Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki

IGHP rozpoczyna kampanię promującą pobyt w hotelach
2020-05-15"Drodzy Goście, tęsknimy za Wami!" - to hasło kampanii organizowanej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Branża zachęca podróżujących do pobytu w hotelach, podkreślając odpowiednie przygotowanie do przyjęcia gości. Akcji towarzyszy kampania outdoorowa
r e k l a m a
w największych miastach Polski oraz w mediach społecznościowych.
Hotele, które zazwyczaj tętnią życiem, przeżywają teraz trudne chwile. Bez obecności gości tracą swoją tożsamość. Ta sytuacja wywołuje w nas wszystkich wiele emocji. Hotelarze z całego serca pragną powrotu swoich gości i to jest główny przekaz naszej kampanii. Drugim ważnym aspektem, jest bezpieczeństwo i higiena w hotelach, a także troska o zdrowie zarówno naszych gości, jak i obsługi - mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.
Pomysłodawcą kampanii jest Karol Weber, hotelarz i autor bloga enjoyyourstay.pl. Choć sytuacja, w jakiej znalazła się branża hotelarska, jest dramatyczna, to jednocześnie hotelarze z całego kraju pokazują, że ich praca to nie tylko zawód, ale przede wszystkim pasja wyrażona w empatii, otwartości na drugiego człowieka, chęci do niesienia pomocy. Symboliczne gesty wsparcia w postaci serc z zapalonych świateł pokoi na budynkach hoteli, zapewnianie posiłków i noclegów pracownikom medycznym, przekazywanie środków czystości dla szpitali pokazują, że gościnność jest wpisana w nasze DNA. Za to kocham hotelarstwo. Chcieliśmy dać wyraz tej pasji w kampanii - mówi Karol Weber.
Kampania rozpoczęła się oficjalnie 15 maja o godz. 11:00. W tym momencie hotele zaangażowane w akcję umieściły na swoich profilach w mediach społecznościowych wpisy dedykowane kampanii wraz z plakatem, nad którego koncepcją pracował zespół hotelarzy wspólnie z IGHP.
Plakaty te będzie można również zobaczyć na ulicach największych polskich miast. Pojawią się na ponad 300 nośnikach, m.in. na bilbordach oraz na przystankach komunikacji miejskiej. Akcja została opatrzona hasztagiem #WypocznijBezpiecznie, który oddaje ideę kampanii. Jej twórcy liczą na to, że będzie często pojawiał się we wpisach hoteli i ich gości w mediach społecznościowych.
Z myślą o hotelarzach i gościach IGHP uruchomiła również dedykowaną zakładkę na swojej stronie internetowej www.ighp.pl/wypocznijbezpiecznie, gdzie przejrzyście prezentuje najważniejsze informacje o zasadach bezpiecznego pobytu w hotelach.
#WypocznijBezpiecznie
Kampania IGHP ma służyć promocji idei pobytu i wypoczynku w hotelach w Polsce, podkreślając jednocześnie profesjonalne przygotowanie obiektów pod kątem bezpieczeństwa sanitarnego.
W trakcie kilkutygodniowej przerwy w działalności hotele wdrażały wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Rozwoju i Ministerstwa Zdrowia, przygotowując się do powtórnego przyjęcia gości. Przestrzeganie dodatkowych zasad sanitarnych sprawia, że pobyt w hotelu będzie wyglądał nieco inaczej niż kiedyś. Nie zostały jeszcze zniesione wszystkie obostrzenia rządowe, co oznacza, że do odwołania nie działają np. baseny, place zabaw, nie można skorzystać z sal konferencyjnych. Wychodząc naprzeciw sytuacji, niektóre obiekty proponują gościom nowe atrakcje, np. na świeżym powietrzu, przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa.
Od 18 maja będzie można ponownie korzystać z restauracji hotelowych, choć w określony sposób, przestrzegając nowych wytycznych. Będą one obowiązywać zarówno gości, jak i personel restauracji.
IGHP to ponad pół tysiąca hoteli członkowskich, a także tysiące pracowników hotelarstwa. Od wybuchu epidemii Izba jest bardzo zaangażowana w przekazywanie branży hotelarskiej praktycznej wiedzy na temat sposobu postępowania w dobie trwającego kryzysu. Według szacunków IGHP, w maju, po zniesieniu części ograniczeń, otworzyło się tylko 10 proc. hoteli. Wiele wskazuje, że w kolejnych tygodniach, po zniesieniu restrykcji dotyczących restauracji, liczba ta będzie rosła, ale do powrotu sytuacji sprzed pandemii jeszcze daleka droga. W jej szybszym pokonaniu Izba chce wspierać hotelarzy poprzez różnorodne działania, wśród których jest kampania zachęcająca gości do odwiedzania obiektów.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Influencerzy mają promować atrakcje
Accor chwali swój program
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Polscy turyści uwięzieni w Dolomitach
Średnie ceny letnich wyjazdów niższe niż przed tygodniem
Accor tworzy fundusz pomocowy dla hotelarzy
Bułgaria i Rumunia wchodzą do strefy Schengen
Jak Polacy spędzą swoje urlopy?
Bułgaria zmienia system opłat drogowych
NIK: W przyszłym roku będą szczegółowe kontrole pomocy dla przedsiębiorców
Zima 2020: gdzie ceny rosną, a gdzie spadają?
Turyści pozwali organizatora o zaginiony bagaż
Enter Air pozyskał nowy samolot
Wybrano nowego prezesa świętokrzyskiej ROT
UNWTO nagradza startupy poświęcone turystyce aktywnej
Orbis zapowiada otwarcie nowych hoteli