Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Ilu pasażerów przewiózł FlixBus?
Ilu pasażerów przewiózł FlixBus w 2019 roku? Spółka udostępniła swoje dane przewozowe.
W 2019 roku spółka FlixMobility przewiozła łącznie 62 miliony pasażerów, notując 37% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. W tym samym czasie w Polsce FlixBusem podróżowało 4,7 miliona pasażerów, czyli o 700 000 więcej niż w 2018.
Do wzrostu liczby pasażerów FlixBusa w skali globalnej przyczynił się m.in. dynamiczny rozwój na istniejących rynkach, a także ekspansja globalna, zwłaszcza start w pierwszym azjatyckim kraju - Turcji - poprzez przejęcie tamtejszego lidera przewozów autobusowych, firmy Kamil Koc. W USA, gdzie firma działa od 2018, FlixBus rozpoczął działalność w stanach takich jak Floryda, Nowy Jork, Oregon, Teksas i Waszyngton.
W 2020 roku spółka zapowiada rozpoczęcie operacji w Ameryce Południowej i Indiach. Przedsięwzięcia te zostaną sfinansowane z nowego kapitału, który został pozyskany latem 2019 r., gdy spółka FlixMobility zakończyła rundę finansowania serii F. Firma zapowiada także działania proekologiczne związane z realizacją tzw. climate action plan, który zakłada neutralność klimatyczną do 2030 roku. Wśród planowanych inicjatyw znajduje się m.in. kontynuacja testów autobusów elektrycznych oraz prace nad stworzeniem pierwszych dalekobieżnych autobusów zasilanych wodorowymi ogniwami paliwowymi. W ramach kontynuacji tworzenia platformy mobilności, FlixMobility zamierza również rozwijać dotychczasowe usługi, m.in. wprowadzając w kolejnych krajach usługę carpoolingu pod marką FlixCar, po starcie we Francji w grudniu 2019 roku, oraz usługę kolejową FlixTrain.
FlixBus w 2019 roku uruchomił w Polsce blisko 40 nowych linii, dzięki czemu do siatki połączeń dołączyło ponad 110 miejscowości, w tym aż 60 w Polsce. Łącznie w ciągu dwóch lat działalności na rynku polskim stworzyliśmy siatkę liczącą 250 kierunków podróży - wyjaśnia Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Polsce i na Ukrainie. Dynamiczny rozwój siatki połączeń, w tym również zwiększenie częstotliwości na najbardziej popularnych trasach, zaowocowało wzrostem liczby pasażerów o ponad 700 000 - z 4 milionów w 2018 do 4,7 miliona w 2019 roku.
W 2020 roku polski oddział zapowiada przede wszystkim zwiększenie oferty o 50% poprzez rozwijanie zupełnie nowych tras, a także zwiększanie częstotliwości połączeń na głównych relacjach, zapewniając jeszcze lepsze skomunikowanie w centrach przesiadkowych w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, a także Poznaniu i Gdańsku. Ważnym wydarzeniem w rozwoju firmy będzie także włączenie do oferty połączeń do krajów bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia) i rozwój połączeń na Ukrainę. Niewykluczone, że Polska będzie również kolejnym krajem, w którym wystartują testy dalekobieżnych autobusów elektrycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział transport:
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
17 greckich plaż traci Błękitną Flagę
Refleksja nad turystyką motywem przewodnim Światowego Dnia Turystyki
Wyjazdy na Gran Canarię znów potaniały
Otwarto pierwszą w Polsce psią kawiarnię
USA najpotężniejszym rynkiem turystycznym
Wakacje.pl umożliwią odroczenie płatności
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego Ryanair
sprzedam duze ilosci kosmetykow Avon
Mocne wejście SmartWings na polski rynek
Postulaty branży turystycznej u prezydenta Krakowa
Powróciły kontrole na granicach Polski
KLM udostępni internet na trasach europejskich
Przychody Sfinksa niższe niż przed rokiem
Przedsiębiorcy zaniepokojeni powrotem obostrzeń i brakiem narzędzi do ich egzekwowania
Singapore Airlines i Garuda rozszerzają umowę codeshare
Które letnie destynacje są najczęściej wybierane zimą?
Izrael dopłaci do przylatujących turystów
19 postulatów Rady Przedsiębiorczości w sprawie pomocy dla firm
Ponad 1,2 tysiąca mazowieckich przedsiębiorców skorzysta z dotacji płynnościowych z UE
Tajlandia wprowadzi opłatę turystyczną