Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Ruszył nabór do kolejnej edycji akcji Polska zobacz więcej
Ruszyły zapisy do kolejnej, szóstej edycji akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Wiosenna edycja odbędzie się w weekend 15-17 marca.
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza przedsiębiorców działających w branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w szóstej edycji ogólnopolskiej akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny". Zgłoszenia można wysyłać za pomocą specjalnie przygotowanego formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl.
Celem akcji jest zachęcenie Polaków do podróżowania po kraju także w sezonie niskim. Uczestnicy mogą skorzystać ze zniżek w wysokości minimum 50 proc. Jednakże, jak przekonuje POT, głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna. Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w mass mediach i środkach transportu (np. filmy w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus). Przy okazji tej edycji Polska Organizacja Turystyczna planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach społecznościowych.
Rejestracja partnerów trwa do 12 lutego. Sprzedaż ofert ruszy 28 lutego, a finał akcji zaplanowano na weekend od 15 do 17 marca.
Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju. Takie działanie pobudza krajowy ruch turystyczny, co potwierdzają wyniki poprzednich edycji. W 2018 roku z wiosennej i jesiennej edycji skorzystało niemal 300 tys. Polaków. W ostatniej odsłonie swoją ofertę zaprezentowało 757 partnerów. Wszyscy obniżyli cenę swoich produktów i usług o minimum 50 proc.
Akcja "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" co roku przynosi przedsiębiorcom więcej korzyści, poprzez wsparcie marketingowe. W piątek edycji wzięło udział o prawie 15 proc. więcej podmiotów niż w czwartej. Cieszę się, ponieważ coraz większa liczba partnerów świadczy o tym, że występując wspólnie możemy zyskać znacznie więcej. Gorąco zachęcam wszystkich restauratorów, gestorów bazy turystycznej, instytucje kultury, przewoźników, wypożyczalnie sprzętu sportowego czy organizatorów imprez do udziału w akcji. "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" - mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu, ponad 90 proc. partnerów biorących udział w piątej edycji akcji (jesień 2018), widzi korzyści płynące z udziału w niej i zadeklarowało chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nabór do szóstej edycji weekendu za pół ceny
[2019-01-07 17:19 51.15.104.*]
znowu polska dla polaków !!! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Wakacje 2025 dobrze się
Dział hotele, pensjonaty:
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Amerykańskie lotnisko obsłużyło najwięcej pasażerów
Gmina Mielno zbadała turystykę
GPW zawiesza obrót akcjami Orbisu
Turcję odwiedza coraz więcej turystów zagranicznych
Air China zmniejszy częstotliwość lotów do Korei Północnej
Branża turystyczna wchodzi w nową erę obsługi płatności
Jest szansa na dobre wyniki touroperatorów w sezonie
Podróż - kolej transsyberyjska warto ? tanio ?
Profitroom: Wyjazdy biznesowe pod znakiem zapytania
Itaka przedłużyła okres wypowiedzenia umowy z Wakacje.pl
Przewoźnik ukarany za zmuszanie kandydatek do pracy do robienia testów ciążowych
Fiskus bacznie przygląda się gastronomii