Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Za kilka dni rozpoczyna się GTM
Na 45. GTM Germany Travel MartTM w dniach 12 - 14 maja do Wiesbaden zjedzie 500 przedstawicieli międzynarodowego przemysłu turystycznego z 51 krajów.
GTM jest cykliczną imprezą organizowaną przez Niemiecką Centralę Turystyki (DZT) wspólnie z różnymi regionami i miastami partnerskimi. Stolica Hesji będzie już po raz trzeci gospodarzem wydarzenia, poprzednio gościła u siebie GTM w 1977 i 2005 roku.
GTM jest największym wydarzeniem branżowym B2B w niemieckiej turystyce przyjazdowej. Głównym punktem wydarzenia są dwudniowe warsztaty, które odbędą się w otwartym w 2018 nowym Centrum Kongresowym RheinMain. 300 wystawców reprezentujących przedsiębiorstwa hotelarskie i transportowe oraz lokalne i regionalne organizacje turystyczne zademonstruje swoje oferty 500 kontrahentom z branży turystycznej z całego świata i przedstawicielom mediów z najważniejszych rynków źródłowych dla niemieckiej turystyki przyjazdowej. Uczestnicy będą mogli nawiązać nowe i pogłębić już istniejące kontakty, prowadzić fachowe dyskusje i zawierać kontrakty z niemieckimi wystawcami.
Cyfryzacja, zrównoważony rozwój oraz dostosowanie ofert i infrastruktury do różnych potrzeb turystów to główne wyzwania dla branży turystycznej w dobie ogólnoświatowej konkurencji. Niemcy są krajem świetnie przygotowanym turystycznie pod każdym z wymienionych względów. GTM jest doskonałą platformą do zaoferowania naszych usług turystycznych na arenie światowej i dalszego budowania sukcesu niemieckiej turystyki przyjazdowej - mówi prezes DZT, Petra Hedorfer.
Atrakcyjne imprezy towarzyszące i zwięzła informacja dla multiplikatorów
Podczas łącznie dziewięciu różnych podróży studyjnych (Pre Convention Tour) w dniach poprzedzających oficjalne otwarcie GTM goście poznają oferty turystyczne Niemiec. Zaplanowano także seminaria dostarczą informacji o aktualnych trendach w niemieckiej turystyce.
Pozytywne efekty dla niemieckich małych i średnich przedsiębiorstw
Format GTM został zaprojektowany w 1972 roku przez DZT i od tej pory jest stale rozwijany. W czasach szalonej konkurencji nie tylko między samymi celami turystycznymi, ale także kanałami dystrybucji, GTM stwarza małym i średnim przedsiębiorstwom, które przecież dominują w branży turystycznej, znakomitą szansę skutecznego dotarcia z ich ofertą do czołowych międzynarodowych decydentów - komentuje Petra Hedorfer. Z ankiety przeprowadzonej po GTM 2018 wynikało, iż 98 procent niemieckich wystawców było bardzo zadowolonych lub zadowolonych ze swego udziału w wydarzeniu.
Green Event
Już od 2012 DZT nadaje wydarzeniu "zielony charakter. Nie inaczej będzie i teraz, gdyż tegoroczna edycja jak najbardziej uwzględnia aspekty zrównoważonego rozwoju. I tak na przykład zadbano o przyjazny środowisku dojazd uczestników, catering z regionalnych źródeł, zrezygnowano z naczyń jednorazowych czy zaangażowano środki lokalnego transportu publicznego w organizację wydarzenia. Za koncepcję realizacji GTM 2019 już po raz kolejny wyróżniono certyfikatem jakości Green Note.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział targi, konferencje, workshop:
POT promuje Polskę w Europie i
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
POT przyznała rekomendacje na lata
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
ZUS wydał już ponad pół miliona bonów turystycznych
Mercure Szczyrk Resort wkracza w fazę pre-opening
LOT z ogromnym długiem do spłaty
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw podróżnych
Komisja Europejska proponuje dodatkowe ograniczenia podróży spoza UE
Piwa Grupy Żywiec w lokalach Sfinks Polska
Wenecja idzie dalej z restrykcjami
UNWTO i UNESCO publikują wytyczne ponownego uruchomienia turystyki kulturowej
Litwini pokażą nowości na sezon turystyczny
Touroperatorzy zadowoleni z sezonu letniego
Egipt zezwoli na wykonanie testów PCR po przylocie na 4 lotniskach
Kraków coraz bardziej widoczny na mapie turystyki kongresowej
Greckie porty lotnicze obsługują coraz więcej pasażerów
PKP Intercity inwestuje w wagony restauracyjne
Hotel Campanile Łódź z wyższą kategorią
Jakość wody w europejskich kąpieliskach ciągle wysoka
Coraz lepsze perspektywy dla rekordowego wyniku branży
Klienci biur podróży zainteresowani Egiptem
Komisja Europejska przedstawiła strategię rozwoju transportu