Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Rego-Bis umożliwi bezkosztową zmianę rezerwacji
Biuro podróży Rego-Bis, umożliwi klientom, możliwość wprowadzenia bezkosztowych zmiany w dokonanych rezerwacjach, do 21 dni przed rozpoczęciem.
Możliwość bezkosztowych zmian otrzyma każdy klient, który zakupił wyjazd z oferty katowickiego touroperatora, od początku sprzedaży oferty Lato 2020.
Organizator przekonuje, że dzięki takiej możliwości, turyści poczują większy komfort i bezpieczeństwo. Rego-Bis chce dać im poczucie, że w przypadku zdarzeń losowych będą mogli zmienić wybór, co przełoży się na wzrost zaufania turysty do biura. Jak przekonują przedstawiciele touroperatora, nie będą oni pytać o powód zmiany, więc będzie możliwe jej dokonanie, z jakiejkolwiek przyczyny.
W Rego-Bis wszyscy Klienci, od początku sprzedaży byli objęci takim zabezpieczeniem. Wiedząc, że plany Polaków zmieniają się dynamicznie, tak jak i sytuacja na świecie, przewidzieliśmy również tę potrzebę. Każda rezerwacja może zostać zmieniona aż do 21 dni przed wyjazdem. Jedyny etap, który nie obejmował takiej możliwości, został dziś wzbogacony o taką opcję i tym sposobem wszyscy mogą zmienić rezerwację - w tym termin, transport, destynację. Wspomniana "bezkosztowa zmiana w rezerwacji" umożliwia jednokrotną modyfikację w dokonanej rezerwacji dotyczącą: destynacji, hotelu, środka transportu, terminu bez ponoszenia dodatkowej opłaty manipulacyjnej do 21 dni przed planowanym wyjazdem. - mówi Gabriela Mańka-Sokullu - właścicielka Rego-Bis.
Pomysł touroperatora faktycznie może się okazać dobrym sposobem na przyciągnięcie i uspokojenie klientów, zwłaszcza tych, którzy dokonują rezerwacji z dużym wyprzedzeniem. Świadomość, że w razie jakiejś losowej sytuacji, można przełożyć termin, lub miejsce wyjazdu może zostać doceniona przez klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
UNWTO: Turystyka ma ważną rolę do odegrania w odbudowie gospodarki
W wystawianiu gwarancji nie ma automatyzmu
O ile spadła wartość rynku gastronomicznego?
Rosną przychody greckich firm turystycznych
AmRest przejmuje restauracje w Niemczech
Stan wyjątkowy w Tunezji przedłużony
Popyt w turystyce wyjazdowej kuleje nie tylko w Polsce
50 gmin uzdrowiskowych otrzyma dofinansowanie
Port w Gdańsku stawia na rozwój turystyki
Dokąd Polacy chcą polecieć w 2023?
Rośnie popularność wietnamskiej kuchni
UNWTO udostępnia darmowe narzędzie do śledzenia zmian w turystyce
Traveldata: Thomas Cook bardzo drogą lekcją dla turystyki
O ile ceny spadają jesienią? I od kiedy jest taniej?
Skąd Polacy przylecą na Święta?
Ryanair rozpoczyna sprzedaż biletów na trasach długodystansowych
Kościoły drewniane w Wielkopolsce ??