Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Koordynator Procesów Franczyzowych
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA

Webinarium poświęcone strategii odbudowy turystyki po kryzysie
2020-06-24W czwartek, 25 czerwca, o godz. 9.30 odbędzie się webinarium pt. Przemysł spotkań i turystyka. Rzeczywistość, strategia odbudowy i komunikacja. Wydarzenie jest organizowane przez organizację Pracodawcy RP i Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel
r e k l a m a
Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting, udział wymaga rejestracji. Formularz rejestracyjny jest dostępny tutaj:
pracodawcyrp880.clickmeeting.pl
Na pytania odpowiedzą eksperci:
- Olga Semeniuk - Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju
- Łukasz Adamowicz - wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT), v-ce Prezes BFC
- Andrzej Hulewicz - v-ce Prezes Mazurkas Travel
- Marcin Mączyński - Sekretarz Generalny w Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
Moderatorem dyskusji będzie Arkadiusz Pączka, dyrektor Centrum Monitoringu Legislacji Pracodawców RP, członek Rady Dialogu Społecznego
Poruszone zostaną tematy związane z obecną sytuacją w branży oraz jej przyszłością:
- Rzeczywistość w branży
Omówienie aktualnej sytuacji w Przemyśle Spotkań i Turystyce: turystyka biznesowa, hotele biznesowe, turystyka przyjazdowa, przewoźnicy autokarowi, catering, turystyka młodzieżowa, incentive travel (wyjazdy motywacyjne), eventy, konferencje i kongresy oraz koncerty. - Strategia odbudowy
Czy będzie popyt dla Przemysłu Spotkań. Jak go odbudować zrobić?
Krótkoterminowa pomoc - wsparcie w przestoju
Średnioterminowo - komunikacja z klientami i z rynkiem
Długoterminowo - dostosowanie się branży do nowych warunków
"Nowa Turystyka" - jak zmieni się turystyka?
O pakiecie stymulacyjnym dla firm i głębokiej potrzebie spotkań z klientami i zespołami. - Komunikacja
Czego nauczył nas kryzys?
Jak rozmawiać w branży, która jest ze sobą połączona, ale bardzo różnorodna?
Jak działać wspólnie, mając różne potrzeby?
Jak zorganizować proces eksperckich rozmów ze stroną rządową, aby były trwałe i efektywne?
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur
Dział targi, konferencje, workshop:
Małopolska promowana w
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Urlop.pl zaprasza nowych i obecnych partnerów na
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali sami na
Jak Polacy jeżdżą na
Nowa trasa z łódzkiego
Air France z bezpłatnym
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
IHG Hotels wdraża nowy program czystości
17 greckich plaż traci Błękitną Flagę
Refleksja nad turystyką motywem przewodnim Światowego Dnia Turystyki
Które letnie destynacje są najczęściej wybierane zimą?
Izrael dopłaci do przylatujących turystów
19 postulatów Rady Przedsiębiorczości w sprawie pomocy dla firm
Ponad 1,2 tysiąca mazowieckich przedsiębiorców skorzysta z dotacji płynnościowych z UE
sprzedam duze ilosci kosmetykow Avon
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze restauracje
Mocne wejście SmartWings na polski rynek
Postulaty branży turystycznej u prezydenta Krakowa
Wyjazdy na Gran Canarię znów potaniały
Otwarto pierwszą w Polsce psią kawiarnię
USA najpotężniejszym rynkiem turystycznym
Wakacje.pl umożliwią odroczenie płatności