Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Webinarium poświęcone strategii odbudowy turystyki po kryzysie
W czwartek, 25 czerwca, o godz. 9.30 odbędzie się webinarium pt. Przemysł spotkań i turystyka. Rzeczywistość, strategia odbudowy i komunikacja. Wydarzenie jest organizowane przez organizację Pracodawcy RP i Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel
Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting, udział wymaga rejestracji. Formularz rejestracyjny jest dostępny tutaj:
pracodawcyrp880.clickmeeting.pl
Na pytania odpowiedzą eksperci:
- Olga Semeniuk - Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju
- Łukasz Adamowicz - wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT), v-ce Prezes BFC
- Andrzej Hulewicz - v-ce Prezes Mazurkas Travel
- Marcin Mączyński - Sekretarz Generalny w Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
Moderatorem dyskusji będzie Arkadiusz Pączka, dyrektor Centrum Monitoringu Legislacji Pracodawców RP, członek Rady Dialogu Społecznego
Poruszone zostaną tematy związane z obecną sytuacją w branży oraz jej przyszłością:
- Rzeczywistość w branży
Omówienie aktualnej sytuacji w Przemyśle Spotkań i Turystyce: turystyka biznesowa, hotele biznesowe, turystyka przyjazdowa, przewoźnicy autokarowi, catering, turystyka młodzieżowa, incentive travel (wyjazdy motywacyjne), eventy, konferencje i kongresy oraz koncerty. - Strategia odbudowy
Czy będzie popyt dla Przemysłu Spotkań. Jak go odbudować zrobić?
Krótkoterminowa pomoc - wsparcie w przestoju
Średnioterminowo - komunikacja z klientami i z rynkiem
Długoterminowo - dostosowanie się branży do nowych warunków
"Nowa Turystyka" - jak zmieni się turystyka?
O pakiecie stymulacyjnym dla firm i głębokiej potrzebie spotkań z klientami i zespołami. - Komunikacja
Czego nauczył nas kryzys?
Jak rozmawiać w branży, która jest ze sobą połączona, ale bardzo różnorodna?
Jak działać wspólnie, mając różne potrzeby?
Jak zorganizować proces eksperckich rozmów ze stroną rządową, aby były trwałe i efektywne?
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
IHG Hotels wdraża nowy program czystości
17 greckich plaż traci Błękitną Flagę
Refleksja nad turystyką motywem przewodnim Światowego Dnia Turystyki
Wyjazdy na Gran Canarię znów potaniały
Otwarto pierwszą w Polsce psią kawiarnię
USA najpotężniejszym rynkiem turystycznym
Wakacje.pl umożliwią odroczenie płatności
sprzedam duze ilosci kosmetykow Avon
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze restauracje
Mocne wejście SmartWings na polski rynek
Postulaty branży turystycznej u prezydenta Krakowa
Powróciły kontrole na granicach Polski
KLM udostępni internet na trasach europejskich
Przychody Sfinksa niższe niż przed rokiem
Ilu pasażerów przewiózł FlixBus?
Singapore Airlines i Garuda rozszerzają umowę codeshare
Które letnie destynacje są najczęściej wybierane zimą?
Izrael dopłaci do przylatujących turystów
19 postulatów Rady Przedsiębiorczości w sprawie pomocy dla firm
Ponad 1,2 tysiąca mazowieckich przedsiębiorców skorzysta z dotacji płynnościowych z UE