wodny rozpoczął sezon
Szykuje się czwarty miliarder w polskiej branży turystycznej?
Jakie wyzwania dla hoteli w 2025?
Raport TUI Group może zmartwić wielu z organizatorów turystyki
Senat wprowadził poprawki do Tarczy Antykryzysowej, Sejm je odrzucił
Jak działa Turystyczny Fundusz Pomocowy?
Hut Plus - obóz młodziezowy w Hiszpanii
Słowacja: kwarantanna dla niezaszczepionych przyjeżdżających
Dolny Śląsk podsumowuje promocję regionu
Lotnisko w Bydgoszczy zapowiada nowe inwestycje
Tajlandia: zaszczepieni turyści pojadą na Phuket bez kwarantanny
Czechy będą promować się na Przystanku Woodstock
Ponad 360 tys. polskich turystów odwiedziło Turcję
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
weekend majowy 2010 Dominikana, Cabarete- Paraiso Tropical**