Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS.PODRÓŻY / KIEROWNIK
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej -...
- PRODUCT MANAGER
- STARSZY SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - DZIAŁ...
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Rezydent Hotelowy Grecja
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- zatrudnię specjalistę, konsultanta ds. turystyki
- zatrudnimy od zaraz w biurze w Krakowie

Bankructwo pośrednika rezerwacji hotelowej
2019-09-16Internetowa platforma rezerwacji hotelowej zaprzestała działalności i ogłosiła upadłość.
r e k l a m a
W sobotę tj. 14 września 2019 roku serwis rezerwacji hotelowej Amoma.com przestał przyjmować rezerwacje, a na stronie internetowej pojawiło się oświadczenie o zakończeniu działalności.
Większość rezerwacji złożonych za pośrednictwem serwisu zostało anulowanych, o czym podróżni nie zostali poinformowani z wyprzedzeniem.
Amoma.com jako powód zakończenia działalności wskazała nieuczciwe praktyki biznesowe stosowane przez witryny porównujące ceny.
Od swojego powstania nasz serwis z sukcesem działał na zasadzie wyszukiwania hoteli, które oferowały najlepszą jakość w stosunku do ceny. Podmioty twierdzące, że działają jako porównywarki, są w rzeczywistości agencjami marketingowymi, które przekierowują klientów do pośredników takich jak my. Odbywa się to w zamian za opłaty za kolejne kliknięcia. Agencje te są także często własnością firm działających w tym samym co my segmencie, co prowadzi do zaburzeń wolnej konkurencji. Rezultatem jest koncentracja rynku, na którym przetrwa jedynie niewielkie grono internetowych biur podróży. Obecnie władze wielu krajów prowadzą już dochodzenia przeciwko niektórym takim podmiotom zwłaszcza w Australii, Hiszpanii a ostatnio także w USA. Narzucone nam jednostronne praktyki handlowe uniemożliwiają kontynuowanie działalności. Dlatego też żałujemy, że musimy poinformować Państwa o zakończeniu naszej działalności ze skutkiem natychmiastowym - można przeczytać na stronie w oświadczeniu Amoma.com.
Platforma rezerwacji hotelowej zaleca poszkodowanym kontakt z hotelem w celu ustalenia czy rezerwacja na pewno została odwołana oraz ze swoim bankiem (chargeback), ponadto klienci mogą skorzystać z ubezpieczenia podróżnego, jeżeli takowe zostało wykupione.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
65 lat współpracy turystycznej z
Accor chwali swój program
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Dział aktualności dnia:
65 lat współpracy turystycznej z
Ogłoszono datę otwarcia Wielkiego Muzeum
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
KLM zainaugurował loty z Wrocławia
Uzupełnienie odpływu pracowników wyzwaniem dla turystyki
POLREGIO przystąpiło do klastra Luxtorpeda 2.0.
Wyłoniono Mistrza Polskiej Wódki
Amerykańskie lotnisko obsłużyło najwięcej pasażerów
Gmina Mielno zbadała turystykę
GPW zawiesza obrót akcjami Orbisu
Podróż - kolej transsyberyjska warto ? tanio ?
Prawie 30 proc. skarg zgłaszanych do ECK dotyczyło transportu lotniczego
Zarażenie chorobą przez owada w pracy - co warto wiedzieć
Przewoźnik lotniczy wstrzymuje reklamę w amerykańskich mediach
Listopad na lotniskach stosunkowo spokojny
Profitroom: Wyjazdy biznesowe pod znakiem zapytania
Itaka przedłużyła okres wypowiedzenia umowy z Wakacje.pl