Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Czesi chętniej przyjeżdżają do Polski
Nasi sąsiedzi w z południa stanowią coraz częstszych gości w Polsce doceniając nasz kraj. Podoba im się polskie niezatłoczone morze z piaszczystymi plażami, a także zabytki i miejsca do zwiedzania.
Jak podał onet, Czesi oceniają, że polskie plaże są piaszczyste, czyste i niezatłoczone. Decydują się też na wypoczynek w Krakowie, na Dolnym Śląsku i w polskich Tatrach. Popularność zyskują też samochodowe wycieczki objazdowe po Polsce. Po raz pierwszy widzimy, że Polska jest jednym z najpopularniejszych kierunków wakacyjnych. W porównaniu rok do roku, sprzedaż pobytów w Polsce wzrosła o pięćdziesiąt procent powiedział dyrektor portalu Slevomat, Ladislav Veselý.
Jak można było zobaczyć w ostatnich danych GUS za pierwszy kwartał 2023 do Polski przyjechało ponad 51 tys. gości z Czech Turystka rośnie, ale nie wszędzie
PROT uruchomił specjalną kampanię w związku z uruchomieniem nowych, bezpośrednich połączeń lotniczych oraz kolejowych łączących Czechy i region pomorski. Dogodność dojazdu samochodem oraz coraz większe możliwości połączeń lotniczych i kolejowych powodują, że region pomorski jest coraz liczniej odwiedzany przez turystów z Czech. Dlatego chcemy jeszcze bardziej zaznaczyć obecność Pomorskiego na rynku czeskim bo mamy im wiele do zaoferowania.
Kampania internetowa pt. "Urlop nad Bałtykiem", której głównym przekazem będzie strona www.pobytubaltu.cz z szerokim zakresem informacji o regionie i możliwościach spędzenia wolnego czasu. Jej celem jest promocja pomorskiego wybrzeża na rynku czeskim, a głównymi destynacjami będą Trójmiasto, Krynica Morska, Władysławowo, Ustka i Łeba. Pomorskie ma świetną infrastrukturę noclegową, wspaniałą, lokalną kuchnię, fantastyczne usługi oraz atrakcje.
Ideą PROT jest promocja zarówno pomorskich destynacji, ale także bezpośrednich ofert turystycznych naszych partnerów. Integralnym elementem strony będzie więc link bezpośredni do strony partnerów akcji. Celem jest dotarcie z przekazem do 50 tys. odbiorców. Kampania internetowa w czeskiej sieci www.Seznam.cz prowadząca do dedykowanej strony potrwa trzy tygodnie od 7 do 29.06.2023. Jest prowadzona we współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Pradze, a dodatkowym magnesem kampanii promocyjnej jest konkurs, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy będą mogli wygrać voucher hotelowy ufundowany przez PROT.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Słaba sprzedaż sezonu letniego - nowy kłopot organizatorów
Henley: Polski paszport mocniejszy od amerykańskiego
Trump chce zrewolucjonizować amerykański system kontroli lotów
Konkurs barmański na Targach EuroGastro
Wyjazdy do Grecji jak świeże bułeczki?
Webinarium poświęcone strategii odbudowy turystyki po kryzysie
Wypadek autokaru z Polakami w Egipcie
Rosyjskie linie lotnicze na unijnej czarnej liście
Lotnisko Chopina z planami rozbudowy
TUI uśmiecha się do klientów Thomasa Cooka
Novotel udostępni gościom gry w rozszerzonej rzeczywistości
Wynajmujesz turystom to musisz mieć firmę
IHG Hotels wdraża nowy program czystości
Grecki premier potwierdza, że Grecja otworzy się dla turystów
Miliony spotów firm turystycznych w internecie
Na Teneryfie zarządzono ewakuacje z budynków
TSUE: Swoboda świadczenia usług nie koliduje z obowiązkiem informacyjnym
PTTK organizuje konferencję poświęconą turystyce rowerowej
Ryanair podaje wyniki finansowe za I kwartał